ASAYİŞ - 23 Ağustos 2024 Cuma 13:18

Kimya laboratuvarı değil uyuşturucu imalat hanesi

A
A
A
Kimya laboratuvarı değil uyuşturucu imalat hanesi

Bolu’da polis ekipleri tarafından uyuşturucu madde imalatı yapılan 2 adrese düzenlenen operasyonda 3 kişi tutuklanarak cezaevine gönderildi.


Bolu Emniyet Müdürlüğü, Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından uyuşturucu madde imalat yeri olarak değerlendirilen 2 adrese operasyon düzenlendi. Ekipler tarafından yapılan operasyon neticesinde, 1 bin 750 adet LSD kağıdı, 938,30 gram gelen Psilosin içerikli sihirli mantar, uyuşturucu sihirli mantar yetiştirmede kullanılan çok sayıda cam kavanoz, plastik kutu, boş kapsül, toprak ve çeşitli toz maddeler, 25 adet şeffaf kapsül içerisinde sihirli mantar, 64 adet tabanca fişeği, 1 adet el yapımı patlayıcı, 1,85 gram skunk maddesi, 1 adet hassas terazi ele geçirildi. Olayla ilgili olarak gözaltına alınan 3 şahıs, tutuklanarak cezaevine gönderildi.


Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Kütahya MEB Talim ve Terbiye Kurulu Başkanı Kütahya’da ’Türkiye Yüzlü Maarif Modeli’ni tanıttı Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) Talim ve Terbiye Kurulu Başkanı Prof. Dr. Cihad Demirli ve Talim ve Terbiye Kurulu Başkan Yardımcısı Prof. Dr. Mehmet Taşpınar, çeşitli etkinliklere katılmak üzere Kütahya’ya ziyarette bulundu. Prof. Dr. Cihad Demirli, Kütahya Dumlupınar Üniversitesi’nde (DPÜ) ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nde düzenlenen konferanslarda konuşmacı olarak yer aldı. Bu etkinliklerde, Türkiye Yüzlü Maarif Modeli’ni tanıtan Demirli, modelin sunduğu yenilikleri ve eğitime getirdiği dönüşümleri katılımcılarla paylaştı. DPÜ Eğitim Fakültesi Mehmet Akif Ersoy Konferans Salonu’nda düzenlenen konferansta, Türkiye Yüzlü Maarif Modeli detaylı bir şekilde ele alındı. Programa, Talim ve Terbiye Kurulu Başkan Yardımcısı Prof. Dr. Mehmet Taşpınar, İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Başyiğit, Eğitim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Metin Demir, akademisyenler ve öğrenciler katıldı. Prof. Dr. Demirli, konuşmasında Türkiye Yüzlü Maarif Modeli’nin, öğrencilerin akademik başarılarını artırırken onları çağın gerektirdiği becerilerle donatmayı amaçladığını belirtti. Modelin, fiziksel altyapının geliştirilmesi, teknolojik imkanların artırılması ve insan kaynağının niteliklerinin yükseltilmesi gibi temel hedeflere odaklandığını vurguladı. Eğitimde yeni ufuklar Demirli, modelin bireyleri akademik bilgiyle donatmanın yanı sıra milli ve manevi değerleri ön planda tutarak geleceğe hazırlamayı amaçladığını söyledi. Öğretmenlerin, öğrencilerin ilgisini çeken ve yeteneklerini geliştiren eğitim ortamları tasarlamalarının önemine dikkat çekti. Konferansın sonunda, Türkiye Yüzlü Maarif Modeli’nin eğitim sistemine getireceği köklü değişiklikler detaylı şekilde anlatıldı. Prof. Dr. Demirli, Kütahya’da olmaktan ve modelin tanıtımını gerçekleştirmekten duyduğu memnuniyeti dile getirdi.