EKONOMİ - 27 Aralık 2023 Çarşamba 10:11

Enerjisa Enerji, yeni konseptli müşteri hizmet merkezinin ikincisini depremden etkilenen Osmaniye’de açtı

A
A
A
Enerjisa Enerji, yeni konseptli müşteri hizmet merkezinin ikincisini depremden etkilenen Osmaniye’de açtı

Türkiye’nin önde gelen elektrik dağıtım, perakende satış ve müşteri çözümleri şirketi Enerjisa Enerji, yeni konseptli müşteri hizmet merkezinin ikincisini depremden etkilenen Osmaniye’de açtı.


Global tasarım, konsept ve deneyim ajanslarıyla çalışarak hazırladığı yeni konseptli yenilikçi müşteri hizmetleri merkezini Aralık ayı başında ilk kez Ankara Söğütözü’nde açan Enerjisa Enerji, yeni konseptli ikinci merkezi için depremden etkilenen Osmaniye’yi tercih etti. Müşterilerin kısıtlı zamanlarında işlemlerini daha kolay ve hızlı bir şekilde gerçekleştirebilmeleri için özel olarak tasarlanan merkez, Osmaniye’de hizmete girdi.


Teknolojii ve doğanın birlikteliği


Osmaniye’de hizmete giren yeni müşteri hizmet merkezi için sektörde öncü konsept tasarım ve deneyim ajanslarıyla iş birliği yapıldı. Müşteriler, işlemlerini hızlıca tamamlarken teknoloji ve doğanın birlikteliğini de deneyimleme fırsatı bulacaklar.


Müşteriler için ebeveyn odasından işaret dili bilen müşteri temsilcisilerine kadar her şey düşünüldü


14 farklı ilde 10 milyondan fazla müşteriye ulaşarak 22 milyonu aşkın kişiye hizmet veren Enerjisa Enerji, sektöre ilham veren deneyimler sunma konusunda çalışmalarını sürdürüyor. Yüzde yüz yenilenebilir enerji kaynaklarından üretilen temiz ve yeşil enerji kullanan müşteri hizmetleri merkezleri, kağıt tasarrufu sağlayacak dijital ekranlar ve yeni nesil kiosk ile sürdürülebilirlik vizyonunu müşterileriyle buluşturmayı amaçlıyor. Ayrıca, farklı hedef kitlelere hitap eden özel tasarlanmış modüler bekleme alanı ve yeni nesil dijital ekranlar ile müşterilere konforlu bir ortamda ilgi çekici etkinliklerle bilgilenme imkanı sunuyor.


Daha iyi bir gelecek yolculuğunu devam ettirme ve müşterilerini bu anlamda bilinçlendirme misyonunu, sürdürülebilirliği ve teknolojiyi odağına alarak kuvvetlendiren şirket, eşit erişim prensibiyle engelsiz bir müşteri deneyimini Osmaniye’deki merkezde de hayata geçirdi. Müşteri Hizmetleri Merkezinde ebeveyn odası, engelli hareket alanları, işaret dili bilen müşteri temsilcisi desteği ve daha birçok uygulama ile müşterilerinin tamamına kesintisiz ve eşit erişim sağlıyor.


“Biz depremin ilk anından itibaren buradaydık, deprem sonrası yeniden yapılanma için de buradayız ve hep var olmaya devam edeceğiz”


Enerjisa Enerji üst düzey yöneticilerinin de yer aldığı açılışta, Enerjisa Enerji’nin ‘Daha İyi Bir Gelecek’ yolculuğundaki bu yeni deneyim ve hizmet merkezi hakkındaki düşüncelerini paylaşan Enerjisa Enerji Perakende Satış Şirketleri Genel Müdürü Ersin Esentürk, “Deprem bölgesinde verdiğimiz hizmet çok kıymetli. Biz bu bölgeye her zaman en kaliteli şekilde hizmet veren bir şirketiz ve dün de vardık, bugün de varız, yarın da burada tüm gücümüzle olmaya devam edeceğiz. Burayı iyi tanıyor ve müşterilerimizin ihtiyaçlarını detaylı şekilde analiz ederek doğru yaklaşım ve çözüm önerileri sunuyoruz. Osmaniye’de depremden zarar görmüş eski merkezimizin yerine işlemlerin kesintisiz bi şekilde devam edebilmesi için konteyner hizmet merkezimizi hızlıca konumlandırmıştık. Aynı zamanda buraya yeni bir soluk olacak ve konfor sağlayacak yeni bir merkezi tasarlamak için kolları sıvadık. Müşterilerimizin beklentilerini dikkate alarak tasarladığımız yeni konseptimizi Osmaniye’ye taşıma çalışmalarımızı kısa sürede tamamladık. Bugün görüyoruz ki müşterilerimiz kısıtlı zamanlarında buraya geldiğinde işlemlerini kolay ve hızlıca tamamlayabiliyorlar. ‘Herkes için daha iyi bir gelecek’ diyerek çıktığımız yolda müşterilerimize en üst seviyede deneyim yaşatmanın yanı sıra sürdürülebilirlik ilkelerimizden de şaşmadık. Osmaniye Müşteri Hizmetleri Merkezimizde hem yüzde yüz yenilenebilir enerji kaynaklarından üretilen temiz ve yeşil enerjiyi kullanılacak hem de kağıt tasarrufu sağlayacak dijital ekranlarla sürdürülebilirlik odaklı çözümler sunuyoruz. Bu yeni konsept için emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyor ve tüm Osmaniyelilere hayılı olmasını temenni ediyorum" dedi.



Enerjisa Enerji, yeni konseptli müşteri hizmet merkezinin ikincisini depremden etkilenen Osmaniye’de açtı

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Mersin Lübnan’dan gelen ikinci gemideki yolcuların tahliyesi de tamamlandı Lübnan’dan Türk vatandaşlarını getiren Deniz Kuvvetlerine ait ikinci gemi Sancaktar’da bulunan yolcular Mersin Limanı’na getirilerek tahliyesi tamamlandı. Türkiye’ye geldikleri için sevinçli olduklarını ifade eden yolcular, Lübnan’da durumun şu anda zor olduğunu kaydetti. Dışişleri ve Milli Savunma Bakanlıklarının koordinesiyle İsrail’in saldırıları sonucu Lübnan’dan ayrılmak isteyen vatandaşların tahliyesi için, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın talimatıyla dün Deniz Kuvvetlerine ait iki gemi Lübnan’a gitti. Deniz Kuvvetleri Komutanlığının amfibi gemilerinden TCG Bayraktar’ın ardından 377 yolcusu bulunan Sancaktar da Mersin Limanı’na ulaştı. Limana yanaşan gemiden önce engelli, hasta ve yaşlılar tahliye edildi. Yolcular, hazır bekleyen otobüs ve midibüslerle konaklayacağı yerlere götürüldü. Bazı hastalar da ambulansa alınarak sağlık kontrolleri yapıldı. "Türkiye’ye geldiğimiz için çok sevinçliyiz" Tahliye edilenlerden Orhan Havar, "Savaş bölgesine çok yakındık. Orada mahsur kaldık. Devletimiz sağ olsun bize sahip çıktı, yalnız bırakmadı. Oradan bizi tahliye etti. Türkiye’ye geldiğimiz için çok sevinçliyiz. Orada durum çok karışık, nereye bomba düşeceği belli olmuyor. Belirli bölgelerde savaş olmasına rağmen, şehrin ortasına bomba düşüyor. Hiçbir yer güvenli değildi. Bizim gibi mahsur kalan bir sürü insan var. Ama sağ olsun ülkemiz orada bizi bırakmadı" dedi. "Orada kalanlar için durum çok zor" Nijeryalı eşi ve 7 aylık bebeği Hilda ile tahliye edilen Goncagül Udigwe ise insanların Lübnan’da zor durumda olduğunu belirterek, "Türkiye’de böyle bir şey görmedim. Tahliye olunca çok sevindik. Çünkü bazı uçaklar seferleri iptal ediliyordu, bu tahliye haberine çok sevindik. Ama orada kalanlar için durum çok zor. Yolculuğumuz çok iyi geçti, sürekli ilgileniyorlardı. Beyrut’tan geldiğini aktaran Necip Tunç da, "Durum orada çok zor. Millet korkuyor, hiç rahat yok. Bizler geldik. Devletimizden, ordumuzdan Allah razı olsun. Allah güç kuvvet ve zaferler versin inşallah" ifadelerini kullandı.
Bursa Uygulamadan kaçan alkollü sürücüyü polis havaya ateş açarak yakaladı: O anlar kamerada Bursa’nın İnegöl ilçesinde Emniyet Müdürlüğü ekipleri vatandaşın güvenliği ve huzuru için uygulama yaptı. 150 polisin görev aldığı uygulamada uyuşturucu madde ele geçirildi. Öte yandan uygulama noktasından kaçan bir şahsı polis havaya ateş ederek durdurdu. İnegöl İlçe Emniyet Müdürlüğü’ne bağlı ekipler kentin huzur ve güvenliğini sağlamak adına çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. İlçe genelinde yapılan uygulamalarda 150 polis görev alırken, durdurulan araçların sürücüleri denetlendi. Aranan şahıslar yakalanırken, kurallara uymayan sürücülere ceza yazıldı. Alkollü sürücü polisleri sürükledi, kaza yaptı Osmaniye Mahallesi, Ahmet Akyollu Caddesi üzerinde uygulama yapan ekipler 16 PH 934 plakalı otomobilin sürücüsüne "dur" ihtarında bulundu. "Dur" ihtarına uymayan sürücü hızla kaçmaya çalışırken, ekipler aracı durdurmak için tutundu. Araca tutunan polisi hiçe sayan maganda, polisi sürükledi. Diğer polislerin havaya ateş açması sonucu otomobil, başka bir araca çarparak durdu. Yusuf K.’nin (20) alkol testinde 2.0 promil alkollü olduğu tespit edildi. Sürücüye alkollü araç kullanmaktan 6 bin 439 TL cezai işlem uygulanırken, ehliyetine 6 ay süreyle el konuldu. Uygulama esnasında ceza yağdı 4 farklı noktada yapılan uygulamalarda 190 araç denetlendi. 484 şahsın GBT sorgulaması yapıldı. Sürücülere 70 bin TL cezai işlem uygulandı. 2 alkollü sürücüye ceza yazılırken, üzerinde 18 gram uyuşturucu çıkan şüpheli gözaltına alındı.