ÇEVRE - 16 Aralık 2024 Pazartesi 09:18

Ardahan buz kesti: Göle eksi 26 derece

A
A
A

Doğu Anadolu Bölgesi, kar yağışının ardından etkili olan Sibirya soğukları nedeniyle buz kesti. Bölgedeki en düşük hava sıcaklığı, sıfırın altında 26 derece olarak Ardahan’ın Göle ilçesinde ölçüldü. Soğuk hava yüzünden ağaçlar kırağı tutarken, çatılarda buz sarkıtları oluştu.

Ardahan’da kar yağışının ardından etkili olan dondurucu soğuk hayatı durma noktasına getirdi. Kar yağışının durduğu bölgede gece eksi 26 derece ile Ardahan’ın Göle ilçesi en soğuk bölge oldu. Termometreler Ardahan’da sıfırın altında 23, Çıldır’da 20, Posof’ta 17,1, Damal’da 20,8 ve Hanak’ta 22,1 dereceyi gösterdi.

Ardahan buz kesti: Göle eksi 26 derece

Dondurucu soğuklar nedeniyle birçok araç camlarının tamamen buzla kaplandığını söyleyen İsmail Günal, "Soğuk havanın etkisiyle araç camları tamamen buz tuttu. Hava sıcaklığı şu anda eksi 19 derece. Memleketimiz gerçekten çok soğuk. Dondurucu soğuklara hazırlıksız yakalanan vatandaşlar olumsuz etkilendi. Birçok araç dondurucu soğuklar nedeniyle çalışmadı" dedi.

Olgun Yıldız

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
İstanbul Sürat Kargo’ya ‘Yılın Kargo Şirketi’ ödülü E-Ticaret Ödül Töreni’nde, Yılın Kargo Şirketi Ödülü’nün sahibi Sürat Kargo oldu. Bu yıl ‘Yapay Zekâ ile Dönüşüm Yolculuğu’ ana temasıyla düzenlenen E-Ticaret Zirvesi kapsamında düzenlenen törende konuşan Sürat Kargo Genel Müdürü Cem Oğuz, “En önemli müşteri grubumuzu oluşturan e-ticaret firmaların taleplerine en hızlı şekilde yanıt verebilmek için operasyonel yatırımlarımıza süratle devam ederken dijitalleşme ve inovasyon alanında yenilikçi uygulamaları hayata geçiriyoruz” dedi. Bu yıl Yapay Zekâ ile Dönüşüm Yolculuğu ana temasıyla organize edilen E-Ticaret Zirvesi, sektörün önemli temsilcilerinin katılımıyla gerçekleşti. Zirve kapsamında gerçekleştirilen e-ticaretin en iyilerinin ödüllendirildiği törende Sürat Kargo, Yılın Kargo Şirketi Ödülü’nün sahibi oldu. "Büyüyen pazarda günlük 400 binden fazla kargo teslimi" Ödül töreninde bir konuşma yapan Sürat Kargo Genel Müdürü Cem Oğuz, kargo sektörünün önümüzdeki 10 yılın sonunda 5,2 milyar dolarlık bir hacme ulaşmasının beklendiğini, bu büyümedeki en büyük payın e-ticaretin yaygınlaşması olduğunu vurguladı. Oğuz, “E-ticaret sektörü kargo sektörüyle bir bütünlük oluşturuyor. Bir yaşam formunun iki ana hayati organı olarak birbirleriyle ahenk içerisinde çalışmak durumundalar. E-ticaret pazarında gerçekleşen büyümeye ve oluşan talebe paralel, operasyonel yatırımlarımıza süratle devam ederken dijitalleşme ve inovasyon alanında yenilikçi uygulamaları da hayata geçiriyoruz. Yüzde yüz Türk sermayeli en büyük kargo şirketi olarak 500 milyon TL’lik yatırımla günlük teslim ettiğimiz kargo adedini 400 binin üzerine çıkarmış bulunuyoruz. Sürat Kargo olarak, teknoloji ve otomasyon yatırımlarımıza devam ederek, mevcut kapasitemizi büyüterek, 783 bin kilometre karelik vatanımızın her noktasında aynı kalitede hizmet sunmaya devam edeceğiz” dedi. "Teknoloji yatırımları müşteri memnuniyetini getiriyor" Zirve kapsamında konuşmacı olarak yer alan Sürat Kargo Bilgi Teknolojileri Genel Müdür Yardımcısı Göksu Ece Öznergiz, “Dijitalleşme ve yapay zekâ bileşenleriyle operasyonlarımızı verimli hale getiriyor ve müşteri deneyimini iyileştiriyoruz. E-ticaret firmaları bizim çok önemli bir müşteri grubumuzu oluşturuyor. Firmalarımızın taleplerine en hızlı şekilde yanıt verebilecek müşteri hizmetleri temsilcilerimizden tutun da onlara özel teknoloji danışmanlarımızla ve teknoloji iş ortaklarımızla birlikte hizmet sunuyoruz” diye konuştu. Operasyonel teknoloji yatırımlarının da bu noktada müşteri memnuniyetini beraberinde getirdiğinin altını çizen Öznergiz, “Geçtiğimiz Kasım ayı sektörümüzün en yoğun ayıydı. Yatırım planımız kapsamında 25 aktarma merkezimizin 6’sına otomasyon sistemlerimizi entegre ettik. Ürün ayrıştırmadan, akıllı barkot okutma teknolojimize kadar kullandığımız entegre teknolojiler ile günden güne artan iş hacmimizi en verimli şekilde yönetmeye devam ediyoruz. Teknolojiyi bugünün ihtiyaçlarına yanıt vermek için olduğu kadar, geleceği şekillendirmek için de kullanıyoruz. Bu geleceğin, müşteri deneyimi odaklı, çevreci ve tamamen entegre bir yapıda olacağına inanıyoruz” dedi.