GÜNDEM - 02 Temmuz 2024 Salı 09:13

Vali Yılmaz’dan, şehit babasına doğum günü sürprizi

A
A
A
Vali Yılmaz’dan, şehit babasına doğum günü sürprizi

Osmaniye Valisi Erdinç Yılmaz, şehit Uzman Çavuş Mehmet Ulusoy’un babası Zübeyir Ulusoy’un doğum gününü özel bir sürprizle kutladı.


Osmaniye Valisi Erdinç Yılmaz, Hakkâri ili Çukurca ilçesi Büyükana Tepe mevkiinde bölücü terör örgütü mensuplarının önceden döşediği EYP’nin patlaması sonucu 20.10.2011 tarihinde şehit olan Piyade Uzman Çavuş Mehmet Ulusoy’un ailesini Kadirli ilçesindeki evlerinde ziyaret etti. Ziyaret sırasında Kur’an-ı Kerim okundu ve şehitler için dua edildi.


Vali Erdinç Yılmaz, şehit babası Zübeyir Ulusoy’un doğum gününü özel bir sürprizle kutladı. Daha sonra Vali Yılmaz, şehit ailesine üzerinde oğullarının fotoğrafının yer aldığı “Vatan Size Minnettardır” yazılı tablo ile Kur’an-ı Kerim ve Türk bayrağı takdim etti.



Vali Yılmaz’dan, şehit babasına doğum günü sürprizi

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Sivas Sivas’ta öğrencilere LGS tercih danışmanlığı hizmeti verilecek Sivas’ta 2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı 2. Dönem Sonu Değerlendirme Toplantısı, İl Milli Eğitim Müdürü Necati Yener başkanlığında gerçekleştirildi. Muhsin Yazıcıoğlu Kültür Merkezinde gerçekleştirilen toplantıya, birim amirleri ve il genelindeki okul/kurumların müdürleri katıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunması ile başlayan programda ilk olarak 1. dönem toplantısında alınan kararlar ve bu kararlar doğrultusunda gerçekleştirilen çalışmalar ele alındı. Daha sonra Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında yürütülen çalışmalar üzerinde duruldu. İl Milli Eğitim Müdürü Necati Yener, Türkiye’nin geleceğine ışık tutan, öğrencilerin becerilerini keşfetmelerini ve her alanda gelişimlerini destekleyen bir anlayışla hayata geçirilen Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nin iyi anlaşılması, anlatılması ve en önemlisi etkin bir şekilde uygulanması gerektiğine vurgu yaparak "Hem çocuklarımızı, hem de ülkemizi en iyi şekilde geleceğe hazırlamak için önemli bir adım atıldı. Bu adımı başarıya ulaştıracak, çocuklarımıza yeni ufuklar açacak, bu temel üzerinde; millî ve manevi değerlerine bağlı, bilgili, kültürlü, çağın gereklilikleri ile donanmış, teknolojiyi kullanan, tasarlayan ve üreten, sporda, sanata, bilim de, kısacası hayatın her alanında kendini geliştirmiş nesilleri yetiştirecek olan maarif ailemizdir. Her birinizin bu sorumluluk bilinci ile hareket ettiğini biliyorum. Aynı bilinç ve gayretle, çalışmalarımızı sürdürecek, çocuklarımızı ve ülkemizi en iyi şekilde geleceğe hazırlayacak olan yeni müfredatımızı etkin bir şekilde uygulayacağız" dedi. Toplantıda, Milli Eğitim Bakanlığınca Liselere Geçiş Sistemi (LGS) kapsamında 2 Haziran’da yapılan merkezi sınav sonuçları ve Sivas’ın başarı grafiği de ele alındı. Milli Eğitim Bakanlığının politikaları doğrultusunda Sivas Valiliği himayesinde Milli Eğitim Müdürlüğünce hayata geçirilen MİRAS Projesi kapsamında yürütülen çalışmaların, öğrencilerin akademik başarısına önemli katkılar sağladığını belirten Yener, sınava katılım sağlayan öğrencilerin başarı grafiğinde geçen yıllara oranla önemli bir artış kaydedildiğine vurgu yaptı. Sınavda tam puan alınmasının önemli olduğunu ancak asıl önemli konunun tüm öğrencilerin başarı grafiğinin artması olduğunu belirten Yener, "Maarif ailemizin ve tüm paydaşlarımızın destek ve çalışmaları ile sınava katılım sağlayan öğrencilerimizin başarılı sonuçlar alması bizleri mutlu etmiştir. Moral ve motivasyonumuzu yüksek tutarak, çocuklarımız için gecemizi gündüzümüze katmaya, emek vermeye başarılarımızı artırmaya devam edeceğiz" dedi. Yener, LGS tercih sürecinin de etkin ve verimli bir şekilde yönetilmesi gerektiğini belirterek, "Bu süreçte çocuklarımıza en iyi şekilde rehberlik etmeliyiz. Belirlediğimiz 201 noktada 17 Temmuz’a kadar öğrencilerimize LGS tercih danışmanlığı hizmeti vereceğiz." dedi. Toplantının son bölümünde okul/kurum müdürleri görüş, öneri ve taleplerini dile getirdi.
Kayseri Alo 153 İletişim Merkezi, ilk 6 ayda 599 bin 853 çağrıya cevap verdi Kayseri Büyükşehir Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı bünyesinde hizmet veren Alo 153 Çağrı Merkezi; 2024 yılının ilk 6 ayında 599 bin 853 çağrıya cevap vererek vatandaşların talep ve şikâyetlerini anında değerlendirip işleme aldı. Kayserililerin birçok konuda haftanın 7 günü 24 saat dilediği an kolaylıkla ulaşabildiği Büyükşehir Alo 153 İletişim Merkezi’nde, 2024 yılının ilk 6 ayında 599 bin 853 çağrı cevaplandı. Büyükşehir Alo 153 İletişim Merkezi personelince vatandaşlardan gelen talep, öneri ve şikâyetler, titizlikle incelenerek anlık olarak ilgili birimlere yönlendirildi. Büyükşehir Belediyesi’nin ilgili birimlerince sorumluluk alanındaki her türlü konuda hassasiyetle hizmet veren Alo 153 İletişim Merkezi, ulaşımdan yaralı sokak hayvanlarına, KAYBİS’ten otoparka, zabıta hizmetlerinden park bahçe hizmetlerine kadar pek çok konuda vatandaşa anlık çözüm sunarak Büyükşehir ile vatandaşlar arasında iletişim köprüsü kurdu. İnsan odaklı yerel yönetim anlayışı ile merkez ve kırsal ilçeler de dâhil olmak üzere kent genelinde vatandaşlara etkin ve kaliteli bir hizmet sunmaya özen gösteren Büyükşehir Belediyesi’nin yapmış olduğu çalışmalarla ilgili teşekkür çağrıları da İletişim Merkezi kayıtlarına geçti. 28 bin 896 talep işleme konuldu Büyükşehir Alo 153 İletişim Merkezi’nde yılın ilk altı ayında cevaplanan 599 bin 853 çağrı içerisinden 28 bin 896’sı incelenip sonuçlandırılmak üzere ilgili birimlere aktarılırken, diğer çağrılarda vatandaşa anlık olarak çözüm üretilerek hızlı bir hizmet sunuldu. Öte taraftan Büyükşehir Belediyesi, Beyaz Masa birimi ile de vatandaşların talep, öneri ve şikâyetlerini yüz yüze dinleyerek işleme alırken, vatandaş yoğunluğu bulunan alanların yanı sıra etkinlik ve faaliyetlerde de Mobil Beyaz Masa aracı ile hizmeti vatandaşların ayağına götürüyor. Mobil Beyaz Masa aracı hizmeti ile de her türlü talep, öneri ve şikâyetleri doğru, anlaşılır bir şekilde cevaplamak ve vatandaşlara yardımcı olmak adına birçok çalışma gerçekleştiriliyor. Kayseri Büyükşehir Belediyesi, Dr. Memduh Büyükkılıç yönetiminde hayata geçirdiği yatırım ve projeleriyle Kayserililerin konforunu arttırıp, etkin ve kaliteli yerel yönetim hizmetleri sunarken, diğer taraftan kamu kurumları ile vatandaş arasında iletişimin ve erişilebilirliğin önemli olduğu günümüzde Alo 153 İletişim Merkezi ile 7/24 vatandaşın yanında yer aldı.