5
Canlı Destek Hizmeti, öğrenci ile birebir iletişime geçilip anında cevap verilmesi sebebiyle öğrenciler tarafından sıkça kullanılan bir sistem haline dönüştü. Havuzda bulunmayan sorular için de `Soru Sor` arayüzü kullanılıyor. Öğrenci ya da adaylar, sorularına daha hızlı yanıt alabilmek adına kullanıcı bilgileri ile sisteme giriş yaparken, her soruya da bir takip numarası oluşturuluyor. Soruların ne zaman yanıtlandığı, öğrencinin geçmiş soruları bu takip numarası ile takip edilirken, projenin koordinatörlüğü de Açıköğretim Fakültesi Merkez Büro Yöneticiliği tarafından yapılıyor. Yeni sistem hakkında bilgi veren Öğr. Gör. Salih Gümüş alt yapının Ticket Support System olarak bilinen kullanıcı destek takibinin yapıldığı bir sistem olduğunu vurguladı.