EKONOMİ - 24 Şubat 2025 Pazartesi 10:03

EN YAKIT, müşteri hizmetleri alanındaki desteğini güçlendirdi

A
A
A
EN YAKIT, müşteri hizmetleri alanındaki desteğini güçlendirdi

EN YAKIT, 7/24 hizmet verdiği çağrı merkezi aracılığıyla uzaktan destek hizmeti sunarken, zaman zaman sahaya inen müşteri hizmetleri temsilcileri ile şarj istasyonu başında sorunlara anında yanıt verdiğini duyurdu.



Türkiye’de ilk şarj istasyonu lisansı alanlardan biri olan EN YAKIT, müşteri hizmetleri alanındaki desteğini güçlendirdi. 210’un üzerinde şarj istasyonu ile hizmet veren şirketin müşteri hizmetleri, uzaktan destek hizmetinin yanında istasyon başında müşteri ziyaretlerine de başladı. Şirket müşteri hizmetleri ekibinin başına da bir kadın yönetici getirdi. Buket Uygur’un yönetimindeki müşteri hizmetleri her soruna anında çözüm üretiyor.



Müşteriye 7/24 hizmet


EN YAKIT Müşteri Hizmetleri Yöneticisi Buket Uygur, 7/24 destek veren çağrı merkezi aracılığıyla kullanıcılara her an ulaşılabilir olmayı taahhüt ettiklerini hatırlatarak, "Müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşımak amacıyla sunduğumuz müşteri hizmetleri desteğimizi günden güne güçlendiriyoruz. Türkiye genelinde faaliyet gösterdiğimiz 210’un üzerinde şarj istasyonumuz ile her gün daha fazla elektrikli araç kullanıcısına ulaşarak sürdürülebilir bir gelecek inşa etme vizyonumuzu ilerletiyoruz" dedi.



İstasyon buluşmaları


Buket Uygur "Belirli dönemlerde müşteri hizmetleri ekibimiz olarak, istasyon başında müşterilerimizi ağırlayarak yüz yüze tanışma ve onları dinleme fırsatı buluyoruz. Bu ziyaretler sırasında, müşterilerimizin geri bildirimlerini doğrudan dinleyerek onların deneyimlerini daha iyi anlamayı ve ihtiyaçlarına hızlı yanıtlar vermeyi amaçlıyoruz. Ayrıca sunduğumuz hizmetleri ve şarj süreçlerini müşterilerimize detaylı bir şekilde tanıtarak, sorularını yanıtlıyor ve kullanıcı deneyimini en üst düzeye çıkarmak için birebir destek sağlıyoruz" dedi. Uygur, müşteri odaklı bu yaklaşımın, müşteri hizmetleri ekibinin kullanıcılarla güçlü ve güvene dayalı ilişkiler kurmasına olanak tanıdığını belirterek "Ayrıca hizmet kalitemizi de sürekli olarak iyileştirmemizi sağlıyor" diye konuştu.



Uzaktan destek hizmeti


Buket Uygur, müşteri hizmetleri merkezinin üç aşamalı çözüm süreci ile sorunlara hızla müdahale edebildiğini anlatarak, "Gerektiğinde uzaktan mühendis desteği veya yerinde müdahale seçenekleriyle çözüm sunabiliyoruz. Şarj sırasında yaşanabilecek her türlü aksaklıkta proaktif bir yaklaşımla müşteri memnuniyetini sağlamak adına çalışıyoruz. Müşterilerimiz şarj esnasında hata aldığını veya şarjı başlatamadığını canlı olarak görerek, müşterinin bize ulaşmasını beklemeden arayıp destek oluyoruz" şeklinde konuştu.



Uygur, "Ayrıca sosyal medya üzerinden bize ulaşan müşterilerimize de büyük bir özenle geri dönüş sağlıyoruz. Tüm kanallardan gelen geri bildirimleri hızla değerlendiriyor ve çözüm süreçlerimizi bu doğrultuda geliştiriyoruz" dedi.


Uygur, ilk üç şarj işlemi sırasında yaptıkları anketlere dayanarak hizmetlerde sürekli iyileştirme yaptıklarını ve memnuniyeti artırdıklarını söyledi.



"Bu istasyonda sıra beklemek yok"


Uygur, en-ix(Tak ve Şarj Et) teknolojisi sayesinde kullanıcılara, şarj işlemlerini hızlı ve kolay bir şekilde başlatma kolaylığı sunduklarını da anlattı. Uygur, "Herhangi bir ödeme kartı ya da QR gibi şarj başlatma seçeneklerine gerek kalmaksızın sadece soketi takarak otomatik olarak şarj başlatabilen bu teknoloji ile kullanıcılarımız zamandan tasarruf ediyor ve herhangi bir ek işlem gerektirmeyen bir deneyim yaşıyorlar. Ayrıca, uygulamamız üzerinden kolayca şarj istasyonu rezervasyonu yapma olanağı sağlayan randevu sistemimiz ile istasyonlarımızda sıra beklemeden şarj yapmalarına yardımcı oluyoruz" dedi.



EN YAKIT, müşteri hizmetleri alanındaki desteğini güçlendirdi

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Erzincan Erzincan’da kuzular anneleriyle buluştu Erzincan’da kuzuların anneleri ile buluştuğu anlar renkli görüntüler oluşturdu. Erzincan’da ahırlardan çıkan yüzlerce kuzunun anneleriyle buluşması havadan görüntülendi. Baharın müjdecisi olarak kabul edilen koyunların kuzularıyla buluşması göz kamaştıran bir tablo oluşturdu. Kokularından annelerini tanıyorlar Besici Mustafa Yıldırım, "Anne doğurduğu kuzunun kokusunu alıyor. Bu kadar kuzunun içerisinden kendi yavrusunu seçerek buluyor ve ona sütünü veriyor. Başka bir kuzu onu emmeye geldiğinde o sütü salgılamıyor. Kendi yavrusunun geldiğini anladığı zaman anne o sütü salgılıyor. Daha sağlıklı doyuruyor, bu da kuzunun erken yetişmesini sağlıyor." dedi. Yağışların artışı peynir üretimini canlandıracak Öte yandan son günlerde artan yağışlar, tarım ve hayvancılık sektörüne olumlu yansıyor. Özellikle otlakların daha verimli hale gelmesi, süt verimini artırarak peynir üretiminde yükselişe neden olacak. Üreticiler yağışların bol olduğu dönemlerde meraların daha yeşil ve besleyici olduğunu, bunun da süt kalitesini ve miktarını artırdığını belirtiyor. Süt üretimindeki artışın peynir üretimine de olumlu yansıması beklenirken, üreticiler verimli bir sezon geçirmeyi umut ediyor. Besici ve peynir üreticisi Mustafa Yıldırım bu yıl yağışların fazla olmasının peynir üretimini olumlu etkileyeceğini belirterek sezondan umutlu olduklarını söyledi.
Ankara CHP Parti Meclisi ve Yüksek Disiplin Kurulu seçimi tamamlandı Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) 21’inci Olağanüstü Kurultayında Parti Meclisi ve Yüksek Disiplin Kurulu üyelikleri seçimleri tamamlandı. Dün saat 10.00’da başlayan CHP’nin 21’inci Olağanüstü Kurultayında Genel Başkanlık seçiminin ardından saat 20.00 sıralarında Parti Meclisi ve Yüksek Disiplin Kurulu üyelikleri için oy verme işlemleri başladı. Genel Başkan Özgür Özel’in anahtar listesi ile İstanbul Milletvekili Oğuz Kaan Salıcı öncülüğünde hazırlanan "Denge ve Dayanışma" ve Elazığ Milletvekili Gürsel Erol tarafından hazırlanan "Ortak Akıl Ortak Vicdan" listelerindeki isimler yarıştı. Saat 23.50’de oy verme işlemleri bitti ve oy sayımına geçildi. Oy sayımları saat 03.30 sıralarında tamamlandı ve resmi olmayan sonuçlar açıklandı. Açıklanan sonuçlara göre Genel Başkan Özel’in anahtar listesi eksiksiz geçti. Ankara’da trafik tartışması sonrasında öldürülen Samet Özgül’ün ablası Berna Özgül, "Her şey çok güzel olacak" sloganının mimarı olarak bilinen Berkay Gezgin, Milletvekili Mahmut Tanal gibi isimler Parti Meclisi Üyeliğine seçilen yeni isimler arasında yer aldı. CHP’nin Yüksek Disiplin Kurulunda yer alan isimler ise şu şekilde: "Özgür Sağlam, Deniz Çakır, Turan Taşkın Özer, Ayça Akpek Şenay, Süleyman Bülbül, İsmail Emre Telci, Nurdan Yücal, Esin Fatma Temel, Aysemin Gülmez, Hümeyra Akkuş Sandıkçı, Deniz Demiröz, Özkan Tice, Ali Balta, Ekincan Aksoy, Remzi Kazmaz."