YEREL HABERLER - 07 Ekim 2015 Çarşamba 18:04

Yedaş'ta Müşteri Temsilcilerine Eğitim

A
A
A
Yedaş'ta Müşteri Temsilcilerine Eğitim

Yeşilırmak Elektrik Dağıtım A.Ş. (YEDAŞ), müşterilerin ilk yüzü olan 186 Nolu Elektrik Arıza Hattı’nın müşteri temsilcilerini şirket kültürü ve stratejilerine uyumlu bir dizi eğitim programından geçirdi.
Samsun, Ordu, Çorum, Amasya ve Sinop İl ve İlçelerinde müşterilerine kaliteli ve kesintisiz elektrik enerjisi dağıtımı gerçekleştirmek amacıyla Avrupa standartlarındaki son teknolojiyi alt yapısına entegre eden YEDAŞ, ’Sürdürülebilir Müşteri Memnuniyeti’ için eğitimlerine ara vermeden devam ediyor. Şirketin, 2019 yılında kurumsal ve operasyonel mükemmellik alanında Avrupa’nın ilk 10 şirketi arasında olmak vizyonu doğrultusunda hazırladığı ’Yönetim Stratejileri’ arasında yer alan ve mükemmellik anlayışının olmazsa olmazı olarak görülen müşteri memnuniyetini kusursuz bir şekilde sağlamak isteyen YEDAŞ, sorumluluk bölgesindeki müşterilerin ilk temas noktası olan 186 Nolu Elektrik Arıza Hattı’nın müşteri temsilcilerini, şirket kültürü ve stratejilerine uyumlu bir dizi eğitim programından geçirdi.
HEM EĞİTİM ALDILAR HEM MOTİVE OLDULAR
Alanlarında uzman eğitimcilerle, çalışanlarının kişisel ve mesleki gelişimlerine sürekli katkı sağlayan YEDAŞ, Çağrı Merkezi çalışanlarına Dr. Zeki Yüksekbilgili’nin hazırladığı ’Telefonda Etkili İletişim’, ’Diksiyon ve Çağrı Mükemmelliği’ ve ’İş Hayatında Motivasyon’ konulu iç ve dış eğitimler verdi. İletişim, takımdaşlık ve hizmette mükemmellik yetkinliklerini geliştirmek üzere hazırlanan eğitimler iki hafta sürdü. Çağrı merkezi ekipleri, çeşitli eğitici oyunlarla eğlenceli anlar yaşadı.
YEDAŞ Genel Müdürü Nurettin Türkoğlu, "Sürdürülebilir Müşteri Memnuniyeti için 7 gün 24 saat çağrı cevaplayan ve müşterilerin ilk muhatabı olan 186 Nolu Elektrik Arıza Hattı’nın müşteri temsilcilerinin moral ve motivasyonunu artırmaya yönelik, kişisel ve mesleki gelişimlerine katkı sağlayacak eğitimlerden geçirdik. Eğitimlerin sonunda geçen yıl yüzde 92,73’lük orana sahip çağrı karşılama kalitesinde, yüzde 88,70 oranında olan ‘Müşteri Memnuniyeti’nde 2015 ve 2016 yılı içerisinde artış hedefliyoruz" dedi.
“EĞİTİMLERİMİZ ÇÖZÜM ORTAKLARIMIZI KAPSAYACAK”
YEDAŞ’ın 186 nolu Elektrik Arıza Hattı, her an ulaşılabilir bir iletişim merkezi olduğunun altını çizen Türkoğlu, "Müşterileriyle kontrollü ve kaliteli iletişim kurmak için hazırladığımız eğitimlerimiz çözüm ortağı firma çalışanlarımızı da kapsayacak şekilde devam edecek. Amacımız, hizmet kalitesini iyileştirmek, ’Sürdürülebilir Müşteri Memnuniyeti’ sağlamak" diye konuştu. Eğitim süreçleri hakkında bilgi veren Türkoğlu, "İki hafta süresince çalışanlarımız, telefonda müşterilerimizle nasıl iletişim kurmalı, sorunlarını nasıl çözümlemeli, zor insanlarla başa çıkmayı, takım olarak etkin hareket etme yöntemleri ve takım bilinci oluşturma, diksiyon gibi birçok farklı alanlarda eğitimler aldılar. Eğitimlerin çalışanlarımızın iş süreçlerine, moral ve motivasyonuna katkı sağladığına yönelik çıktılar aldık. Bu durum doğru ve etkili eğitim programının uygulandığının göstergesidir" ifadelerini kullandı.
“TÜRKİYE’NİN HER NOKTASINDAN YEDAŞ’A ULAŞABİLİRSİNİZ”
Müşteri memnuniyeti için proaktif bir yaklaşımı benimsediklerini kaydeden Genel Müdür Türkoğlu, "Şirketimize ait web sitesinde oluşturduğumuz öneri, talep ve şikayet formlarıyla, müşterilerimiz Türkiye’nin her noktasından bizimle iletişime geçebilmektedir. Müşteriye ve şirkete değer oluşturmak amacıyla kurduğumuz 186 nolu Elektrik Arıza Hattı, müşterimizle şirket arasında ’köprü görevi’ görmektedir. Gelen tüm çağrıları kontrollü ve kaliteli bir iletişimle karşılıyor, talep ve şikayetleri çözüme ulaştırıyoruz. İletişim merkezimiz, Avrupa standartlarındaki teknolojiye sahiptir. Müşteriyle doğru iletişim kuran çalışanlarımıza ayrıca teşekkür etmek istiyorum. Müşteri memnuniyetini önemseyen tüm ekip arkadaşlarımız, iletişim esnasında oldukça özverili, çözüm üreten ve müşterinin memnun ayrılması için güler yüzünü her daim hissettiriyor. Bu da müşterinin şirketimize olan bakış açısını değiştiriyor. Tüm çalışma arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum” şeklinde konuştu.
Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Kütahya AK Parti Kütahya İl Başkanı Önsay, Milli Emlak Genel Müdürü Veli Tunçez’i ziyaret etti AK Parti Kütahya İl Başkanı Mustafa Önsay, Milli Emlak Genel Müdürü Veli Tunçez’i ziyaret ederek Kütahya ile ilgili önemli konularda görüş alışverişinde bulunduklarını açıkladı. Ziyaret kapsamında, Zığra ve Yıldırım Bayezit mahallelerindeki tarımsal arazilerin durumu ele alındı. AK Parti Kütahya İl Başkanı Önsay, Milli Emlak Genel Müdürü Tunçez’i ziyaret ederek Kütahya ile ilgili önemli konularda görüş alışverişinde bulunduklarını açıkladı. Ziyaret kapsamında, Zığra ve Yıldırım Bayezit mahallelerindeki tarımsal arazilerin durumu ele alındı. Mustafa Önsay, toplam 1 milyon 585 bin metrekarelik arazinin, 2020 yılında tıbbi ve aromatik bitki yetiştiriciliğini geliştirme amacıyla 5 yıllık kiralama ihalesine çıkarıldığını hatırlatarak, ihaleyi kazanan firmanın alanı amacına uygun kullanmadığına yönelik şikayetler üzerine incelemeler yapıldığını belirtti. Önsay, Tarım İl Müdürlüğü ve Çevre Şehircilik İl Müdürlüğü tarafından Temmuz-Eylül 2024 tarihleri arasında yapılan incelemeler sonucunda Milli Emlak Genel Müdürlüğü’nün şu kararları aldığını açıkladı: "Amacına uygun yatırımlar yapılan 3 parsel için sözleşme yenilemesi 30 Haziran 2025 itibarıyla yapılacak. Ancak, toplam 675 bin metrekarelik 7 parselde sözleşme yenilenmeyecek." Başkan Önsay, sözleşmesi yenilenmeyen 675 dönümlük arazinin Tarımsal Araştırmalar ve Politikalar Genel Müdürlüğü (TAGEM) tarafından tarımsal ürünlerin geliştirilmesi amacıyla AR-GE ve tarımsal araştırma arazisi olarak kullanılacağını belirtti. Yeni planlamalarla bölgedeki tarımsal kapasitenin artırılmasının ve çiftçilerin ürettikleri ürünlerde verim ile gelirin yükseltilmesinin hedeflendiğini ifade eden Başkan Önsay, “Şehrimizin her sorununu ve her projesini teşkilatımız ve milletvekillerimizle yakından takip ediyoruz” dedi.
Ordu Yola düşen 90 bin lirayı sahibine teslim etti Ordu’nun Gölköy ilçesinde yaşayan Şaban Koç, aracıyla seyir halindeyken silkelediği battaniyeden düşürdüğü 90 bin lirasına belediye çalışanı sayesinde kavuştu. Olay, Tokat’ın Niksar ilçesinde meydana geldi. otomobiliyle Ordu’nun Gölköy ilçesi Güzelyurt Mahallesi’nden İstanbul’a giden Şaban Koç, Tokat-Niksar yolunda seyir halindeyken arabadan battaniye silkeledi. Bu sırada battaniye içerisinde bulunan 90 bin lira olan çanta arabadan yere düştü. Şaban Koç para dolu çantanın düştüğünün farkına varamadan yoluna devam etti. Tokat Reşadiye Hasanşıh Mahallesi’nden belediyede çalışan işçi Tunay Boztepe, çantayı buldu. Çantanın içerisinde bulunan hastane raporu üzerinden sahibinin yakınına ulaşan işçi, parayla birlikte Aybastı ilçesinde yaşayan Necati Domurcuk’a ulaştı. Domurcuk, paranın sahibi Şaban Koç’a ulaşarak damadı olan Hikmet Varıcı’ya teslim etti. Olay günü yaşadıklarını anlatan belediye işçisi Tunay Boztepe, “Geçtiğimiz Salı günü Niksar ilçesine hastaneye muayeneye gidiyordum. Yolda Tokat’a dönen sapakta kenarda düşmüş bir çanta buldum. Daha sonra hastaneye muayeneye gittim. Çantanın içerisinde rapor üzerinde yazan isimden Necati Domurcuk’a ulaştım. O da sahibini araştırarak buldu ve biz de çantayı gerçek sahibine teslim ettik” dedi. Çanta sahibinin damadı Hikmet Varıcı ise belediye çalışanına teşekkür ederek, “Allah senden bin kere razı olsun” diyerek tokalaştı.