EKONOMİ - 18 Ekim 2024 Cuma 10:47

Turkcell Global Bilgi 25 yaşında

A
A
A
Turkcell Global Bilgi 25 yaşında

Turkcell Global Bilgi, 25 yılı geride bıraktı. Bir çağrı merkezi olmanın ötesine geçerek, müşteriye dokunan her kanalda hem geleneksel hem de dijital hizmetler sunduklarını belirten Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Metin Tuğtağ, “TV yayıncılığı sektöründe hizmet veren tek bir müşteri ile başladığımız yolculuğumuz, bugün 12 farklı sektörde 100’ün üzerinde kurumsal müşterimiz ile dijitalleşerek devam ediyor” dedi.



İstanbul Halkalı’da bir çağrı merkezi olarak 1999 yılında kurulan Turkcell Global Bilgi, 25’inci yılında müşteri deneyimi sektöründeki konumunu daha da güçlendiriyor. Çeyrek asırdır kazandığı birçok ödül ve genişleyen lokasyonlarıyla platform, müşterilerine sunduğu dijital çözümlerle öne çıkıyor.



Türkiye’nin dört bir yanında 15 farklı lokasyonda, yaklaşık 16 bin çalışanıyla geleneksel ve teknolojik çözümler sağlayan Turkcell Global Bilgi, bugün 100’ün üzerindeki kurumsal müşteri sayısı ve telekom sektöründeki köklü tecrübesinin yanı sıra; finans, sigorta, e-ticaret, perakende başta olmak üzere 12 farklı sektörde 25 yıllık birikimiyle hizmet veriyor.



“Dünyanın En İyi Müşteri Deneyimi Ödülü bir tesadüf değil”


Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Metin Tuğtağ, müşteriye dokunan her kanalda kapsayıcı bir hizmet sunduklarını belirterek şunları söyledi: “Çeyrek asır önce, bir çağrı merkezi olarak kurulmuştuk şimdi ise çağrı merkezi olmanın çok ötesine geçip müşteri deneyiminde dijital dönüşümü başlattık. Bu dönüşüm; yıl sonuna kadar hayata geçirmeyi planladığımız yapay zekâ temelli projelerimiz ile daha da hız kazanacak. Örneğin; yapılan görüşmelerde müşteri temsilcilerinin vereceği cevapları önceden hazırlayıp üretken yapay zekâ ile vererek, insan ve yapay zekâ arasındaki farkı en aza indirmeyi planlıyoruz. Böylece müşterilerimiz insan dokunuşuna en yakın hizmeti hızlıca alırken, çalışanlarımız da kalan zamanlarını daha verimli kullanacaklar. Ayrıca, gün içerisinde yapılan binlerce görüşmenin neredeyse tamamına yakınını yine üretken yapay zekâ ile dinlemeye başlayarak hizmet kalitemizi de bir üst seviye çıkarmış olacağız.



Tüm bu çalışmalarımızın sonucunda elde ettiğimiz ‘Dünyanın En İyi Müşteri Deneyimi’ ödülü ve ‘Avrupa’nın En İyi İşvereni’ ödülleri de aslında başarımızın bir tesadüf olmadığının ve elde ettiğimiz bu dijital dönüşümün müşterimizdeki ve çalışanlarımızdaki memnuniyetinin kanıtı. Dijital dönüşümümüzü sağlayan ürünlerimize örnek verecek olursak; geliştirdiğimiz sosyal medya uygulamamız ile iş ortaklarımızın sosyal medyayı hızlı ve etkin bir şekilde kullanmasını sağlıyoruz.



Kendi mühendislerimizin tasarladığı Robotik Süreç Otomasyonu (RPA) ile rutin ve tekrarlı işleri robota yaptırarak zaman ve işgücü tasarrufu elde ediyoruz.



Bir diğer hayata dokunan hizmetimiz ise; uzaktan teknik destek konusunda. Pandemiden sonra uzaktan çalışmak hayatımızın vazgeçilmez bir parçası oldu. Bu noktada çalışanların yazılım ve donanım sorunlarına uzaktan bağlanarak teknik destek hizmeti sunuyoruz. Dijital Yardım Masası adını verdiğimiz bu hizmetimiz ile artık müşterilerimizin çalışanlarının memnuniyetine de katkı sağlıyoruz. Bu gibi dijital ve teknolojik hizmetlerimiz bizi hedeflediğimiz gibi ‘eşsiz’ ama bir o kadar da ‘dijital’ olan bir müşteri deneyimi hizmeti sunmaya götürüyor.”



25’inci yılda yeni bir marka


Metin Tuğtağ, şirketin 25’inci yılında teknolojik ilerlemesini bir adım daha öteye taşıyarak, dijital ürün ve hizmetlerini ayrı bir marka altında müşterileriyle buluşturmak için çalıştığını belirterek şöyle devam etti: “Dijital kanallara yönelen müşteri ihtiyaçlarına yanıt verebilmek adına, teknoloji odaklı yeni markamız çok yakında hayata geçecek. Geleneksel çağrı merkezi hizmetlerimiz gelişerek var olmaya devam ederken, dijital dönüşümümüzü hızlandırarak geleceğin ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik inovasyonlarımızla sektörde fark oluşturacağız.”



“Yenilikçi çözümlerle sektöre yön vermeye devam edeceğiz”


Metin Tuğtağ sözlerini şöyle tamamladı: "25 yıldır müşterilerimize yalnızca hizmet sunmakla kalmıyoruz, bu deneyimini eşsiz hale getirmek için çalışıyoruz. Bu bakış açısıyla çalışanlarımızın memnuniyeti de en az müşterilerimiz kadar önemli bir konu haline geliyor. Çünkü ancak mutlu çalışanların mutlu müşteriler oluşturacağını biliyoruz. Bu amaçla hem gençlerimizi teknik açıdan donanımlı hale getirmek hem de istihdam sağlamak amacıyla ‘Techno Camp’ eğitim ve gelişim programımızı 4 yıldır kesintisiz devam ettiriyoruz. Ayrıca 6 Şubat depreminden sonra ‘Gönül Bağı’ projeleri kapsamında depremzede vatandaşlarımıza istihdam sağlayabilmek adına Hatay lokasyonumuzu açtık. Tüm bu süreçte kazandığımız tecrübeyle dijitalleşmeye büyük önem veriyor, müşterilerimizin beklentilerini en ileri teknolojilerle karşılıyoruz. Gelecek yıllarda da müşteri memnuniyetini artıracak yenilikçi çözümlerimizle sektöre yön vermeye devam edeceğiz.”



Turkcell Global Bilgi 25 yaşında

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Sakarya Topluluk faaliyetleri gündem oluşturuyor SUBÜ Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı, yeni akademik yıl sebebi ile öğrenci topluluklarının temsilcilerini bir araya getiren bir toplantı düzenledi. Toplantıya katılan Rektör Prof. Dr. Mehmet Sarıbıyık, toplulukların düzenlediği etkinliklerin kamuoyunun ilgisini çektiğini ve gündem oluşturduğunu söyledi. Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi (SUBÜ) Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı, ‘Öğrenci Toplulukları Buluşması’ düzenledi. Üniversite lokalindeki buluşma; Rektör Prof. Dr. Mehmet Sarıbıyık, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Oğuz Türkay, Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanı Dr. Orhan Yılmaz, Öğretim Görevlisi Yavuz Yıldırım ve 68 öğrenci topluluğu temsilcisinin katılımıyla gerçekleştirildi. Buluşmada toplulukların 2024-2025 Akademik Yılı Güz Yarıyılı faaliyetleri, gelecek dönem için planları ve beklentileri konuşuldu. Soru-cevap bölümünün ardından Rektör Sarıbıyık tarafından; etkin faaliyet yönetimi ve kampüs kültürüne katkı sağlayan, sosyal sorumluluk projelerini uygulamada başarılı olan, üniversitenin etkinliklerine destek veren, milli teknoloji hamlesindeki başarıları ve gerçekleştirdikleri etkinliklerle farkındalık oluşturan, topluma katkı sağlayan, aktif faaliyet ve dış paydaş ilişkileri yürüten, fark oluşturan ve faaliyet çeşitliliği gösteren 21 topluluk temsilcisine teşekkür belgesi takdim etti. Farkındalık oluşturma potansiyeli Topluluk faaliyetlerinin üniversite tanıtımına katkısına ve Teknofest 2024’teki başarılara değinen Rektör Prof. Dr. Mehmet Sarıbıyık, “Topluluklarımız yamaç paraşütünden gastronomiye, peyzajdan çip tasarımına uzanan geniş bir faaliyet alanına sahip. Bu faaliyetlerin her biri üniversitemizin tanıtımına katkı sağlıyor. Düzenlenen etkinlikler kamuoyunun ilgisini çekiyor ve gündem oluşturuyor. Esasında öğrenci toplulukları üzerine eğildikleri hemen her konuda bir farkındalık oluşturma potansiyelini içinde barındırıyor. Bunu birçok örnekte gördük. Geride bıraktığımız Teknofest 2024 de bunlardan birisiydi. Burada dereceler kazanarak bizleri gururlandıran topluluklarımızı kutluyor ve bütün topluluklarımızı etkin faaliyetlerinden dolayı tebrik ediyorum” diye konuştu. Sosyal transkripte işleniyor Öğrenci topluluklarında yer almanın sosyalleşmeyi sağladığını ve tecrübe kazandırdığını kaydeden Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Oğuz Türkay, “Gelecek adına fayda da sağlıyor. Bunun yanı sıra buralarda yürütülen faaliyetler sosyal transkripte işlenebiliyor. Günümüzde iş dünyası notlara olduğu kadar iletişim ve sosyal becerilere de önem veriyor. Güz Yarıyılı’nın tüm topluluklarımız için aktif ve güzel geçmesini diliyorum” şeklinde konuştu. Topluluk temsilcilerine teknik bilgiler içeren bir sunum yapan Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanı Dr. Orhan Yılmaz ise, “Etkinliklerin daha organize bir şekilde gerçekleştirmesi için ilgili planların yapılmasını ve sahada aktif olarak yer alınmasını önemsiyoruz. Biz her türlü ihtiyacınızda yanındayız” ifadelerine yer verdi.
İstanbul İstanbul’da Giresun rüzgarı esti Kağıthane Belediyesi tarafından düzenlenen 17’nci Giresun Tanıtım Günleri Hasbahçe’de başladı. Giresun’un kültürel zenginlikleri ve yerel lezzetleri İstanbullularla buluştu. Kağıthane Belediyesi ve Giresun Sivil Toplum Kuruluşları Federasyonu iş birliğiyle düzenlenen 17. Giresun Tanıtım Günleri Kağıthane’de başladı. Hasbahçe’de gerçekleşen Giresun Tanıtım Günleri’nde etkinlik boyunca geleneksel halk oyunları, yerel müzikleri, doğal ve kültürel zenginlikleri, el sanatları, meşhur yöresel lezzetleri İstanbullularla buluştu. 20 Ekim’e kadar sürecek tanıtım günlerinde İstanbullular Giresun’un yaylalarında yetişen doğal ürünleri, zengin mutfak kültürünü, Karadeniz’e özgü lezzetleri tatma fırsatı bulurken el emeği göz nuru yerel sanat eserlerini de yakından inceleyebilecek. Kağıthane Belediye Başkanı Mevlüt Öztekin böylesi değerli bir kültürel etkinliğe ev sahipliği yapmaktan duydukları memnuniyeti dile getirerek, Kağıthane halkını ve çevre ilçelerde yaşayan vatandaşları bu anlamlı organizasyona davet etti. “Bunlar Giresun’un yöresel ürünleri” Yaz mevsiminde Giresun’da kış mevsiminde de İstanbul’da satış yaptıklarını söyleyen esnaf Salim Özyılmaz, “Bunlar Giresun’un yöresel ürünleri, bunları Giresun Bektaş yaylasında yapıyoruz. Taze peynirleriz var. Giresun’da dükkanımız var, oradan geliyor. Yazın orada yapıyor kışın burada satıyoruz. Karadeniz Bölgesi’nde genellikle yöresel tulum peynirimizi satıyoruz. Etkinliğin ilk günü olmasına rağmen gayet güzel. İnşallah diğer günlerde de iyi olacağını düşünüyoruz” dedi. “Şebinkarahisar’dan İstanbul’a yöresel ürünler tanıtımına geldik” Esnaf Fatih Şanlıtürk ise, “Şebinkarahisar ilçemizden İstanbul’a yöresel ürünler tanıtımına geldik. Giresunlu halkımızı ve herkesi davet ediyoruz. Pekmez ürünlerimizi getirdik. Cevizli sucuklarımız lokumlar, kuruyemiş çeşitlerini getirdik. Ürünlerimiz tamamen organik, doğal ürünlerdir. Pekmez şıralarıyla elde edilen yüzde 85 oranında cevizli sucuk nar şıralı, dut şıralı, kayısı pestili, cevizli dut pekmezi ve sade dut pekmezi getirdik. Misafirlerimizi bekliyoruz" diye konuştu.
Gaziantep Prof. Dr. Celkan, Kalp sağlığının korunması ve tedavi yöntemleri hakkında bilgiler paylaştı Medical Point Gaziantep Hastanesi Kalp Damar Cerrahisi Uzmanı Prof. Dr. M. Adnan Celkan, kalp sağlığının korunması ve tedavi yöntemleri hakkında önemli bilgiler paylaştı. Medical Point Gaziantep Hastanesi Kalp Damar Cerrahisi Uzmanı Prof. Dr. M. Adnan Celkan, “Koroner by-pass ameliyatı, kalp damar hastalıkları için yaygın ve etkili bir tedavi yöntemi olarak ön plana çıkmaktadır. Kalp kasının yeterli oksijen alabilmesi için, koroner arterlerin sağlıklı bir şekilde kan akışını sürdürmesi büyük önem taşır. Ancak, bu damarların daralması veya tıkanması, kalp krizi riskini önemli ölçüde artırabilir. Koroner by-pass, bu sorunu çözmek ve kalp sağlığını yeniden kazandırmak için başvurulan etkili bir cerrahi yaklaşımdır” dedi. “Ameliyat öncesinde hastanın detaylı bir muayenesi yapılır” Ameliyat ile ilgili bilgi veren Prof. Dr. Celkan, “Koroner arter hastalığı, kalp damarlarının içinde biriken yağ tabakaları (plak) nedeniyle daralması veya tıkanması sonucu gelişir. Bu durum, kalp kasının yeterli kan ve oksijen almasını engeller ve kalp krizi riskini artırır. Koroner by-pass ameliyatı, tıkanmış veya daralmış arterlerin etrafında yeni bir yol açarak kan akışını yeniden sağlamak amacıyla yapılan bir cerrahi müdahaledir. Ameliyat öncesinde hastanın detaylı bir muayenesi yapılır. Kan testleri, EKG ve anjiyografi gibi tetkikler, hastanın mevcut durumu hakkında önemli bilgiler sunar. Ameliyat, genel anestezi altında gerçekleştirilir, böylece hasta işlem sırasında herhangi bir acı hissetmez. Cerrah, göğüs kemiğini açarak kalbe ulaşır. Tıkanan damarların yerine, genellikle bacak ya da göğüs bölgesinden alınan sağlıklı damarlar (greft) yerleştirilir. Bu greftler, kanın tıkanmış arterleri bypass ederek kalp kasına ulaşmasını sağlar” ifadelerini kullandı. “Fiziksel aktivite, hastanın genel durumuna göre yavaşça artırılmalıdır” Kalp Damar Cerrahisi Uzmanı Prof. Dr. M. Adnan Celkan Koroner By-Pass Ameliyatı ile İlgili önemli bilgiler vererek, “Ameliyat sonrası, göğüs kemiği kapatılır ve dikişler atılır. Hastalar genellikle birkaç gün hastanede kalır, iyileşme süreci ise birkaç hafta sürebilir. Fiziksel aktivite, hastanın genel durumuna göre yavaşça artırılmalıdır. Ayrıca, doktorun önerilerine dikkat etmek ve gerekli rehabilitasyon programlarına katılmak, iyileşme sürecinin sağlıklı bir şekilde tamamlanması için son derece önemlidir. Koroner by-pass ameliyatı, kalp sağlığı açısından hayati bir öneme sahiptir. Tıkanmış damarların bypass edilmesi, hastaların yaşam kalitesini artırabilir ve kalp krizi riskini önemli ölçüde azaltabilir. Düzenli sağlık kontrolleri, sağlıklı beslenme ve egzersiz, kalp hastalıkları riskini azaltmanın en etkili yollarıdır. Kalp sağlığınızı korumak için bu önlemleri hayatınıza entegre etmek, sağlıklı bir yaşam sürmenin anahtarıdır” diye konuştu.