GÜNDEM - 13 Ocak 2025 Pazartesi 13:15

TİKOM 381 bin 209 çağrıya cevap verdi

A
A
A
TİKOM 381 bin 209 çağrıya cevap verdi

Büyükşehir Belediyesi’nin Trabzon İletişim ve Koordinasyon Merkezi (TİKOM), 2024 yılında 381 bin 209 çağrıya cevap verdi.


Trabzon Büyükşehir Belediyesi tarafından şehrin 18 ilçesine 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet sunmak amacıyla Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı bünyesinde kurulan Trabzon İletişim ve Koordinasyon Merkezi (TİKOM), 2024 yılında 381 bin 209 çağrıyı yanıtladı. Bu çağrılardan 133 bin 390’ı Alo 153 Çağrı Merkezi’ne, 30 bin 832’si Yazılı Kanal Birimi’ne, 8 bin 244’ü ise Yüz Yüze İletişim Merkezi’ne yapıldı. TİKOM görevlileri, 208 bin 743 başvurucuya anlık olarak bilgilendirme yaptı, 172 bin 466 talebi ise kayıt oluşturarak ilgili birimlere iletti. Yüz binlerce çağrıyı hızlı ve etkili bir şekilde yanıtlayarak vatandaşlar ile kurumlar arasında köprü görevi üstlenen TİKOM, başvuranların takdirini kazandı.


Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, Trabzon’un dinamik yapısına uygun hizmet anlayışıyla çalıştıklarını belirterek “Trabzon halkının her bir talebi bizim için son derece kıymetlidir. Vatandaşlarımızın taleplerini en hızlı şekilde karşılamak, halkımızın yaşam kalitesini artırmak ve onların beklentilerine yanıt vermek adına yoğun bir gayretle çalışıyoruz. Teknolojiyi etkin biçimde kullanan ve ekip ruhunu önemseyen bir çalışma anlayışına sahibiz. Her zaman halkımızın yanında ve onların ihtiyaçlarına duyarlı bir şekilde hizmet vermeye devam edeceğiz” dedi.



TİKOM 381 bin 209 çağrıya cevap verdi

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Ankara SGK: “SGK, keyfi uygulamalarla değil, kanunlar ve diğer mevzuat çerçevesinde yönetilmektedir” Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), Ankara Büyükşehir Belediyesi’nin iddialarına ilişkin, “SGK, keyfi uygulamalarla değil, kanunlar ve diğer mevzuat çerçevesinde yönetilmektedir” açıklamasını yaptı. Sosyal Güvenlik Kurumu’nun resmi X hesabından yapılan paylaşımda, “SGK, keyfi uygulamalarla değil, kanunlar ve diğer mevzuat çerçevesinde yönetilmektedir. Bu doğrultuda SGK’nın üzerinde haciz, şerh veya ipotek bulunan bir gayrimenkulü devralması mevzuat gereği ’satış kabiliyeti olmadığı için’ mümkün değildir. Bu konu, kamu yararı gözetmek adına büyük bir hassasiyetle uygulanmaktadır. SGK’nın uygulamalarında herhangi bir ayrımcılık veya keyfi işlem yapmadığını açıkça ortaya koymak adına ifade etmek isteriz ki bugüne kadar, SGK’ya birçok farklı siyasi partiye mensup belediyelerden bin 200’den fazla gayrimenkul devri gerçekleştirilmiştir ve bu devirlerin hiçbirinde haciz, şerh veya ipotek bulunmamaktadır. Üzerinde haciz, şerh ve ipotek bulunan taşınmazların SGK’ya devri için teklif edilmesi, ya sürece dair bilgi eksikliğinden ya da teklif edenin kamuoyunu aldatma çabasından kaynaklanmaktadır. Her iki durumda da bu yaklaşım, devlet ciddiyeti ile bağdaşmamaktadır. Üzerinde haciz, ipotek ve şerh olmayan satış kabiliyetine sahip gayrimenkul teklif ettiklerinde ne kadar şeffaf bir süreç yönetildiğine tüm belediyeler şahittir. Meseleyi siyasi bir zemine çekerek üzerinde tartışma oluşturmak yerine gerçekten borçlarını kapatmak isteyen belediyelere SGK olarak her türlü konuda yol gösterilmiştir ve bundan sonra da gösterilmeye devam edilecektir” ifadelerine yer verildi.