EKONOMİ - 18 Aralık 2024 Çarşamba 11:30

ING KOBİ Hızlı Limit ile işletmelere dijitalden kredi limit başvuru imkanı

A
A
A
ING KOBİ Hızlı Limit ile işletmelere dijitalden kredi limit başvuru imkanı

Dijitalleşmeyi merkeze alan ING Türkiye, işletmelerin hız ve esneklik ihtiyaçlarına cevap verebilmek amacıyla ING KOBİ Hızlı Limit adında yeni bir dijital hizmet hayata geçirdi.



Dijital dönüşüm yolculuğunda attığı adımlarla tamamen dijital hale gelen ING Türkiye, yenilikçi ve dijital hizmetleriyle ticari şirketlerin ve KOBİ’lerin hayatını kolaylaştırmaya devam ediyor. Banka işletmelerin hız ve esneklik ihtiyaçlarına cevap verebilmek amacıyla ING KOBİ Hızlı Limit adında yeni bir hizmet hayata geçirdi.



Yapılan açıklamaya göre, KOBİ Hızlı Limit ile işletme sahipleri ihtiyaçları olan yüksek limitli kredi ürünleri için tek seferde tamamen dijital kanallar üzerinden limit başvurusunda bulunabiliyor ve başvuru sonucunu dijitalden öğrenebiliyor. ING müşterisi olan ya da olmayan tüm şahıs firmaları, limited ve anonim şirketler kredi limit talebinde bulunabiliyor. KOBİ Hızlı Limit, işletme sahiplerine tüm kredi ürünlerine ait limitleri tek seferde dijitalden ve güvenli bir şekilde öğrenebilme olanağı sağlıyor. KOBİ Hızlı Limit ile şahıs işletmeleri, limited ve anonim şirketler, yüksek limitlerle işletme sermayesi amaçlı taksitli ticari kredi gibi nakit kredi ürünlerine, DBS, teminat mektubu, KOBİ İş Yeri ve KOBİ Taşıt Kredisi gibi bankacılık ürünlerine hiçbir evrak sunmadan dijital ortamdan başvurabiliyor. İşletmeler onaylanan kredi limitlerini görüntülü görüşme ile Cebimdeki Danışman KOBİ üzerinden öğrenebiliyor ve kredi detayları ile ilgili diledikleri zaman portföy yöneticilerinden görüntülü görüşme ile hizmet alabiliyor.



ING müşterisi olan şahıs firmaları, limited ve anonim şirketler, Kurumsal İnternet Şubesi’ne giriş yaparak başvuru gerçekleştirebiliyor. Henüz ING müşterisi olmayan şahıs firmaları ve limited şirketler, mobil uygulama üzerinden uzaktan müşteri olma adımlarını tamamlayarak, anonim şirketler ise bankanın şubelerine giderek hesap açılışı yapabiliyor, ardından başvuru sürecine devam edebiliyor.



’’KOBİ Hızlı Limit ile tüzel müşterilerimize hız, esneklik ve kolaylık sağlıyoruz’’


KOBİ Hızlı Limit ile işletme sahiplerine, yüksek limitli kredi başvurularını tamamen dijital ortamda yapma olanağı sağladıklarını vurgulayan ING Türkiye Tüzel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Öcal Ağar, “Müşterilerimize hız ve kolaylık sağlayarak onların rekabette öne çıkmalarına katkı sağlamayı amaçlıyor, bu doğrultuda dijitalleşmeyi stratejimizin merkezine alarak yenilikçi, uçtan uca dijital ürün ve hizmetler geliştiriyoruz. Türkiye’nin en sevilen dijital bankası olmayı hedefliyor, yeni teknolojilerle tüzel müşterilerimizin ticari faaliyetlerini desteklemeyi önceliklendiriyoruz. Yeni hizmetlerimizi geliştirirken müşterilerimizin ihtiyaçlarını merkeze alıyoruz. Yeni hayata geçirdiğimiz KOBİ Hızlı Limit ile ticari firmaların, ticaret akışını kolaylaştıran ve ihtiyaçları olan kredi ürünlerine kolay erişim sağlamalarını amaçladık. Bu hizmetimiz ile tüzel müşterilerimize hız, esneklik ve kolaylık sağlıyoruz. Bu yenilikçi hizmetimiz ile müşterilerimiz tek bir form üzerinden tüm ticari kredi ürünleri için tamamen dijital kanallardan limit başvurusunda bulunabiliyor, üstelik bu şekilde kendi ticari kredi limitlerini istedikleri gibi şekillendirebiliyor. Sektörde ticari krediler için tek bir yerden ve dijitalden başvuru sürecini sağlayan ilk banka olmaktan dolayı ayrıca mutluluk duyuyoruz. Müşterilerimizin finansmana ihtiyaç duydukları her anda yanlarında olmaya ve onlara işlerinin başından ayrılmadan bankacılık işlemlerini gerçekleştirebileceği hizmetler sunarak hayatlarını kolaylaştırmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.


Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Ankara Ticaret Bakanlığı: "Reklam Kurulu 2024’te 277,6 milyon lira para cezası uyguladı" Bu yılki son toplantısını gerçekleştiren Reklam Kurulu, aldatıcı reklam veya haksız ticari uygulama olduğu tespit edilen bin 705 adet dosya hakkında yayın durdurma cezasının yanı sıra, toplam 277, 6 milyon lira idari para cezası uygulanmasına karar verdi. Ticaret Bakanlığı’na bağlı Reklam Kurulu’nun 352 sayılı yılın son toplantısı, tüketicileri aldatan, yanıltan, tecrübe ve bilgi eksikliklerini istismar eden reklamlar ile haksız ticari uygulamaları incelemek üzere gerçekleşti. Toplantıda, Kasım ayında incelenen 213 adet dosyadan 196’sı mevzuata aykırı bulunurken, söz konusu reklam ve ticari uygulamalar hakkında durdurma cezası ile birlikte toplam 54,3 milyon lira idari para cezası uygulanmasına karar verildi. Reklam Kurulu ayrıca 35 dosya hakkında ise aykırılık tespit edilen internet sitelerinin erişiminin engellenmesine karar verdi. Bu şekilde, 2024 yılında Reklam Kurulu tarafından toplam bin 917 adet dosya hakkında görüş ve değerlendirmelerde bulunuldu. Aldatıcı reklam veya haksız ticari uygulama olduğu tespit edilen bin 705 adet dosya hakkında yayın durdurma cezasının yanı sıra, toplam 277, 6 milyon lira idari para cezası uygulanmasına karar verildi. İndirimli satış kampanyalarına ilişkin denetimler sürüyor Özellikle Kasım ayında yapılan "Efsane Kasım", "Black Friday", "Şahane Cuma" qibi farklı kampanya isimleriyle tüketicilere sunulan indirimli satış reklamlarına ilişkin incelemeler, Reklam Kurul gündeminde önemli bir yer aldı. Bu kapsamda, 2024 yılı Kasım ayı indirimlerine ilişkin resen ya da şikâyet başvurusu üzerine 64 adet dosya işleme alındı. Kurul tarafından yapılan değerlendirme sonucunda, 57 adet dosya mevzuata aykırı bulunurken toplam 27,4 milyon lira idari para cezası uygulanmasına karar verildi. Böylece, 2024 yılında indirimli satış kampanyalarına ilişkin mevzuata aykırı olduğu tespit edilen reklamlara ilişkin 41,3 milyon lira idari para cezası uygulanmış oldu. Tüketici mağduriyetlerinin arttığı söz konusu indirim dönemleri için alınan bu incelemeler ile; gerçeğe aykırı şekilde yüksek gösterilen gölge fiyatlar üzerinden sahte indirim algısı oluşturmak suretiyle tüketicilerin alışveriş tercihlerinin bilinçli bir şekilde manipüle edilmesinin önlenmesi, olduğundan daha yüksek indirim yapıldığı ve indirimli fiyatın çok kısa süre için geçerli olduğu algısı oluşturulması gibi tüketici iradesini baskı altına alan pazarlama uygulamalarının neden olduğu ihtiyaç-fayda analizinin doğru yapılamaması sonucunda, ülkemizin ekonomik kaynaklarının gereksiz ve verimsiz alanlarda kullanımı ile oluşan israfın önüne geçilmesi ve istikrarlı bir ekonomi ve rekabette adil piyasa şartlarının tesis edilmesi ile haksız rekabetin tüketiciler ve diğer firmalar üzerinde oluşabilecek zararın engellenmesi, amaçlandı. Yasadışı bahis reklamlarına karşı dikkat çeken kararlar alındı. Diğer taraftan, tüketiciyi korumaya yönelik mevzuat hükümleri gereği yasadışı bahis sitelerinin reklamlarının yapıldığı tespit edilen tanıtımlara ilişkin 6 milyon lira idari para ve anılan reklamları durdurma cezaları verilmesine karar verildi. Ticaret Bakanlığı bünyesinde faaliyet gösteren Reklam Kurulu’nun muhtelif sektörlerde karşılaşılan aldatıcı reklam ve haksız ticari uygulamalara yönelik incelemelerinin devam edeceği de belirtildi.
Zonguldak Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesinin logoları tescillendi Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesinin (BEUN) logoları, Türk Patent ve Marka Kurumu tarafından tescillenerek resmî marka koruması altına alındı. Bir asırlık tarihiyle Türkiye’nin zenginliklerini engin bilgi birikimi ile harmanlayarak geleceğe emin adımlarla ilerleyen ve gerek mühendislik gerek sağlık alanında olduğu gibi birçok farklı dalda ve akademik camiada adından övgüyle bahsedilen Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Cumhuriyetin 100. yılı olan 2023 yılında, kuruluş tarihi olarak görünen 1992 yılını Yükseköğretim Kurulu (YÖK) kararı ile 1924 olarak tescilledi. Kuruluş tarihini güncellemesi ve 2024 yılı itibarıyla da Üniversitenin 100. yılını kutluyor olması nedeniyle kurumsal logolar da değişikliğe gidildi. Bu kapsamda Yükseköğretim Kurulunun kararı tarafından alınan onayın ardından BEUN logolarının Türk Patent ve Marka Kurumu tarafından tescillenmesiyle resmî marka koruması altına alınması gerçekleşti. “100 yıllık mirasımızı taçlandırdık” Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İsmail Hakkı Özölçer, Üniversitenin logolarının tescil edilmesinin önemine dikkat çekerek şunları söyledi: "Üniversitemizin logoları, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesinin 100 yıllık bilimsel ve akademik mirasını simgelemektedir. Türk Patent ve Marka Kurumu tarafından yapılan bu tescil, kurumsal kimliğimizi güçlendirirken aynı zamanda köklü geçmişimizin de bir nişanesini oluşturmaktadır. Türk Patent ve Marka Kurumu tarafından tescillenen logomuzun merkezinde Cumhuriyetimizin 50. yılı anısına Türkiye Taşkömürü Kurumu tarafından yaptırılan “Uzun Mehmet Anıtı” yer almaktadır. Bu anıt şehrimizde “Üç Mehmet Anıtı” olarak da bilinmektedir. Birinci Mehmet şehit asker Mehmet’i, İkinci Mehmet şehit madenci Mehmet’i ve Üçüncü Mehmet ise madenlerin ilk kurbanı ve efsanevi şehidi olan Şehit Uzun Mehmet’i simgelemektedir. Logomuzun merkezinde yer alan bu anıt, Zonguldak’ın tasvirinde kullanılan “Mavi ile Yeşilin Buluştuğu Kent” imajını vurgulamak için bu iki rengin birleşimi olan turkuaz renkte tasarlanmıştır. Ayrıca turkuaz dünya çapında “Türk” rengi olarak bilinmektedir. Böylece turkuaz renkli Uzun Mehmet Anıtı, Üniversitemizi temsilen altına yerleştirilen kitap ve dış çeperimizdeki kırmızı renk ile oluşturulan yeni logomuz; bayrağımıza, şanlı tarihimize, şehitlerimize ve vatanımızın doğal güzelliklerine sahip çıkma misyonumuzu her daim koruduğumuzu göstermektedir. Cumhuriyet’in ilk üniversitesi payesine sahip BEUN olarak bilimde, teknolojide, sporda, sanatta, sağlıkta ve topluma hizmette öncülüğümüzü sürdürecek tarihimizin bize yüklediği sorumluluğu da geleceğe emin adımlarla taşıyacağız. Tescillenen logolarımız, Üniversitenin tarihsel kimliğini uluslararası akademik bilim camiasının her bir yerinde tanıtarak kurumsal kimliğine güç katarken, BEUN’nun sosyal ve kültürel değerlerine de ışık tutmaktadır. Üniversitemizin kuruluş tarihinin 1924 yılı olarak kabul edilmesinde ve kurumsal logolarımızın son halini alması ve tescillenmesi sürecinde değerli katkılarından dolayı başta Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı ile Türk Patent ve Marka Kurumu olmak üzere bu sürecin tüm aşamasında emeği geçen Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi ailesine teşekkür ediyorum."
Kayseri Erciyes’i 2 haftada 200 bin kişi ziyaret etti Kayak sezonunu 2 hafta önce açan Erciyes Dağı’nı bu süre içerisinde 200 bin kişi ziyaret ederken, Erciyes AŞ Genel Müdürü Zafer Akşehirlioğlu; "Buradaki herkes sezonun erken açılmasından dolayı gayet memnun" dedi. Türkiye’nin en önemli kayak merkezlerinden biri olan Erciyes Dağı’nda 2 hafta önce kayak sezonu açıldı. 112 kilometre uzunluğunda pistleri ve 19 mekanik tesisi bulunan Erciyes Dağı, kayak sezonunun açılmasıyla beraber yoğun bir ziyaretçiye de uğradı. Yurtiçinden ve yurtdışından özellikle hafta sonlarında dağa gelen kayakseverler, kayak yapmanın tadını çıkarıyor. "Buradaki herkes sezonun erken açılmasından dolayı gayet memnun" Erciyes AŞ Genel Müdürü Zafer Akşehirlioğlu; “Erciyes’te bu sene sezonu erken açtık. Yeni sezon öncesinde de çok güzel bir tablo oluştu. Erciyes’imiz zaten kartpostal gibi bir dağ. Sezonu da 30 Kasım’da açmış olmanın verdiği bir keyfi yaşıyoruz. Buradaki herkes sezonun erken açılmasından dolayı gayet memnun. Şuana kadar ilgi de çok yüksek. İnsanlar burayı özlemişlerdi. Bu sene karın erken yağması ile birlikte insanların aklına kayak erken düşmüş oldu. Geçtiğimiz hafta sonu 70 bin misafir ağırladık. Sezonun açıldığı günden bu yana da toplamda 200 bin civarında genel bir misafirimiz oldu. Hem bizler hem otelciler olarak hepimiz çok mutluyuz. Sezon erken açıldığı için uzun bir kayak sezonumuz olacak. Pistlerimiz otellerimizin misafirleri ile dolmadan onları bekliyoruz. Erciyes’e yurtiçinden ve yurtdışından misafirlerimizi bekliyoruz. Çok geniş pistlerimiz var ve Türkiye’nin en büyük kayak merkeziyiz. Bu anlamda hem yeni başlayacaklara, hem öğreneceklere hem de uzmanlar için herkese hitap eden bir kayak merkezi. 4 farklı giriş noktası olan, birbiriyle bağlantılı pistler, 112 kilometre pistlerimiz ve 19 mekanik tesisimiz ile herkes kendine göre bir şey bulabilecek" ifadelerini kullandı. (AG-
Zonguldak Ajans haberciliğinin perde arkası BEUN Meslek Yüksekokulu’nda anlatıldı Zonguldak Meslek Yüksekokulu Görsel İşitsel Teknikler ve Medya Yapımcılığı Bölümü, İhlas Haber Ajansı Zonguldak İl Temsilcisi ve deneyimli muhabir Onur Altındağ’ı ağırladı. Öğrencilerin yoğun katılımıyla gerçekleşen söyleşide, ajans haberciliğinin temel prensipleri ve mesleğin sahadaki uygulamaları detaylı bir şekilde ele alındı. Altındağ, haber üretim süreçlerini ve sahada karşılaşılan zorlukları paylaşarak öğrencilerin habercilik mesleğine dair farkındalık kazanmalarına katkıda bulundu. Özellikle drone çekimlerinin modern habercilikteki önemine değinen Altındağ, bu teknolojinin görsel anlatımı güçlendirdiğini ve izleyici üzerindeki etkisini artırdığını vurguladı. Söyleşi sırasında, kameraların teknik özellikleri ve sahadaki kullanım yöntemleri gösterildi. Altındağ, sahada dikkat edilmesi gereken pratik detayları ve haberlerin oluşturulma sürecindeki ekip çalışmasının önemini de örneklerle anlattı. Etkinlik boyunca öğrenciler, sektörün dinamiklerini anlamaya yönelik sorularını sorma fırsatı buldu. Güncel medya uygulamalarının ve teknolojik gelişmelerin tartışıldığı söyleşi, öğrencilerin mesleki becerilerini geliştirmeleri için rehber niteliği taşıdı. Görsel İşitsel Teknikler ve Medya Yapımcılığı Bölümü Öğretim Görevlisi Sonay Çalışoğlu, konukları Onur Altındağ ve öğrenciler hatıra fotoğrafı çektirerek söyleşiyi tamamladı.