Antalya Ticaret ve Sanayi Odası ATSO Akademi`nde eğitimler devam ediyor.
ATSO Yönetim Kurulu Başkanı Çetin Osman Budak , ATSO Akademi`nin üyelere ve çalışanlarına dönük faaliyetlerine önümüzdeki hafta 3 ayrı konuda verilecek eğitimlerle devam edeceğini bildirdi. Budak, üyelerden gelen talepler doğrultusunda şekillendirilen ATSO Akademi eğitimlerinin 2-6 Nisan tarihlerinde üç konu ile devam edeceğini bildirdi. 2 Nisan`da iş hayatında, bilimsel literatürde ve kişisel gelişim alanında son derece popüler bir kavram olan `Koçluk` eğitimi düzenleneceğini kaydeden Budak, ``Bu programda, eğitmen Ayşenur Süer tarafından katılımcılara, müşteriyle uyum ve ahenk yakalama, psikolojik oksijen verme, empatik dinleme ve kritik gedik (kişilerin gelecekte olmak istedikleri konum ile şu an oldukları konum arasındaki boşluk) kavramları anlatılacak`` dedi.
2-4 Nisan tarihlerinde ATSO ve Türk Standartları Enstitüsü (TSE) işbirliği ile `ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi Temel Eğitimi` düzenleneceğini belirten ATSO Yönetim Kurulu Başkanı Çetin Osman Budak, ``TSE Eğitmeni Sevgi Kocabaş ve Rasim Yılmaz tarafından verilecek eğitimde katılımcılara kalite ilgili temel kavramlar, kalite gereksinimleri, kalite yönetim sistemlerinin ve belgelendirmenin faydaları, TS EN ISO 9001 serisi standartlarının tanımı ve standart maddelerinin yorumlanması konuları anlatılacak. 5-6 Nisan`da ise Türk Standartları Enstitüsü (TSE) işbirliği ile düzenleyeceğimiz `TS EN 16001 / ISO 50001 Enerji Güvenliği Yönetim Sistemi Eğitimi`nde TSE Eğitmeni Sevgi Kocabaş ve Rasim Yılmaz tarafından katılımcılara TSE Belgelendirme Prosedürü, enerji verimliliği ile ilgili temel kavramlar, enerji yönetim sistemlerinin ve belgelendirmenin faydaları, TS EN 16001 / TS ISO 50001 serisi standartları ve standard maddelerinin yorumlanması anlatılacak`` diye konuştu. Her biri konusunda uzman kişiler tarafından verilecek olan eğitimlerin Antalya Ticaret ve Sanayi Odası`nın eğitim salonlarında düzenleneceğini ifade eden Budak, ATSO Akademi`nin son derece dinamik bir yapı ile hizmet verdiğini belirtti. Budak, ``Eğitimler sonrasında katılımcılarımıza doldurttuğumuz memnuniyet anketleri ile kendimizi, eğitim salonlarımızı, eğitmenlerimizi değerlendiriyor ve hizmet kalitesinde sürekli daha iyiyi hedefliyoruz`` dedi.