MediaMarkt, tüketicilerle daha nitelikli ve doğrudan iletişim ve etkileşim kurmak amacıyla WhatsApp kanalını açtı. Marka, WhatsApp kanalını takip eden tüketicilerle kampanya güncellemeleri ve anketler paylaşacak.
MediaMarkt, tüketicilerin alışveriş deneyimini daha kusursuz ve kişisel hale getirme hedefi doğrultusunda birçok yeniliğe imza atıyor. Bu kapsamda MediaMarkt, tüketicilerle daha yakın iletişim ve etkileşim kurabileceği bir WhatsApp kanalı açtı. Tüketiciler, MediaMarkt’ın WhatsApp kanalını takip ederek markanın güncellemelerine doğrudan erişme olanağı bulacak. Marka, WhatsApp kanalı üzerinden özel kampanya ve indirim bilgilerini iletecek.
Ayrıca marka, WhatsApp kanalında düzenli olarak paylaşacağı çeşitli konulardaki anketler aracılığıyla tüketicilere doğrudan geri bildirim verebilme olanağı da sunacak. WhatsApp kanalı, MediaMarkt’ın orta ve uzun vadede müşteri deneyimini ve hizmetlerini iyileştirerek daha kişisel hale getirmesine ve tüketiciler nezdinde marka algısını güçlendirmesine de yardımcı olacak.
Tüketiciler, MediaMarkt’ın WhatsApp kanalına mediamarkt.com.tr/tr/specials/whatsapp-kampanya?utm_source=whatsapp&utm_medium=soc-link&utm_campaign=141024-wp-250-kupon linki üzerinden katılabiliyor.