SPOR - 27 Temmuz 2024 Cumartesi 12:15

Bodrum FK’da hücum hattına takviye

A
A
A
Bodrum FK’da hücum hattına takviye

Bodrum Futbol Kulübü santrfor oyuncusu 19 yaşındaki genç yetenek Seçkin Batuhan Fırıncı’yı renklerine bağladı. Yeşil-beyazlı ekip oyuncu ile 5 yıllık sözleşme imzaladı.


Tarihinde ilk kez Trendyol Süper Lig’de mücadele edecek olan Bodrum FK transfer çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda, yeşil-beyazlı ekip Tuzlaspor’dan genç santrfor Seçkin Batuhan Fırıncı ile anlaşma sağladı. Yeşil-beyazlı ekip oyuncu ile 5 yıllık sözleşme imzaladı. Geçtiğimiz sezon Diyarbekirspor’da kiralık oynayan Seçkin Batuhan Fırıncı 16 maçta 572 dakika süre aldı ve 1 kere fileleri havalandırdı.


Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Zonguldak MEDEK, BEUN’da saha ziyaretlerini tamamladı Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi (BEUN) bünyesinde yer alan üç meslek yüksekokulunda, Mesleki Eğitim Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği (MEDEK) tarafından saha ziyareti gerçekleştirildi. Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesinde (BEUN) nitelikli akademik eğitimin sürdürülebilirliğini sağlamak amacıyla Türkiye’de bu sene ilk defa başlayan ön lisans programlarının akreditasyonu konusunda hedeflenen çalışmalar kararlıkla devam ediyor. Bu çalışmalar kapsamında Ahmet Erdoğan Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu, Çaycuma Meslek Yüksekokulu ve Zonguldak Meslek Yüksekokulu bünyesinde yer alan toplam dört program, Yüksek Öğretim Kalite Kurulunca (YÖKAK) ön lisans programlarını değerlendirmek üzere yetkilendirilen MEDEK, tarafından ziyaret edildi. 14-16 Ekim 2024 tarihleri arasında Ahmet Erdoğan Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Patoloji Laboratuvar Teknikleri Programı ile İlk ve Acil Yardım Programı, Çaycuma Meslek Yüksekokulu Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği Programı ve Zonguldak Meslek Yüksekokulu İnşaat Teknolojisi Programı, MEDEK tarafından yapılan akreditasyon sürecinin saha ziyaretleri aşamasını başarıyla tamamlandı. Ziyaret kapsamında Mesleki Eğitim Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği takım üyeleri; Üniversite üst yönetimi, ilgili meslek yüksekokullarının akademik ve idari personeli, öğrencileri ve dış paydaşları ile görüşmeler gerçekleştirerek yapılan çalışmaları yerinde inceledi. Görüşmelerde ön lisans programlarının kalite ve akreditasyon süreçleri hakkında değerlendirmede bulunan Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Özölçer, BEUN’nun nitelikli eğitimin tescillenmesi için akreditasyon konusunda kayda değer bir çalışma gösterdiğini vurguladı. Rektör Özölçer, bununla birlikte değerlendirme sürecinin önemine dikkat çekerek, “Üniversitemizin mesleki programlarının kalite standartlarını sürdürülebilir kılmak, öğrenci ve mezunlarımızın sektördeki rekabet gücünü artırmak adına bu tür değerlendirmeler kritik öneme sahiptir. Akreditasyon sürecinde değerlendirilen ilgili programların güçlü yönlerini ve gelişim alanlarını belirleyerek, eğitim kalitemizi daha da artırmayı hedefliyoruz” ifadelerini dile getirdi.
İstanbul Turkcell Global Bilgi 25 yaşında Turkcell Global Bilgi, 25 yılı geride bıraktı. Bir çağrı merkezi olmanın ötesine geçerek, müşteriye dokunan her kanalda hem geleneksel hem de dijital hizmetler sunduklarını belirten Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Metin Tuğtağ, “TV yayıncılığı sektöründe hizmet veren tek bir müşteri ile başladığımız yolculuğumuz, bugün 12 farklı sektörde 100’ün üzerinde kurumsal müşterimiz ile dijitalleşerek devam ediyor” dedi. İstanbul Halkalı’da bir çağrı merkezi olarak 1999 yılında kurulan Turkcell Global Bilgi, 25’inci yılında müşteri deneyimi sektöründeki konumunu daha da güçlendiriyor. Çeyrek asırdır kazandığı birçok ödül ve genişleyen lokasyonlarıyla platform, müşterilerine sunduğu dijital çözümlerle öne çıkıyor. Türkiye’nin dört bir yanında 15 farklı lokasyonda, yaklaşık 16 bin çalışanıyla geleneksel ve teknolojik çözümler sağlayan Turkcell Global Bilgi, bugün 100’ün üzerindeki kurumsal müşteri sayısı ve telekom sektöründeki köklü tecrübesinin yanı sıra; finans, sigorta, e-ticaret, perakende başta olmak üzere 12 farklı sektörde 25 yıllık birikimiyle hizmet veriyor. “Dünyanın En İyi Müşteri Deneyimi Ödülü bir tesadüf değil” Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Metin Tuğtağ, müşteriye dokunan her kanalda kapsayıcı bir hizmet sunduklarını belirterek şunları söyledi: “Çeyrek asır önce, bir çağrı merkezi olarak kurulmuştuk şimdi ise çağrı merkezi olmanın çok ötesine geçip müşteri deneyiminde dijital dönüşümü başlattık. Bu dönüşüm; yıl sonuna kadar hayata geçirmeyi planladığımız yapay zekâ temelli projelerimiz ile daha da hız kazanacak. Örneğin; yapılan görüşmelerde müşteri temsilcilerinin vereceği cevapları önceden hazırlayıp üretken yapay zekâ ile vererek, insan ve yapay zekâ arasındaki farkı en aza indirmeyi planlıyoruz. Böylece müşterilerimiz insan dokunuşuna en yakın hizmeti hızlıca alırken, çalışanlarımız da kalan zamanlarını daha verimli kullanacaklar. Ayrıca, gün içerisinde yapılan binlerce görüşmenin neredeyse tamamına yakınını yine üretken yapay zekâ ile dinlemeye başlayarak hizmet kalitemizi de bir üst seviye çıkarmış olacağız. Tüm bu çalışmalarımızın sonucunda elde ettiğimiz ‘Dünyanın En İyi Müşteri Deneyimi’ ödülü ve ‘Avrupa’nın En İyi İşvereni’ ödülleri de aslında başarımızın bir tesadüf olmadığının ve elde ettiğimiz bu dijital dönüşümün müşterimizdeki ve çalışanlarımızdaki memnuniyetinin kanıtı. Dijital dönüşümümüzü sağlayan ürünlerimize örnek verecek olursak; geliştirdiğimiz sosyal medya uygulamamız ile iş ortaklarımızın sosyal medyayı hızlı ve etkin bir şekilde kullanmasını sağlıyoruz. Kendi mühendislerimizin tasarladığı Robotik Süreç Otomasyonu (RPA) ile rutin ve tekrarlı işleri robota yaptırarak zaman ve işgücü tasarrufu elde ediyoruz. Bir diğer hayata dokunan hizmetimiz ise; uzaktan teknik destek konusunda. Pandemiden sonra uzaktan çalışmak hayatımızın vazgeçilmez bir parçası oldu. Bu noktada çalışanların yazılım ve donanım sorunlarına uzaktan bağlanarak teknik destek hizmeti sunuyoruz. Dijital Yardım Masası adını verdiğimiz bu hizmetimiz ile artık müşterilerimizin çalışanlarının memnuniyetine de katkı sağlıyoruz. Bu gibi dijital ve teknolojik hizmetlerimiz bizi hedeflediğimiz gibi ‘eşsiz’ ama bir o kadar da ‘dijital’ olan bir müşteri deneyimi hizmeti sunmaya götürüyor.” 25’inci yılda yeni bir marka Metin Tuğtağ, şirketin 25’inci yılında teknolojik ilerlemesini bir adım daha öteye taşıyarak, dijital ürün ve hizmetlerini ayrı bir marka altında müşterileriyle buluşturmak için çalıştığını belirterek şöyle devam etti: “Dijital kanallara yönelen müşteri ihtiyaçlarına yanıt verebilmek adına, teknoloji odaklı yeni markamız çok yakında hayata geçecek. Geleneksel çağrı merkezi hizmetlerimiz gelişerek var olmaya devam ederken, dijital dönüşümümüzü hızlandırarak geleceğin ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik inovasyonlarımızla sektörde fark oluşturacağız.” “Yenilikçi çözümlerle sektöre yön vermeye devam edeceğiz” Metin Tuğtağ sözlerini şöyle tamamladı: "25 yıldır müşterilerimize yalnızca hizmet sunmakla kalmıyoruz, bu deneyimini eşsiz hale getirmek için çalışıyoruz. Bu bakış açısıyla çalışanlarımızın memnuniyeti de en az müşterilerimiz kadar önemli bir konu haline geliyor. Çünkü ancak mutlu çalışanların mutlu müşteriler oluşturacağını biliyoruz. Bu amaçla hem gençlerimizi teknik açıdan donanımlı hale getirmek hem de istihdam sağlamak amacıyla ‘Techno Camp’ eğitim ve gelişim programımızı 4 yıldır kesintisiz devam ettiriyoruz. Ayrıca 6 Şubat depreminden sonra ‘Gönül Bağı’ projeleri kapsamında depremzede vatandaşlarımıza istihdam sağlayabilmek adına Hatay lokasyonumuzu açtık. Tüm bu süreçte kazandığımız tecrübeyle dijitalleşmeye büyük önem veriyor, müşterilerimizin beklentilerini en ileri teknolojilerle karşılıyoruz. Gelecek yıllarda da müşteri memnuniyetini artıracak yenilikçi çözümlerimizle sektöre yön vermeye devam edeceğiz.”
Karabük Hayırsever iş insanından 16 derslik okul Karabük’te demir çelik sektörü ile uğraşan hayırsever iş insanı Osman Yeşilyurt’un desteğiyle inşa edilecek 16 derslikli ortaokulun yapım protokolü Valilik’te imzalandı. Şirinevler Mahallesi’nde planlanan okulun yapım protokolü, Vali Mustafa Yavuz, İl Milli Eğitim Müdürü Nevzat Akbaş ve hayırsever iş insanı Osman Yeşilyurt’un katılımıyla Valilik Toplantı Salonu’nda imzalandı. Toplantıda konuşan Vali Yavuz, hayırsever iş insanına eğitime verdiği katkılardan dolayı teşekkür ederek, " Karabük Valiliği ve hayırsever iş insanımız Osman Yeşilyurt ile Şirinevler Mahallesi’ndeki okulun yapımı için bir araya geldik. Şu an arsa halinde bulunan bu alanda yapılacak olan 16 derslikli okulun tamamı, iş insanımız Osman Yeşilyurt’un desteği ile inşa edilecek. Devam eden görüşmeler neticesinde, Milli Eğitim Bakanlığı’ndan onay alınarak protokol aşamasına gelindi. Protokol imzalanır imzalanmaz, okulun yapım sürecinin hızla başlatılması ve önümüzdeki eğitim-öğretim yılına yetiştirilmesi planlanmakta. Okul tamamlandığında, her çocuğumuzun diplomasında ve okul kayıtlarında hayırsever iş insanımız Osman Yeşilyurt’un ismi yer alacak; böylece kendisinin adı kalıcı olarak yaşatılacak. Karabük’te eğitime yapılan katkılar ve geleceğimiz olan çocuklarımıza sağlanan bu destekler için Osman Yeşilyurt’a ve Yeşilyurt ailesi’ne şükranlarımızı sunuyoruz. Karabük’le gönül bağı olan tüm iş insanlarımızı da bu tür eğitim yatırımlarına katkı sunmaya davet ediyoruz.” dedi.