GÜNDEM - 13 Ekim 2024 Pazar 10:48

Konya’nın tavuklara fısıldayan adamı

Konya’da lokanta işletmecisi ve aynı zamanda sosyal medya fenomeni Nafiz Temel, işine olan sevgisini sosyal medyada çektiği videolar ile gösteriyor, Konya’da ise tavuklara fısıldayan adam olarak biliniyor.

Dedesi ve babası gibi aşçı olan Nafiz Temel, Konya’da 15 yıldır restoran işletiyor. Küçük yaşlardan beri hayvanları çok sevdiğini belirten Temel, şimdilerde sosyal medyada tavuklarla ilgili videolarını yayınlıyor. Videoları geniş kitlelere ulaştıran Temel, Konya’da tavuklara fısıldayan adam olarak tanınıyor. Bazen tavuklarını arabada gezdiren Temel bazen de tavuklarına şarkı söylüyor.

Tavukçuluk işine başlama hikayesini anlatan Nafiz Temel, “Tavukçuluk işi dededen toruna gelen mesleğimiz. Rahmetli dedemiz ve babamız düğün pilavlarına giderdi. Çalıştıkları yerlere ben de küçükken yardım etmek için giderdim. Onlardan görerek yetiştim, yani çekirdekten yetiştim” dedi.

“1 hafta içeresinde 10 milyona yakın izleyen oldu”

Sosyal medyada yayınladığı videolar hakkında konuşan Temel, “Hayvanlara da ilgim küçük yaşlardan itibaren vardı. Bu da hala devam etmektedir. Ben de şimdilerde sosyal medyada çeşitli paylaşımlar yapıyorum. Çocukların da daha çok ilgisini çektiği için değişik videolar çekiyorum. Kendi tavuklarımla pazar günleri videolar çekerek paylaşımlar yapıyorum. Beni takip edenler de çok beğeniyor. En çok beğendiğim video da arabamın içinde tavuğumla kesime gidiyoruz diye müzik açarak bir paylaşım yapmıştım. Bu videomu da 1 hafta içerisinde 10 milyona yakın izleyen oldu. İnsanlar seviyor, daha çok çocuklar seviyor. Buraya geldiklerinde benimle fotoğraf çekinmek istiyorlar” şeklinde konuştu.

“Tavuklara fısıldayan adam olarak çağırıyorlar”

Sosyal medya sayesinde işlerinin büyük bir oranda arttığı belirten Temel, “Sosyal medyanın işlerimize yüzde 100 faydası var. Konya’nın çeşitli yerlerinden paylaşımlarımızı görenler geliyor. Müşterilerimiz burada hem yemeklerimizi tadıyor hem de tanışmış oluyoruz. Çocuklar beni ‘tavuklara fısıldayan adam’ olarak çağırıyor. İşimi seviyorum. Tavukları seviyorum” diye konuştu.

Konya’nın tavuklara fısıldayan adamı

Adana 8. Geleneksel İsmet Atlı Karakucak Güreşleri başladı Adana’nın Kozan ilçesinde 8. Geleneksel İsmet Atlı Karakucak Güreşleri başladı. Kozan Şehit Arda Can Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi sahasında başlayan güreş müsabakalarında Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Zeydan Karalar, ağalığı ev sahipliği yapan Kozan Belediye Başkanı Mustafa Atlı’ya hediye ederek katılımcıları birlikte selamladı. Karalar, Atlı’ya Ağalık tespihini kendi elleri ile teslim etti. Karalar, müsabakalar öncesi yaptığı konuşmada, “Gurur dolu bir gün yaşıyoruz. İsmet Atlı tarih yazan siyaset üstü şanla ve şerefle ismini yaşattığımız sporcumuz. Biz de bugün siyaset üstü olmanın daha güzel olduğunu göstermek adına birlikte bu organizasyonu yaptık. Ata sporunun gelişmesi için destek veriyoruz. Biz üzerime düşeni fazlası ile yapacağız ve bizlere bu gururu yaşatacak onlarca sporcu yetişmesine vesile oluruz” dedi. Atlı ise, ilçede ata sporunu gelecek nesillere ulaştırmak, Dünya Olimpiyat Şampiyonu İsmet Atlı’nın adını yaşatmak için bu güzel organizasyona ev sahipliği yaptıklarını ifade ederek, “Spor ve sanat siyaset üstü olduğunu göstermiş olduk. Adana’nın en büyük güreş organizasyonlarından biri. Emeği geçen, destek veren herkese çok teşekkür ederiz. Sporcularımıza başarılar dileriz” diye konuştu. İsmet Atlı’nın Adana’nın gururu olduğunu aktaran Feke Belediye Başkanı Cömert Özen ise, "İsmet Atlı hepimizin gururu oldu. Bölgemizin kahramanı olan İsmet Atlı’nın bizlere şanla emanet ettiği bu bayrağı gençlerimiz gelecek nesillere ulaştıracak. Nice İsmet Atlıların yetişmesi için bizler de destek vereceğiz, veriyoruz” dedi. Konuşmaların ardından 600 sporcunun kıyasıya yarıştığı güreşler başladı.
Aydın Seramik sanatının ustaları Kuşadası’nda bir araya geldi Kuşadası Belediyesi’nin katkılarıyla gerçekleştirilen 11. Seramik Çalıştayı’nda bir araya gelen 11 ülkenin seramik sanatı ustaları Kuşadası’nda bir araya geldi. Aydın’ın Kuşadası ilçesinde Kuşadası Belediyesi’nin katkılarıyla Mehmet Nuri Göçen Kültür, Eğitim ve Sanat Vakfı tarafından düzenlenen ‘Uluslararası Mehmet Nuri Göçen 11. Seramik Çalıştayı’ sona erdi. Çalıştaya bu yıl 11 ülkeden 31 seramik sanatçısı katıldı. Uluslararası Mehmet Nuri Göçen 11. Seramik Çalıştayı’nda bu yıl Türkiye, Almanya, İtalya, İsviçre, Yunanistan, Güney Kore, İsrail, Norveç, İran, Tayland ve Rusya olmak üzere 11 ülkeden 31 seramik sanatçısı yer aldı. Küratörlüğünü Mehmet Tüzün Kızılcan’ın yaptığı çalıştayda sanatçılar 10 gün boyunca eserlerini ortaya çıkarmak için Kuşadası’nın farklı noktalarında atölye çalışmaları yaptı. Sanatseverler tarafından ilgiyle takip edilen çalıştayın sonunda sanatçılara sertifikalarını vermek için tören düzenlendi. Törende bir konuşma yapan Mehmet Nuri Göçen Kültür Eğitim ve Sanat Vakfı Başkanı Naile Göçen Çukurova; "Seramik çalıştayımız her geçen yıl daha da büyüyor. Farklı ülkelerden seramik sanatçılarını Kuşadası’nda bir araya getirmekten mutluluk duyuyoruz. Sanat insana dünyaya farklı açılardan bakabilme yeteneği kazandırıyor. Ülkemizin sanat alanında vitrini olmaktan gurur duyuyoruz" dedi. Kuşadası Belediye Başkan Yardımcısı Seyfi Seyhan Suvari ise "Turizmin göz bebeği olan kentimizi aynı zamanda kültür ve sanat faaliyetlerinin de merkezi yapmak istiyoruz. Bu açıdan Uluslararası Mehmet Nuri Göçen 11. Seramik Çalıştayı bizim için önem taşıyor. Başkanımız Ömer Günel adına seramik çalıştayının düzenlenmesinde emeği geçenlere teşekkür ediyorum" diye konuştu. Gerçekleştirlen törene çok sayıda davetlinin yanı sıra Kuşadası Belediye Başkan Yardımcısı Seyfi Seyhan Suvari, belediye meclis üyeleri ve Mehmet Nuri Göçen Kültür Eğitim ve Sanat Vakfı Başkanı Naile Göçen Çukurova katıldı.
Antalya İniş sırasında lastiği patlayan uçaktan, 174 yolcu ve 6 mürettebat güvenli şekilde tahliye edildi Münih-Antalya uçuşunu gerçekleştiren Corendon Airlines’a ait Boeing 737-800 tipi uçağın iniş sırasında iniş takımı lastiklerinden birisi patladı. Uçakta bulunan 174 yolcu ve 6 mürettebat güvenli bir şekilde tahliye edildi. Corendon Airlines’ın CAI6104 sefer sayılı Münih-Antalya uçuşunu gerçekleştiren TC-TJV tescilli Boeing 737-800 tipi uçağı, Antalya Havalimanı’na inişi sırasında ana iniş takımı lastiklerinden birinin patlaması sonucu taksi yolu üzerinde durdu. Yolcular merdiven ile güvenli bir şekilde tahliye edildi. Yaşanan olayın ardından Corendon Airlines Genel Müdürlüğü yaptığı açıklama ile uçakta bulunan yolcu ve mürettebatın güvenli bir şekilde tahliye edildiğini duyurdu. Yapılan açıklamada, “Corendon Airlines’ın 12 Ekim, cumartesi günü CAI6104 Münih-Antalya uçuşunu gerçekleştiren TC-TJV tescilli Boeing 737-800 tipi uçağımızın ana iniş takımı lastiklerinden birisi Antalya inişi sırasında patlamıştır. Uçağımız emniyetli bir şekilde inişini gerçekleştirmiş ve taksi yolu üzerinde durmuştur. 173+1 yolcumuz, 2 kokpit ve 4 kabin ekibimiz merdiven ile indirilmiştir. Yolcularımızda ve mürettebatımızda herhangi bir yaralanma olmamıştır. Uçağımız park pozisyonuna çekilmiştir. Teknik inceleme ve işlemlerin ardından uçağımız sefere başlayacaktır” ifadelerine yer verildi.