Yerel Haberler
Osmaniye
Osmaniye’de Mobil Halkla İlişkiler birimi, vatandaşların beklenti ve taleplerini dinliyor
27 Aralık 2023 Çarşamba - 12:09 Osmaniye’de Mobil Halkla İlişkiler birimi, vatandaşların beklenti ve taleplerini dinliyor Vatandaşların beklenti ve taleplerini birebir yerinde dinlemek amacıyla Osmaniye Belediyesi tarafından projelendirilen “Mobil Halkla İlişkiler” birimi 2 ayda bin 398 vatandaş ile görüşme sağladı. Osmaniye Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde projelendirilen “Mobil Halkla İlişkiler” birimi, yapılan planlamalar çerçevesinde daha önceden belirlenen mahalle, cadde ve sokaklarda vatandaşlarla birebir iletişime geçerek vatandaşların belediyeden beklenti ve taleplerini dinliyor. Kısa zamanda daha geniş bir kitleye ulaşmanın amaçlandığı projede ekiplerin not almış oldukları beklenti ve talepler, Akıllı Kent Otomasyon Sistemi’ne (AKOS) online girilerek konusuna göre ilgili müdürlüklere yönlendiriliyor. Sistem üzerinden online olarak girilen beklenti ve talepleri gören ilgili müdürlükler de sorunun ortadan kaldırılması amacıyla günlük planlamalarına alıyor. Böylelikle vatandaşlarla yapılan birebir görüşmelerde iletmiş oldukları beklenti ve talepler hızlı bir şekilde yerine getirilmiş oluyor. Ayrıca Mobil Halkla İlişkiler ekipleri engelli, kimsesi olmayan ya da ekonomik zorluk yaşayan vatandaşların da beklenti, istek ve taleplerini ilgili birimlerle görüşerek birebir yerine getiriyor. Kent genelinde hizmete başlayan Mobil Halkla İlişkiler, vatandaşlardan iletilen beklenti ve taleplerin yerine getirilmesi için durmaksızın çalışmalarına devam ederken, ekipler 2 ayda bin 398 vatandaş ile birebir görüşerek beklenti ve talepleri yerinde dinledi. Ayrıca yapılan görüşmelerde vatandaşların bilgi sahibi olması amacıyla belediye tarafından yapılan çalışmalar, projeler ve etkinlikler hakkında da vatandaşlara bilgiler verildi.
Enerjisa Enerji, yeni konseptli müşteri hizmet merkezinin ikincisini depremden etkilenen Osmaniye’de açtı
27 Aralık 2023 Çarşamba - 10:11 Enerjisa Enerji, yeni konseptli müşteri hizmet merkezinin ikincisini depremden etkilenen Osmaniye’de açtı Türkiye’nin önde gelen elektrik dağıtım, perakende satış ve müşteri çözümleri şirketi Enerjisa Enerji, yeni konseptli müşteri hizmet merkezinin ikincisini depremden etkilenen Osmaniye’de açtı. Global tasarım, konsept ve deneyim ajanslarıyla çalışarak hazırladığı yeni konseptli yenilikçi müşteri hizmetleri merkezini Aralık ayı başında ilk kez Ankara Söğütözü’nde açan Enerjisa Enerji, yeni konseptli ikinci merkezi için depremden etkilenen Osmaniye’yi tercih etti. Müşterilerin kısıtlı zamanlarında işlemlerini daha kolay ve hızlı bir şekilde gerçekleştirebilmeleri için özel olarak tasarlanan merkez, Osmaniye’de hizmete girdi. Teknolojii ve doğanın birlikteliği Osmaniye’de hizmete giren yeni müşteri hizmet merkezi için sektörde öncü konsept tasarım ve deneyim ajanslarıyla iş birliği yapıldı. Müşteriler, işlemlerini hızlıca tamamlarken teknoloji ve doğanın birlikteliğini de deneyimleme fırsatı bulacaklar. Müşteriler için ebeveyn odasından işaret dili bilen müşteri temsilcisilerine kadar her şey düşünüldü 14 farklı ilde 10 milyondan fazla müşteriye ulaşarak 22 milyonu aşkın kişiye hizmet veren Enerjisa Enerji, sektöre ilham veren deneyimler sunma konusunda çalışmalarını sürdürüyor. Yüzde yüz yenilenebilir enerji kaynaklarından üretilen temiz ve yeşil enerji kullanan müşteri hizmetleri merkezleri, kağıt tasarrufu sağlayacak dijital ekranlar ve yeni nesil kiosk ile sürdürülebilirlik vizyonunu müşterileriyle buluşturmayı amaçlıyor. Ayrıca, farklı hedef kitlelere hitap eden özel tasarlanmış modüler bekleme alanı ve yeni nesil dijital ekranlar ile müşterilere konforlu bir ortamda ilgi çekici etkinliklerle bilgilenme imkanı sunuyor. Daha iyi bir gelecek yolculuğunu devam ettirme ve müşterilerini bu anlamda bilinçlendirme misyonunu, sürdürülebilirliği ve teknolojiyi odağına alarak kuvvetlendiren şirket, eşit erişim prensibiyle engelsiz bir müşteri deneyimini Osmaniye’deki merkezde de hayata geçirdi. Müşteri Hizmetleri Merkezinde ebeveyn odası, engelli hareket alanları, işaret dili bilen müşteri temsilcisi desteği ve daha birçok uygulama ile müşterilerinin tamamına kesintisiz ve eşit erişim sağlıyor. “Biz depremin ilk anından itibaren buradaydık, deprem sonrası yeniden yapılanma için de buradayız ve hep var olmaya devam edeceğiz” Enerjisa Enerji üst düzey yöneticilerinin de yer aldığı açılışta, Enerjisa Enerji’nin ‘Daha İyi Bir Gelecek’ yolculuğundaki bu yeni deneyim ve hizmet merkezi hakkındaki düşüncelerini paylaşan Enerjisa Enerji Perakende Satış Şirketleri Genel Müdürü Ersin Esentürk, “Deprem bölgesinde verdiğimiz hizmet çok kıymetli. Biz bu bölgeye her zaman en kaliteli şekilde hizmet veren bir şirketiz ve dün de vardık, bugün de varız, yarın da burada tüm gücümüzle olmaya devam edeceğiz. Burayı iyi tanıyor ve müşterilerimizin ihtiyaçlarını detaylı şekilde analiz ederek doğru yaklaşım ve çözüm önerileri sunuyoruz. Osmaniye’de depremden zarar görmüş eski merkezimizin yerine işlemlerin kesintisiz bi şekilde devam edebilmesi için konteyner hizmet merkezimizi hızlıca konumlandırmıştık. Aynı zamanda buraya yeni bir soluk olacak ve konfor sağlayacak yeni bir merkezi tasarlamak için kolları sıvadık. Müşterilerimizin beklentilerini dikkate alarak tasarladığımız yeni konseptimizi Osmaniye’ye taşıma çalışmalarımızı kısa sürede tamamladık. Bugün görüyoruz ki müşterilerimiz kısıtlı zamanlarında buraya geldiğinde işlemlerini kolay ve hızlıca tamamlayabiliyorlar. ‘Herkes için daha iyi bir gelecek’ diyerek çıktığımız yolda müşterilerimize en üst seviyede deneyim yaşatmanın yanı sıra sürdürülebilirlik ilkelerimizden de şaşmadık. Osmaniye Müşteri Hizmetleri Merkezimizde hem yüzde yüz yenilenebilir enerji kaynaklarından üretilen temiz ve yeşil enerjiyi kullanılacak hem de kağıt tasarrufu sağlayacak dijital ekranlarla sürdürülebilirlik odaklı çözümler sunuyoruz. Bu yeni konsept için emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyor ve tüm Osmaniyelilere hayılı olmasını temenni ediyorum" dedi.
Osmaniye Katı Atık Birliği, olağan meclis toplantısı yapıldı
26 Aralık 2023 Salı - 11:30 Osmaniye Katı Atık Birliği, olağan meclis toplantısı yapıldı Osmaniye Katı Atık Bertaraf ve Altyapı Hizmetleri Mahalli İdareler Birliği Encümenin, 2023 Yılı Olağan Meclis Toplantısı, Belediye Başkanı ve Birlik Başkanı Kadir Kara’nın başkanlığında gerçekleştirildi. İl Özel İdare Meclis Salonunda düzenlenen son meclis toplantısına, birlik üyesi İlçe ve Belde Belediye Başkanları katıldı. Başkan Kadir Kara, 2019-2024 döneminde birliğin önemli çalışmalara imza attığını belirterek, projeler kapsamında, düzenli depolama ve tıbbi atık sterilizasyon tesislerinin yapıldığını, bu sayede çöp gazından elektrik üretimi ile atığın geri dönüşüme kazandırıldığını kaydetti. Başkan Kadir Kara, ilçe, köy ve merkez olmak üzere bütün şehrin çöplerinin tesise getirilerek bertaraf edildiğini vurguladı. Entegre tesisin yapılması ile çöplerin gelişi güzel bir şekilde atılmadığına vurgu yapan Kara, Osmaniye ilinin tamamının evsel atıklarının tesiste ayrıştırılarak geri dönüşüme tabi tutulduğunu, geri kalan kısım ise kompost alanda gübre haline getirildiğini ve en son işe yaramaz kısmının ise düzenli depolama alanında çevreye zarar vermeden bertaraf edildiği aktardı. Başkan Kadir Kara, projelerin hayata geçirilmesinde emeği geçen katkı sağlayan herkese teşekkür etti. Toplantı sonunda ise şehre ve birliğe katkılarından dolayı meclis üyelerine plaket takdim edildi.
Osmaniye’de Metin Tamer ve Sefa Evler sitelerinde yerinde dönüşüm çalışması başladı
26 Aralık 2023 Salı - 10:15 Osmaniye’de Metin Tamer ve Sefa Evler sitelerinde yerinde dönüşüm çalışması başladı Kahramanmaraş merkezli depremlerden etkilenen Osmaniye’de, ağır hasarlı olarak yıkım işlemleri tamamlanan Metin Tamer ile Sefa Evler sitelerinde hak sahiplerinin isteği üzerine yerinde döşüm yapılacak. Osmaniye’de, yaşanan yıkıcı depremlerde ağır hasarlı olarak kayıtlara geçen 14 blok, 416 daireden oluşan Metin Tamer Sitesi ve 8 blok 280 daire oluşan Sefa Evler Sitesi’nin yıkılması için Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından çalışma başlatılmıştı. Yıkım çalışmalarının tamamlanmasının ardından hak sahiplerinin yerinde dönüşüm taleplerini doğrultusunda zemin etüt çalışmaları başlatıldı. Yeraltı tabakalarının durumu, derinlik, jeolojik yapı türü ve temel zemin gibi parametreleri ölçmek ve yapılacak olan binaların deprem karşısında göstereceği davranışları anlamak için yapılan zemin etüt çalışmalarının tamamlanmasıyla birlikte TOKİ tarafından yapılacak olan blokların kat sayısı ve metrekare işlemleri tamamlanarak projelerin çizimleri yapılacak. Yerinde dönüşüm yapılacak arsalarda incelemelerde bulunan Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakan Yardımcısı Vedad Gürgen ve Belediye Başkanı Kadir Kara burada hak sahipleri temsilcileriyle görüştü. Zemin etüt çalışmalarının başlamasıyla birlikte bölgede incelemelerde bulunan Başkan Kara, “Sizin talebiniz üzerine Sayın Bakanımız Mehmet Özhaseki beyefendiden istirhamda bulunduk. Burada bulunan mülkiyet sahiplerinin kendi yerlerinde ev sahibi olmak istediklerini arz ettik. Kendisi de bu konuda özel olarak ilgilenmesi için Bakan Yardımcımız Vedad Gürgen beyefendiyi incelemelerde bulunması için buraya gönderdi. Yapılan incelemelerin ardından sondaj çalışmaları başladı. Bakanımız Mehmet Özhaseki’nin talimatlarıyla Bakan Yardımcımız Vedad Gürgen beyin yerinde yaptığı incelemeler ve hak sahipleri temsilcileriyle yaptığı görüşmeler neticesinde Metin Tamer Sitesi’nin hak sahipleri ve Sefa Evlerin hak sahipleri hiçbir hak mahrumiyetine uğramadan kendi yerlerinde TOKİ tarafından yerinde dönüşüm olarak ev sahibi olacaklar. Sizler adına ben Sayın Bakanımız ve Bakan Yardımcımıza şükranlarımı sunuyorum. İnşaatın hızlı başlaması için İstanbul ve çevre illerden iş makineleri 2 gün içerisinde buraya çekildi. Buraya yapılacak olan projenin de bilgisi en kısa zamanda hak sahiplerine sunulacak. Kısa sürede de inşaat yapılıp hak mahrumiyetine uğramadan sizlere teslim edilecek. Dışardan kimse gelemeyecek kim hak sahibiyle o ev sahibi olacak” diye konuştu. Metin Tamer Sitesi ve Sefa Evler Depremzedeler Dernekleri Yönetim Kurulu Başkanları da, yerinde dönüşümden dolayı Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, öncülüğünde Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakan Yardımcısı Vedad Gürgen ve Belediye Başkanı Kadir Kara’ya teşekkür etti.