EKONOMİ - 31 Ekim 2024 Perşembe 10:10

’MASKİ Alo 185’ hizmete girdi

A
A
A
’MASKİ Alo 185’ hizmete girdi

Vatandaşların su arıza bildirimleri ve şikayetlerine daha hızlı çözüm sunmak amacıyla MASKİ Alo 185 Çağrı Merkezi yenilendi ve kadrosu güçlendirildi. Suyla ilgili tüm şikayetler artık daha hızlı bir şekilde çözüme kavuşturulacak. Çağrı merkezinin genişleyen ekibi sayesinde, çağrılar daha kısa sürede yanıtlanacak, sorunlara anında müdahale edilecek.


Yurttaşlardan gelen su arıza bildirimlerinin ve şikayetlerin daha hızlı çözülmesi amacıyla Büyükşehir Belediyesi ve MASKİ Çözüm Merkezleri ayrıldı. Yenilenen ve genişletilen kadrosu ile MASKİ ALO 185 Çağrı Merkezi hizmet vermeye başladı. Çağrı merkezine gelen bildirimler zaman kaybedilmemesi için saha ekiplerine online olarak bildiriliyor. Böylece yurttaşların sorunlarına anında ve hızlı bir şekilde müdahale ediliyor. Bu kapsamda MASKİ Genel Müdürü Talat Postacı, Çağrı Merkezi’nde görev yapan personeli ziyaret etti.



Telefon sırası bekleme süresi de azaltılacak


MASKİ ALO 185 Çağrı Merkezine önümüzdeki günlerde 444 3 185 numaralı hat ilave edilecek. Kısa süre içerisinde uygulamaya alınacak yeni numara ile yurttaşlar iki farklı numara üzerinden MASKİ’ye ulaşabilecek. Bu sayede, telefonda uzun süre beklenmeyecek.



MASKİ daha hızlı hizmet verecek


Yurttaşlara daha hızlı bir şekilde hizmet vermek için Büyükşehir Belediyesi ve MASKİ Çözüm merkezlerini ayırdıklarını belirten MASKİ Genel Müdürü Talat Postacı, “Yurttaşlarımız Manisa’nın neresinden ararsa arasın tek merkeze ulaşıp şikayet ve önerilerini iletebilecek. Arıza ve şikayetler sisteme kayıt olduktan hemen sonra sahadaki ekiplere anında iletilip sorun çözülecek” dedi.



Personel sayısı da artırıldı


Personel sayısını artırdıklarını ifade ederek sözlerine devam eden Postacı, “MASKİ ALO 185 Çağrı Merkezimiz ile içme suyu ve kanalizasyon sorunlarına dair istek ve talepler, fatura ve abonelik bilgileri gibi birçok işlem hızlı ve kolay bir şekilde yapılabiliyor. Ekiplerimiz, vatandaşlarımızdan gelen bildirimlere günün her saati hızlı bir şekilde müdahale ediyor. Amacımız en kısa sürede yurttaşlarımızın sorunlarının giderilmesidir. Ayrıca su kesintisi yaşanan bölgeye 185 Çağrı Merkezinden oluşturulan arıza taleplerine ve iş emri sonuçlarına dair vatandaşlara SMS yoluyla bilgilendirme yapıyoruz” dedi.



’MASKİ Alo 185’ hizmete girdi

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Ankara Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü’nden “Meryemana Tabiat Parkı” açıklaması Tarım ve Orman Bakanlığı Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü, Meryemana Tabiat Parkına giriş ücretleri ile ilgili, “İşletmenin Kurumumuza devrinden sonra fiyatların arttığı yönündeki iddialar asılsızdır” açıklamasını yaptı. Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğünden yapılan yazılı açıklamada, “İzmir’in Selçuk ilçesinde Meryemana evi ve kilisesi yakınında 7.491 metrekarelik alan, 1997 yılında otopark hizmetinde kullanılması maksadıyla Selçuk Belediyesi’ne verilmiştir. İzin süresi bitimi sonunda otoparkın Kurumumuza devredilmesi gerektiği 24 Ekim 2024’te Selçuk Belediye Başkanlığı’na tebliğ edilmiştir. 30 günlük verilen süre sonunda otopark Selçuk Belediyesi tarafından geri verilmemiştir. Mevcut alan 27 Kasım 2024 tarihinde teslim alınabilmiştir. Hemen ardından sahanın genel temizliği ve güvenliği için kurumumuz personeli görevlendirilmiştir. Kurumumuzca Meryemana Tabiat Parkında vatandaşlara daha iyi hizmet sunmak için çevre düzenleme, bakım onarım ve girişlerdeki yoğunluğu azaltmak maksadıyla HGS sisteminin kurulması çalışmalarına başlanmıştır. Söz konusu çalışmaların yılsonuna kadar tamamlanması planlanmakta olup, bu kapsamda 1 Ocak 2025 tarihine kadar alana girişlerde herhangi bir ücret alınmayacaktır. Dolayısıyla bazı medya organlarında işletmenin Kurumumuza devrinden sonra fiyatların arttığı yönündeki iddialar asılsızdır. Söz konusu haberlerde geçen ücret tarifesi 22 Mart 2024 tarihinde idarece onaylanan 2024 Korunan Alan Ücret Tarifesi kapsamında belirlenen bedeller olup alanın devredilmesinden sonra yapılan bir çalışma değildir” denildi.
Manisa Vali Özkan’dan yaralı jandarma personeline ziyaret Manisa Valisi Vahdettin Özkan, 8 farklı suçtan aranması olan zanlıyı gözaltına almak için düzenlenen operasyonda çıkan çatışmada yaralanarak hastaneye kaldırılan jandarma personelini ziyaret etti. Vali Özkan, "Değerleri iyi. İnşallah kısa zamanda toparlanacak diye umut ediyoruz. Zanlı yakalandı. Şu anda olay kontrol altında” dedi. Olay, Manisa’nın Saruhanlı ilçesine bağlı Dilek Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre Dilek Mahallesi’nde hakkında 8 farklı suç kaydı bulunan Gökhan K.’nın bulunduğu adrese jandarma ekiplerince operasyon düzenlendi. Burada jandarma personellerine ateş açan Gökhan K. ile jandarma arasında çatışma çıktı. Zanlıyı gözaltına almak üzere harekete geçen jandarma ekipleri ile zanlı arasında yaşanan çatışmada Jandarma Astsubay E.Y. yaralandı. Kaldırıldığı Akhisar Mustafa Kirazoğlu Devlet Hastanesinde ilk müdahalesi yapılan jandarma personeli, Manisa Celal Bayar Üniversitesi Hafsa Sultan Hastanesine sevk edildi. Hastaneye gelen Manisa Valisi Vahdettin Özkan, İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral İlhan Şen, Manisa İl Emniyet Müdürü Fahrettin Aktaş, Manisa İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Erol Karaca ile birlikte hem Başhekim Prof. Dr. İsmet Topçu’dan hem de jandarma personeli E.Y.’nin tedavisiyle ilgilenen doktorlardan bilgi aldı. Basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Vali Özkan, “Öncelikle çok geçmiş olsun. Maalesef bugün bir personelimiz birçok suçtan aranan bir kişiyi almak üzere giderken kurşuna hedef oldu. Yaralı personelimizi şimdi hastaneye getirdik. Doktorlarımız canla başla çalışıyorlar. Biz de şimdi ziyaret ederek konuştuk kendileriyle. Değerleri iyi. İnşallah kısa zamanda toparlanacak diye umut ediyoruz. Zanlı yakalandı. Şu anda olay kontrol altında” diye konuştu. Jandarma personelinin tedavisine devam ediliyor.