YEREL HABERLER - 19 Mart 2012 Pazartesi 14:44

SELÇUKLU GENÇLİK MERKEZİ’NDEN ÇANAKKALE HAFTASI ETKİNLİKLERİ

A
A
A
SELÇUKLU GENÇLİK MERKEZİ’NDEN ÇANAKKALE HAFTASI ETKİNLİKLERİ

Konya’nın merkez Selçuklu Kent Konseyi Gençlik Merkezi tarafından Çanakkale Haftası nedeniyle bir dizi etkinlik düzenlendi.
Etkinlikler kapsamında Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğretim üyesi Doç. Dr. Caner Arabacı tarafından Çanakkale ve Gençlik konulu konferans düzenlendi. Çanakkale zaferinin büyük bir fedakarlık örneği olduğunu dile getiren Caner Arabacı, “Canını ortaya koyan kahramanların fedakarlığın en büyüğünü gerçekleştirmiştir. Çanakkale Zaferi ile canını ve kanını veren bir milletin sergilediği inanç ve fedakarlığı zirveye taşıyan bir gençliği görürüz. Gençliğimizin Çanakkale modelini bilmesi ve devamlı göz önünde tutması gerekir” dedi.
Etkinlikler kapsamında şair Bedirhan Gökçe’de Çanakkale konulu bir şiir dinletisi sundu. Türküler eşliğinde Çanakkale destanını anlatan şiirler okuyan Gökçe izleyenlere duygu dolu anlar yaşattı. Kent Konseyi tarafından ayrıca Çanakkale savaşında yaşananlar ve cephelerden fotoğrafların yer aldığı bir fotoğraf sergisi düzenlendi.
Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Antalya Erasta AVM Pedelia Festivaliyle ödülleri topladı Antalya’da Erasta AVM ev sahipliğinde düzenlenen Pedalia Festivali, Türkiye’de ilk kez AVM içinde düzenlenen "Downmall Yarışı" ile dikkat çekti. 55 bini aşkın ziyaretçi ağırlayan festival, bisiklet kültürünü yaygınlaştırma ve toplumsal etkileşimi artırma hedefiyle dikkatleri üzerine çekti. Festival, Hermes Creative Awards’tan 4 platin ödülle döndü. Antalya’da 14-16 Şubat tarihleri arasında Erasta AVM’nin ev sahipliğinde gerçekleştirilen Pedalia Festivali, uluslararası sporcuların yer aldığı takımları ve bisiklet tutkunlarını bir araya getirdi. Festival kapsamında Türkiye’de bir ilk olan AVM içi yürüyen merdivenlerde Downmall Yarışı büyük ilgi gördü. Etkinlik, spor hem de sosyal sorumluluk alanında dikkat çekici mesajlar verdi. Erasta AVM’nin ana sponsorluğunda düzenlenen festival; bisiklet kültürünü yaygınlaştırmak, sürdürülebilir ulaşımı teşvik etmek ve topluluk bilinci oluşturmak amacıyla planlandı. Özellikle çocuklu ailelerin yoğun ilgi gösterdiği festival, geleceğin bisiklet kullanıcılarını erken yaşta bu spora teşvik etti. AVM’den festival alanına dönüşüm Etkinlik için Erasta AVM’nin açık ve kapalı alanları, yarışlar, konserler, atölyeler ve sergiler için özel olarak yeniden düzenlendi. AVM içindeki yürüyen merdivenlerin yarış pisti olarak kullanıldığı "Downmall Yarışı", izleyenlere adrenalin dolu anlar yaşattı. Zengin program ve Uluslararası katılım Üç gün süren festivalde, "Tour of Pedalia", "Yavaş Gitme Yarışı" ve "Tay Tay Bisiklet Yarışı" gibi 3 profesyonel yarış etkinliği düzenlendi. Türkiye dışından gelen profesyonel sporcular, Erasta AVM’yi uluslararası alanda temsil etti. DJ performansları, MacFit gösterileri, kahve atölyeleri ve yüz boyama etkinlikleriyle festival tam anlamıyla bir aile şölenine dönüştü. 14 Şubat tarihinde bisikletle yavaş gitme yarışı ile başlayan etkinlik aynı gün Tour of pedalia prolog yarışı ile devam etti. 15 Şubat günü Tour of pedalia yol yarışı, bisikletle yavaş gitme yarışı ve DownMall yarışına ev sahipliği yapan organizasyon 16 Şubat’ta Tour of pedalia kriteryum,ödül töreni ve bisikletle yavaş gitme yarışı ile sona erdi. Toplumsal katılım ve sosyal sorumluluk Festival boyunca AVM ziyaretçi sayısı yüzde 66 artarak 55 binin üzerine çıktı. LÖSEV’in standı aracılığıyla bağış toplandı. Festival sonunda Erasta AVM, Türkiye’nin ilk "Bisiklet Dostu AVM" sertifikasını almaya hak kazandı. Dijitalde rekor etkileşim Sosyal medya platformlarında festival içerikleri 2 milyonu aşkın görüntülenme aldı. Sosyal medyada takipçi sayısı yüzde 140 artarken, düzenlenen çekilişe 47 bin yorum geldi. Türkiye Downhill Şampiyonu Burak Uzun’un festivale özel yayınladığı video 1 milyondan fazla izlendi. 4 ödül aldı Festival Hermes Creative Awards’tan sürdürülebilirlikten deneyime, sosyal sorumluluktan pazarlamaya kadar 4 Platin ödülü alarak başarısını ortaya koydu. Pedalia Festivali fiziki ve dijital deneyimi birleştiren yapısıyla modern etkinlik pazarlamasında yeni bir standart oluşturdu.