SPOR - 27 Kasım 2024 Çarşamba 10:19

Emre Çukur, kıtalararası boks şampiyonu oldu

A
A
A
Emre Çukur, kıtalararası boks şampiyonu oldu

Genç boksörlerden Emre Çukur, Almanya’nın Münih şehrinde Pius Mpenda ile çıktığı IBO (Dünya Boks Organizasyonu) Kıtalararası Boks şampiyonluğu maçını kazandı.


Almanya’nın Münih kentinde ringe çıkan Emre Çukur, önemli bir başarıya imza attı. Eski dünya şampiyonlarından Levent Çukur’un oğlu olan Emre, güçlü rakibi Pius Mpenda karşısında iyi performans sergiledi. Emre Çukur, müsabakayı üstün puan farkıyla kazanarak altın kemeri beline taktı.



Levent Çukur: "Büyük emekler verdik"


Emre’nin antrenörlüğünü de bizzat kendisi yapan baba Levent Çukur, bu karşılaşmaya kan ve ter dökerek, büyük fedakarlıklarla hazırlandıklarını vurgulayarak, "Şampiyonlar küçük salonlardan çıkar ve orada verilen emeği de ancak boksörü ve antrenörü bilir. Hani derler ya ’İnsanlar senin hangi fırtınalarla boğuştuğuna değil, gemiyi limana nasıl yanaştırdığına bakarlar’. Biz de büyük emekler verdik, dev fırtınalarla boğuştuk, çok çalıştık, çok emek verdik ve başarıya ulaştık. Oğlum tüm dünyaya kalitesini ispatladı. Bundan sonraki hedefimiz, dünyanın zirvesinde istiklal marşımızı okutarak, ülkemizi en iyi şekilde temsil edebilmektir ve bunun için var gücümüzle mücadele veriyoruz" dedi.



Vedat Alyaz: "Vites büyütüyoruz"


Emre Çukur’un basın danışmanı Vedat Alyaz, bundan sonraki hedeflerinin daha üst bir müsabaka olacağını belirterek, "Şu an dünya sıralamasında zirveye doğru tırmanışlarımız devam ediyor. Emre, bu karşılaşmadaki başarısıyla dünya boks otoritesine elitler arasında olduğunu ispatladı. Bundan sonra listenin üst sıralarından bir sporcuyla ringe çıkmanın zamanı geldi diye düşünüyoruz. Bu doğrultudaki çalışmalarımız devam ediyor. Bu müsabaka sırasında köşedeki ekip ise: Antrenör Levent Çukur, amcaları Ali Çukur ayrıca Cutman olarak ta Serkan Çukur ile Markus Schwer görev aldı" ifadelerini kullandı.



Emre Çukur, kıtalararası boks şampiyonu oldu

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Bursa Marmarabirlik Türkiye turunu tamamladı Marmarabirlik yurt içi satışlarını arttırmak ve sektörde yaşanan sıkıntıları bertaraf etmek üzere saha buluşmaları gerçekleştirdi. Anadolu’da yedi coğrafi bölgedeki tüm bayilerini tek tek ziyaret eden Marmarabirlik, 25 bin kilometre alanda bölgesel çalışmalarda bulundu. Dünyanın dört bir yanında tüketicisinin sofralarına misafir olan Marmarabirlik, yurt içinde sahip olduğu geniş pazar payındaki dengeleri gözden geçirmek üzere sahaya indi. Yaklaşık altı ay devam eden süreçte Türkiye’deki tüm bayilerini ziyaret eden Marmarabirlik, bu pazar turu çerçevesinde piyasadaki arz-talep dengesini gözlemleyerek, raftaki durumunu tespit etmeyi hedefledi. Bütün illerde bayilerini ziyaret eden Marmarabirlik Yönetim Kurulu Başkanı Hidamet Asa ve Pazarlama ve Satış Müdürü Tuncay Kural, paydaşları olan tüm yerel zincir mağazalar ve toptancılar ile bir araya gelerek, kapsamlı bir çalışma yaptı. Yönetim Kurulu Başkanı Hidamet Asa, Haziran ayından bu yana ülkenin dört bir yanındaki tüm bayilerle yapılan çalışmalar neticesinde, “Her bölgede tüm bayilerimiz ve 150’ye yakın yerel zincir mağazası ile toptancılar ziyaret edilmiştir. Bayilerimizle birlikte sektör ve satışlarla ilgili yürütülen çalışmalar üzerine fikir alışverişlerinde bulunduk. Edirne’den Kars’a, Hakkari’den Muğla’ya, Zonguldak’tan Mersin’e, Rize’den Mardin’e kadar ülke genelindeki bayi ziyaretlerimizi İzmir, Denizli, Muğla, Antalya, Isparta ile tamamlamış bulunmaktayız” ifadelerini kullandı. Marmarabirlik bayileriyle yapılan stratejik görüşmeler hakkında bilgiler aktaran Hidamet Asa, “Bayi buluşmalarındaki temel amacımız yaklaşan ürün alım kampanyası öncesinde satışları arttırmak ve üreticiden daha fazla ürün alabilmekti. Piyasalarda oluşan daralmanın saha yansımalarını değerlendirdiğimiz ziyaretlerde, önceki yıllara göre arz-talep dengelerini karşılaştırarak, raflardaki durum gözlenmiş, görülen eksikliklerin giderilmesine yönelik çalışmalar başlatılmıştır. Yurt içi satışlarımızı arttırmak ve ağımızı her geçen gün daha da genişletmek üzere çalışmalar yapılmaktadır” açıklamalarında bulundu. Bayi ziyaretlerinin sebebi algıyı kırmak Farklı çevrelerce piyasaya olumsuz bir algının oluşturulduğunu dile getiren Asa sözlerini şöyle sürdürdü; “Meydana getirilmek istenen ürün fiyatlarının geri geleceği yönünde olumsuz algı oluşturmak. Biz de bu algının kırılması için bölge temsilcilerimizle birlikte büyük emek harcamış bulunmaktayız. Altı aylık programımız sonunda bu algı kırılmış ve sektör normal seyrine dönmüş, raftaki payımız arttırılmıştır. Bunu rakamsal ortalamalara baktığımızda da rahatça görebiliyoruz ki, satış rakamlarımız yılın ilk yarısına göre ikinci altı ayda satışlarımız yüzde 37 seviyelerinde arttırılmıştır. Bu çok ciddi bir artış oranıdır. Marmarabirlik markasına koydukları katkı, gösterdikleri başarılı çalışmalar sebebi ile zeytin üreticimiz adına tüm iş ortaklarımıza ve ulusal-yerel zincir marketlere teşekkür ediyoruz.”