KÜLTÜR SANAT - 29 Ocak 2025 Çarşamba 11:56

Gençlere Ladik Ambarköy ve Akdağ gezisi

A
A
A
Gençlere Ladik Ambarköy ve Akdağ gezisi

Samsun Büyükşehir Belediyesi, gençlere Ladik Ambarköy ve Akdağ gezisi düzenledi. Büyükşehir Belediye Başkanı Halit Doğan, “Şehrimizdeki tüm gençlerimize ulaşmayı, tüm gençlerimizin şehrimizdeki imkanlardan faydalanmalarını, yaşadıkları şehri daha yakından tanımalarını arzu ediyoruz. İnşallah Petek Genç Projemizi de yakın zamanda tamamlayarak daha çok gencimize ulaşmayı hedefliyoruz” dedi.


Samsun Büyükşehir Belediyesi, düzenlediği programlar ile gençlerin şehri daha yakından tanımasına imkan sağlıyor. Bu kapsamda 27 Şubat’a kadar her hafta pazartesi, salı, perşembe ve cumartesi günleri Ladik Akdağ’a düzenlenecek gezilerle, gençlere hem doğa hem de tarih hakkında önemli bilgiler sunulacak.


27 Şubata kadar bin 725 öğrenciye ulaşmayı hedefleyen gezilerin ilkinde 75 öğrenci Ladik Akdağ’da unutulmaz bir gün geçirdi. Sabah saatlerinde, dünyanın ilk ahşap açık hava müzesi olan Ladik Ambarköy Açık Hava Müzesi’ni ziyaret eden öğrenciler, bölgenin tarihi dokusu hakkında bilgi edindiler. Ardından, kış turizminin merkezi olarak bilinen Ladik Akdağ Kayak Merkezi’ne geçerek karın tadını çıkardılar, kışın keyfini kızakla kayarak yaşadılar. Petek Genç projesinin de tamamlanmasıyla daha fazla gence ulaşmayı hedefleyen Samsun Büyükşehir Belediyesi, gençler için çeşitli programlar planlamaya devam edecek.



“Şehrimizdeki tüm gençlerimize ulaşmayı arzu ediyoruz”


Petek Genç projesinin yakın zamanda tamamlanmasıyla birlikte Samsun’da gençlere yönelik birçok etkinliğin hayata geçeceğini vurgulayan Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Halit Doğan, “Gençlerimize değer veriyor; şehrimize, geleceğimize değe katacak projelerde onlar için ayrı ve geniş bir alan açıyoruz. Petek Genç projemiz de gençlerimiz için hayata geçirdiğimiz çok önemli bir proje. Gençlerimizin yeni mekanı olacak Petek ile şehrimize yeni bir marka değer kazandırıyoruz. Petek Genç merkezimiz, Atakum ilçemizdeki Eski Kurupelit Düğün Salonunda çok yakında hizmet vermeye başlayacak. Bu kapsamda projemizi yakın zamanda tamamlamayı planlarken bir yandan da gençlerimizle buluşmaya, onların hayatlarına dokunmaya devam ediyoruz. Samsun’umuzun tarihi, kültürel ve turistik yerlerini gençlerimize tanıtmak adına geziler düzenliyoruz. Petek Genç ile şehrimizdeki tüm gençlerimize ulaşmayı tüm gençlerimizin şehrimizdeki imkanlardan faydalanmalarını, yaşadıkları şehri daha yakından tanımalarını arzu ediyoruz” diye konuştu.



Gençlere Ladik Ambarköy ve Akdağ gezisi

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
İstanbul Kahve sektöründe Türkiye’yi lider yapmak istiyorlar Yaklaşık 20 senedir kahve sektöründe bir çok markaya hizmet veren ve bünyesi altında çok sayıda kahve baristası yetiştiren Brewlog, Türkiye’yi kahve sektöründe lider yapmaya amaçlıyor. 10 şubesi ile yaklaşık 20 senedir kahve sektöründe bulunan Brewlog markası, bir çok markaya hizmet verirken aynı zamanda kendi baristalarını da yetiştiriyor. Türkiye’de yerli ve milli bir kahve markası olmasıyla birlikte, sürdürülebilir adil fiyat politikasından da ödün vermiyorlar. Türkiye’nin dünya üzerindeki kahve sektöründe bir yerinin olmasını ve yapacakları ihracat ile ilerleyen zamanlarda sektör lideri olmasını planlayan Brewlog, bu hedefler doğrultusunda çalışmalarına devam ediyor. "Türkiye’de bilinmiş bütün markalara kahve anlamında destek ve yardımcı olduk" Tecrübelerinden yola çıkarak hareket ettiklerini söyleyen Brewlog CEO’su Gökhan Aygün, "20 senedir kahve sektöründeyim, Türkiye’de bilinmiş bütün markalara kahve anlamında destek ve yardımcı olduk, ürünlerini hazırladık ve noktalar sevk ettik. Bu süre zarfında gördük ki gerçekten insanlar kahve konusunda bilinçsizler, insanlar kahve noktalarına giderken içtikleri kahvelerden zarar gördüklerini, sağlıklarının bozulduklarını gördük. Bu süreç bize neyi öğretti nitelikli kahvelerin doğru bir şekilde sevk edilmesi, hazırlanması, ambalajlanması ve noktalara teslim edilmesini çok doğru bir şekilde yaptık. Bu tecrübe bize öğretti ki şubelerimiz gerçekten insanlara sıcak sağlıklı bir ortam sağlamak için Brewlog markamızı oluşturduk." dedi. "Brewlog yerli bir marka" Yerli ve milli bir marka olduklarının altını çizen Aygün, "Bizi diğerlerinden ayıran özellikler 20 senelik bir tecrübemiz var. 20 sene bize neler öğretti ? 20 sene bize ilk önce bir şeyin kaliteli sürülebilir fiyat politikasıyla beraber insanlara gerçekten doğru kahve sunmayı öğretti. Biz bu sürede biz kendi baristalarımızı yetiştirdik, kendi şubelerimizi, kendi baristalarımızı, kendi nitelikli kahvelerimizle beraber kendi ölçülerimizle beraber insanlara doğru kahveyi sunma istedik. İnsanlar artık kahveyi gerçekten çaydan ayırabilir bir hale geldi. Biz de bu süreçte Türkiye’nin dünyada kahveyle ilgili bir edinebilmesi için elimizden gelen katkı sunmak için Brewlog markamızı kurduk ve sahaya çıktık. Brewlog yerli bir marka, zaten kendimiz kurduk. Türkiye’de şu an yaklaşık on tane şubemiz var." şeklinde konuştu. "Doğru yatırımcılarla beraber büyümek istiyoruz" Global anlamda da adımlar atmak istediklerini söyleyen Aygün, "Şu an görüştüğümüz iki, üç tane ülke var. Bu ülkelerde doğru lokasyonlarla, doğru yatırımcılarla beraber büyümek istiyoruz. İnsanlara kaliteli bir kahveyi, sürdürülebilir bir fiyat politikası ile beraber insanlara bunu sunmak istiyoruz. Türkiye kahve sektöründe son 20 senede çok ciddi bir şekilde çaydan çıkıp kahveye doğru ilerlemeye başladı. Biz burada ne yaptık ? Biz burada insanlara bir kere keyifli bir kahve içmeyi kendimize görev bildik. Bu görevimizin karşılığında şu an Türkiye’de gerçekten insanlar bizi fark edebiliyor, doğru kahvelerimizi içtikten sonra bize teşekkür edebiliyorlar. Neden bunu yurt dışında yapmayalım diye dünyanın global de kahve piyasasında Türkiye’nin de lider ülke olmak adına ne gerekiyorsa Brewlog ailesi olarak bunun yanında bulunuyoruz" ifadelerini kullandı.
İstanbul Kahve sektöründe Türkiye’yi lider yapmak istiyorlar Yaklaşık 20 senedir kahve sektöründe bir çok markaya hizmet veren ve bünyesi altında çok sayıda kahve baristası yetiştiren Brewlog, Türkiye’yi kahve sektöründe lider yapmaya amaçlıyor. 10 şubesi ile yaklaşık 20 senedir kahve sektöründe bulunan Brewlog markası, bir çok markaya hizmet verirken aynı zamanda kendi baristalarını da yetiştiriyor. Türkiye’de yerli ve milli bir kahve markası olmasıyla birlikte, sürdürülebilir adil fiyat politikasından da ödün vermiyorlar. Türkiye’nin dünya üzerindeki kahve sektöründe bir yerinin olmasını ve yapacakları ihracat ile ilerleyen zamanlarda sektör lideri olmasını planlayan Brewlog, bu hedefler doğrultusunda çalışmalarına devam ediyor. "Türkiye’de bilinmiş bütün markalara kahve anlamında destek ve yardımcı olduk" Tecrübelerinden yola çıkarak hareket ettiklerini söyleyen Brewlog CEO’su Gökhan Aygün, "20 senedir kahve sektöründeyim, Türkiye’de bilinmiş bütün markalara kahve anlamında destek ve yardımcı olduk, ürünlerini hazırladık ve noktalar sevk ettik. Bu süre zarfında gördük ki gerçekten insanlar kahve konusunda bilinçsizler, insanlar kahve noktalarına giderken içtikleri kahvelerden zarar gördüklerini, sağlıklarının bozulduklarını gördük. Bu süreç bize neyi öğretti nitelikli kahvelerin doğru bir şekilde sevk edilmesi, hazırlanması, ambalajlanması ve noktalara teslim edilmesini çok doğru bir şekilde yaptık. Bu tecrübe bize öğretti ki şubelerimiz gerçekten insanlara sıcak sağlıklı bir ortam sağlamak için Brewlog markamızı oluşturduk" dedi. "Brewlog yerli bir marka" Yerli ve milli bir marka olduklarının altını çizen Aygün, "Bizi diğerlerinden ayıran özellikler 20 senelik bir tecrübemiz var. 20 sene bize neler öğretti ? 20 sene bize ilk önce bir şeyin kaliteli sürülebilir fiyat politikasıyla beraber insanlara gerçekten doğru kahve sunmayı öğretti. Biz bu sürede biz kendi baristalarımızı yetiştirdik, kendi şubelerimizi, kendi baristalarımızı, kendi nitelikli kahvelerimizle beraber kendi ölçülerimizle beraber insanlara doğru kahveyi sunma istedik. İnsanlar artık kahveyi gerçekten çaydan ayırabilir bir hale geldi. Biz de bu süreçte Türkiye’nin dünyada kahveyle ilgili bir edinebilmesi için elimizden gelen katkı sunmak için Brewlog markamızı kurduk ve sahaya çıktık. Brewlog yerli bir marka, zaten kendimiz kurduk. Türkiye’de şu an yaklaşık on tane şubemiz var" şeklinde konuştu. "Doğru yatırımcılarla beraber büyümek istiyoruz" Global anlamda da adımlar atmak istediklerini söyleyen Aygün, "Şu an görüştüğümüz iki, üç tane ülke var. Bu ülkelerde doğru lokasyonlarla, doğru yatırımcılarla beraber büyümek istiyoruz. İnsanlara kaliteli bir kahveyi, sürdürülebilir bir fiyat politikası ile beraber insanlara bunu sunmak istiyoruz. Türkiye kahve sektöründe son 20 senede çok ciddi bir şekilde çaydan çıkıp kahveye doğru ilerlemeye başladı. Biz burada ne yaptık? Biz burada insanlara bir kere keyifli bir kahve içmeyi kendimize görev bildik. Bu görevimizin karşılığında şu an Türkiye’de gerçekten insanlar bizi fark edebiliyor, doğru kahvelerimizi içtikten sonra bize teşekkür edebiliyorlar. Neden bunu yurt dışında yapmayalım diye dünyanın global de kahve piyasasında Türkiye’nin de lider ülke olmak adına ne gerekiyorsa Brewlog ailesi olarak bunun yanında bulunuyoruz" ifadelerini kullandı.