Eskişehir Anadolu Üniversitesi’nde (AÜ) e-öğrenme seferberliği kapsamında düzenlenen toplantıların ikincisi yapıldı.
Atatürk Kültür ve Sanat Merkezi’nde düzenlenen toplantıda “Eğitimciler için Dijital Medya” konulu semineri Adobe Assitance Eğitim Kurumlarından Sorumlu Satış Yöneticisi Evren Arın ve Adobe Türkiye’den Barış Özcan verdi. Seminere Rektör Prof. Dr. Davut Aydın, Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Meryem Akoğlan Kozak, Prof. Dr. Naci Gündoğan, Prof. Dr. Aydın Ziya Özgür ve Prof. Dr. Ender Suvacı ile çok sayıda öğretim elemanı katıldı.
Adobe’nin dijital deneyimler ile dünyayı değiştiren bir firma olduğunu belirten Evren Arın, “Yaklaşık otuz yıllık bir geçmişi var ve kurulduğu günden bu yana misyonuna sadık kalmış. Günümüzde büyük bir bilgi bombardımanı var. Sinema sektörü, dergiler, billboardlar gibi birçok alanda Adobe’nin programlarının kullanılmış olduğunu söyleyebiliriz. Şu anda Adobe’nin iki temel kolu var: Birincisi dijital medyada kullanılan içeriğin üretilmesi ve dağıtılmasını sağlayan araçlar, ikincisi ise dijital pazarlama: bizlere ulaşan öğrenci, eğitimci ya da tüketici içeriğinin ölçülebilmesi, bizim bu içeriği ne kadar izlediğimizin anlaşılabilmesi. Reyting ya da tiraj olarak adlandırdığımız ölçütlerin yerine çok daha hassas ve keskin ölçütlerin kullanılması konusunda Adobe olarak çözümler geliştiriyoruz. Bu sayede sunulan içeriğin doğrudan hedef kitleyle ilgili olması, içeriğin dikkat çekici olmasını sağlıyor. Bu da dijital pazarlama yönünü gösteriyor" dedi.
Seminer süresinde Adobe programları üzerinden örnekler gösteren Barış Özcan, e-öğrenme seferberliğinde öğretim elemanlarının bu programları nasıl kullanacağı konusunda ipuçları verdi. Seminer soru cevap kısmı ile son buldu.