YEREL HABERLER - 07 Ekim 2015 Çarşamba 18:04

Yedaş'ta Müşteri Temsilcilerine Eğitim

A
A
A
Yedaş'ta Müşteri Temsilcilerine Eğitim

Yeşilırmak Elektrik Dağıtım A.Ş. (YEDAŞ), müşterilerin ilk yüzü olan 186 Nolu Elektrik Arıza Hattı’nın müşteri temsilcilerini şirket kültürü ve stratejilerine uyumlu bir dizi eğitim programından geçirdi.
Samsun, Ordu, Çorum, Amasya ve Sinop İl ve İlçelerinde müşterilerine kaliteli ve kesintisiz elektrik enerjisi dağıtımı gerçekleştirmek amacıyla Avrupa standartlarındaki son teknolojiyi alt yapısına entegre eden YEDAŞ, ’Sürdürülebilir Müşteri Memnuniyeti’ için eğitimlerine ara vermeden devam ediyor. Şirketin, 2019 yılında kurumsal ve operasyonel mükemmellik alanında Avrupa’nın ilk 10 şirketi arasında olmak vizyonu doğrultusunda hazırladığı ’Yönetim Stratejileri’ arasında yer alan ve mükemmellik anlayışının olmazsa olmazı olarak görülen müşteri memnuniyetini kusursuz bir şekilde sağlamak isteyen YEDAŞ, sorumluluk bölgesindeki müşterilerin ilk temas noktası olan 186 Nolu Elektrik Arıza Hattı’nın müşteri temsilcilerini, şirket kültürü ve stratejilerine uyumlu bir dizi eğitim programından geçirdi.
HEM EĞİTİM ALDILAR HEM MOTİVE OLDULAR
Alanlarında uzman eğitimcilerle, çalışanlarının kişisel ve mesleki gelişimlerine sürekli katkı sağlayan YEDAŞ, Çağrı Merkezi çalışanlarına Dr. Zeki Yüksekbilgili’nin hazırladığı ’Telefonda Etkili İletişim’, ’Diksiyon ve Çağrı Mükemmelliği’ ve ’İş Hayatında Motivasyon’ konulu iç ve dış eğitimler verdi. İletişim, takımdaşlık ve hizmette mükemmellik yetkinliklerini geliştirmek üzere hazırlanan eğitimler iki hafta sürdü. Çağrı merkezi ekipleri, çeşitli eğitici oyunlarla eğlenceli anlar yaşadı.
YEDAŞ Genel Müdürü Nurettin Türkoğlu, "Sürdürülebilir Müşteri Memnuniyeti için 7 gün 24 saat çağrı cevaplayan ve müşterilerin ilk muhatabı olan 186 Nolu Elektrik Arıza Hattı’nın müşteri temsilcilerinin moral ve motivasyonunu artırmaya yönelik, kişisel ve mesleki gelişimlerine katkı sağlayacak eğitimlerden geçirdik. Eğitimlerin sonunda geçen yıl yüzde 92,73’lük orana sahip çağrı karşılama kalitesinde, yüzde 88,70 oranında olan ‘Müşteri Memnuniyeti’nde 2015 ve 2016 yılı içerisinde artış hedefliyoruz" dedi.
“EĞİTİMLERİMİZ ÇÖZÜM ORTAKLARIMIZI KAPSAYACAK”
YEDAŞ’ın 186 nolu Elektrik Arıza Hattı, her an ulaşılabilir bir iletişim merkezi olduğunun altını çizen Türkoğlu, "Müşterileriyle kontrollü ve kaliteli iletişim kurmak için hazırladığımız eğitimlerimiz çözüm ortağı firma çalışanlarımızı da kapsayacak şekilde devam edecek. Amacımız, hizmet kalitesini iyileştirmek, ’Sürdürülebilir Müşteri Memnuniyeti’ sağlamak" diye konuştu. Eğitim süreçleri hakkında bilgi veren Türkoğlu, "İki hafta süresince çalışanlarımız, telefonda müşterilerimizle nasıl iletişim kurmalı, sorunlarını nasıl çözümlemeli, zor insanlarla başa çıkmayı, takım olarak etkin hareket etme yöntemleri ve takım bilinci oluşturma, diksiyon gibi birçok farklı alanlarda eğitimler aldılar. Eğitimlerin çalışanlarımızın iş süreçlerine, moral ve motivasyonuna katkı sağladığına yönelik çıktılar aldık. Bu durum doğru ve etkili eğitim programının uygulandığının göstergesidir" ifadelerini kullandı.
“TÜRKİYE’NİN HER NOKTASINDAN YEDAŞ’A ULAŞABİLİRSİNİZ”
Müşteri memnuniyeti için proaktif bir yaklaşımı benimsediklerini kaydeden Genel Müdür Türkoğlu, "Şirketimize ait web sitesinde oluşturduğumuz öneri, talep ve şikayet formlarıyla, müşterilerimiz Türkiye’nin her noktasından bizimle iletişime geçebilmektedir. Müşteriye ve şirkete değer oluşturmak amacıyla kurduğumuz 186 nolu Elektrik Arıza Hattı, müşterimizle şirket arasında ’köprü görevi’ görmektedir. Gelen tüm çağrıları kontrollü ve kaliteli bir iletişimle karşılıyor, talep ve şikayetleri çözüme ulaştırıyoruz. İletişim merkezimiz, Avrupa standartlarındaki teknolojiye sahiptir. Müşteriyle doğru iletişim kuran çalışanlarımıza ayrıca teşekkür etmek istiyorum. Müşteri memnuniyetini önemseyen tüm ekip arkadaşlarımız, iletişim esnasında oldukça özverili, çözüm üreten ve müşterinin memnun ayrılması için güler yüzünü her daim hissettiriyor. Bu da müşterinin şirketimize olan bakış açısını değiştiriyor. Tüm çalışma arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum” şeklinde konuştu.
Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Kocaeli Modaya yön verenler gençlere cesaret aşıladı Kocaeli’de düzenlenen "USTAM ile Yön Verenler" söyleşisinde moda sektörünün önde gelen isimleri gençlerle bir araya geldi. Kurduğu Moda Akademisi ile geleceğin modacılarını yetiştiren Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, "USTAM" projesi kapsamında sektörün önde gelen isimlerini moda sektörüne adım atacak genç yeteneklerle buluşturdu. Bu kapsamda, İstihdam Akademileri ve Moda Akademisi eğitim alanında gerçekleştirilen söyleşiye, geleceğin modasına yön vermek isteyen gençler sağladı. "USTAM ile Yön Verenler" kapsamında gerçekleşen söyleşide sektörün önde gelen isimleri Esra Elibüyük Sürmeli ve Özlem Erkan, kariyer hikayelerinden ve deneyimlerinden bahsederek, gençlere mesleki hedeflerini belirlemede yol gösterdi. Söyleşide tecrübelerini aktaran Sürmeli, "İletişim dilinizi doğru ve etkili kullanın" diyerek gençlere cesaret aşıladı. Sürmeli, "18 yıldır aile şirketinde çalışıyorum. Tedarikçi olarak görünüyoruz ama kadın hazır giyim anlamında moda tasarımını yakından takip ediyoruz. Tasarımcı olarak gençler şimdilerde çok şanslı. Çünkü patron egemenliğinden tasarım egemenliğine doğru ilerliyoruz. Bu da gençlerin işini biraz olsun rahatlatıyor" dedi. "Hiç kimse bana tepside fırsat sunmadı" Konuşmasına moda tasarım alanına nasıl başladığını anlatarak başlayan Özlem Erkan ise "Öğrencilik yıllarımdan sonra tasarımcı olarak staj yapmaya başladım. Uzun süre stajdan sonra ya kendi şirketimi kuracaktım ya da tasarım alanına yoğunlaşacaktım. Köklü bir firmada çalışmalar yaparken bir yanım hep kendi markamı ve çizgimi oluşturmak için can atıyordu. Bu kapsamda İzmir’de düzenlenen moda tasarım yarışmalarına katıldım ve çeşitli dereceler aldım. Fırsatları kendi çabamla gözümü karartarak yakaladım. Hiç kimse bana tepside fırsat sunmadı. İlk kendi defilemi kendim organize ettim. Kumaş almak için birçok kapıya gittiğimde birçok engeller ve zorluklarla karşılaştım ama asla pes etmedim. Sektöre tasarımcıların önemini anlattım ve kabul görmesini sağladım" ifadelerini kullandı.
Eskişehir Odunpazarı Belediyesi’nin müzik grubu OPA QUADRO’dan etkileyici performans Türkiye’de ilk kez bir belediye bünyesinde kurulan piyanolu oda müziği grubu olan OPA Quadro, prömiyer konserinde sanatseverlerden tam not aldı. OPA Quadro’nun ilk konseri Odunpazarı Belediyesi 100. Yıl Kültür Merkezi’nde gerçekleştirildi. Dinleyicilere büyüleyici bir repertuvar sunulan prömiyer konserinde eserler hakkında detaylı bilgiler paylaşıldı. Eserlerin anlatıcılığını, Anadolu Üniversitesi Devlet Konservatuvarı öğretim üyesi Prof. Burcu Yazıcı ve TRT Radyo Klasik Müzik Programları yapımcılarından müzisyen Ayşe Yavaş üstlendi. Sanatseverler unutulmaz bir gece yaşadı Piyanoda Tayfun İlhan, kemanda İlayda Erden, viyolada Burcu Yazıcı ve viyolonselde Sinan Dizmen’in oluşturduğu OPA Quadro’nun etkileyici performansı, sanatseverlere unutulmaz bir gece yaşattı. Konserde, Gustav Mahler’in duygusal derinlik taşıyan Piyanolu Dörtlü eseri ile Wolfgang Amadeus Mozart’ın zarif melodilerle bezenmiş Piyanolu Dörtlü, No:1 K.478 adlı eseri seslendirildi. Her 2 eser, sanatçılar tarafından büyük bir ustalıkla yorumlanarak dinleyicilere derin bir müzikal yolculuk yaşattı. "Piyanolu dörtlümüz her ayın son cumartesi günü sanatsever hemşehrilerimizle buluşacak" OPA Quadro’nun performansının ardından sahnede konuşma yapan Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, "Bugün çok özel bir gün. Kıymetli sanatçılardan oluşan oda müziği grubumuzun ilk konserini izledik. Harika bir performans sergilediler. Eserleri herkesin anlayabileceği bir şekilde anlattılar. Sanatı halkla buluşturmak, bu kültürü aşılamak çok önemli bir görev. Kendilerini tebrik ediyorum. Piyanolu dörtlümüz OPA Quadro, her ayın son cumartesi günü 100. Yıl Kültür Merkezi’nde sanatsever hemşehrilerimizle buluşacak. Bu özel konserimizi onurlandıran siz değerli dostlarımıza ve bizlere harika bir akşam yaşatan kıymetli sanatçılarımıza teşekkür ediyorum. Odunpazarı Belediyesi olarak, sanatın her alanında var olmaya, kültür ve sanat şehri Eskişehir’imize yakışan etkinlikleri hemşehrilerimizle buluşturmaya devam edeceğiz” dedi. Aylık konserler ve YouTube yayınları Odunpazarı Belediyesi’nin grupla ilgili yapmış olduğu açıklamada, "OPA Quadro, her ay farklı tema ve repertuvarla konserler düzenleyecek. Konserlerde, eserlerin tarihçesi ve müzikal özellikleri hakkında açıklamalar yapılacak. Ayrıca, konserler Odunpazarı Belediyesi’nin YouTube kanalında yayınlanarak daha geniş bir kitleye ulaşacak. OPA Quadro projesiyle Odunpazarı Belediyesi yalnızca Eskişehir’de değil, Türkiye genelinde de sanatseverler için yeni bir dönemin kapılarını aralıyor. Klasik müziğin büyüleyici dünyasını dinleyicilere ulaştırmayı amaçlayan bu yenilikçi adım, Eskişehir’i kültürel inovasyonun merkezi haline getiriyor" denildi.