ASAYİŞ - 22 Ekim 2024 Salı 12:06

Bingöl’de kargo poşetinin içindeki perdeye zulalanmış vaziyette uyuşturucu ele geçirildi

A
A
A
Bingöl’de kargo poşetinin içindeki perdeye zulalanmış vaziyette uyuşturucu ele geçirildi

Bingöl’de polis ekiplerince düzenlenen operasyonda, kargo poşeti içerisindeki perdelerin arasına gizlenmiş vaziyette 1 kilo 981 gram metamfetamin ele geçirildi.


Bingöl İl Emniyet Müdürlüğüne bağlı Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, uyuşturucu madde imal ve ticaretini önlemek amacıyla çalışma gerçekleştirdi. Kentte, Doğu illerinden gelen kargo firmaları aracılığıyla uyuşturucu madde sevkiyatı yapılacağı yönünde istihbarat alınması üzerine kargo firmaları çevresinde tertibat alındı. Bir şüpheli üzerinde yapılan çalışmada, kargo poşetine konulan perdelerin arasına saklanmış vaziyette 1 kilo 981 gram metamfetamin ele geçirildi.


Şahıs, emniyetteki işlemlerinin ardından adli makamlara sevk edildi.



Bingöl’de kargo poşetinin içindeki perdeye zulalanmış vaziyette uyuşturucu ele geçirildi

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Muğla Bodrum’un maviliklerinde 36. The Bodrum Cup rüzgarı esti Bodrum’da bu yıl 36’cısı gerçekleştirilen Maximiles Black The Bodrum Cup yarışlarında günün ilk startı verildi. Bodrum açıklarından verilen start törenine Muğla Valisi İdris Akbıyık, Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, Bodrum Kaymakamı Mustafa Çit, Milas Kaymakamı Mustafa Ünver Böke, Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci, Bodrum İlçe Emniyet Müdürü Mehmet Darendeli, The Bodrum Cup Onursal Başkanı Erman Aras, The Bodrum Cup Komite Başkanı Süleyman Uysal, yarışçılar ve katılımcılar katıldı. Karaada yakınlarında yelkenli tekne üzerinden protokol üyeleri, geçtiğimiz aylarda hayatını kaybeden Bodrum’un sevilen isimlerinden Arif Yılmaz için denize çelenk bıraktı. Sirenlerin çalmasıyla birlikte 36. The Bodrum Cup yelken yarışlarının Bodrum-Karaada etabıyla 5 gün sürecek olan yarış başladı. Bu kapsamda, ilk etap yarışına 150 tekne ve yaklaşık 2 binin üzerinde yarışçı katıldı. Öte yandan 36 yıldır dünyanın dört bir yanındaki yelken sporcularını ve meraklılarını Bodrum’da bir araya getiren uluslararası deniz festivali The Bodrum Cup’ta dün heyecanla beklenen kampana çaldı. Kampana töreni, Bodrum Belediye Meydanı’ndaki Maximiles Black Yarış Merkezi’nde gerçekleşti. Süleyman Uysal: "Ülkemizin gururu olan bir organizasyon yaptığımızı düşünüyoruz" Yaklaşık 2 bin yarışçının denizde olduğunu söyleyen The Bodrum Cup Komite Başkanı Süleyman Uysal, “Bu yıl 36. The Bodrum Cup’ı başlatıyoruz. 36 yıldır kesintisiz yarışıyoruz ve bu yıl 102 yat kayıt yaptırdı. 38 yat yarışçılarımızı izliyor olacak, dolayısıyla 150 unsurumuzla deniz üzerinde olacağız. Bu etabımız iz bırakanlar etabı, The Bodrum Cup’ta bizim grubumuzda vefat etmiş insanları andığımız bir gün. Bu yıl maalesef sevgili Arif Yılmaz’ı kaybettik ve onun adına bir çelenk töreniyle başlayacak. Bu yıl ilk defa yaptığımız bir etabımız var. Tüm yatlar Karaada’yı dönecekler ve Bodrum’un en hızlı yatını seçiyor olacağız. Bu rekor tekrar kırılana kadar kupanın sahibi olacaklar. Yüzde 35 bandında yabancı katılım sayısını yakaladık. İki türlü yabancı kategorimiz var hem Türkiye’ye gelip yat kiralayanlar hem de yurt dışından kendi yatlarıyla gelip yarışa katılan yatlarımız var. Yatlarda ortalamayı aldığımızda 10 sporcunun yatlarda olduğunu düşünüyoruz, çok büyük yatlarda 22-23 kişinin yarıştığı yatçılarımız var. Çok ufak yatlarda 3 kişinin yarıştığı yatlarımız var. Türkiye Yelken Federasyonu kurallarına göre minimum 3 yarışçının yatta olması gerekiyor. Biz ortalama 10 kişi olarak hesaplıyoruz. Bu da yaklaşık 2 bin yarışçının deniz üzerinde olduğu yaklaşık 6 bin kişinin de gün ve gün seyre çıktığı bir organizasyon yapıyoruz. Ülkemizin gururu bir organizasyon yaptığımızı düşünüyoruz. 36 yıldır kesintisiz yarışmanın bize verdiği gurur var, dolayısıyla çok mutluyuz” dedi.
İstanbul Kristal Elma Ödülleri’nde Turkcell’e 13 ödül birden 36’ncısı düzenlenen Kristal Elma Ödülleri’nde Turkcell 13 ayrı dalda ödül aldı. GNÇ uygulaması 2 ayrı kampanya ile 4 ödül alırken, lifebox, Superonline ve fizy gibi Turkell dünyasına ait ürün ve hizmetler de 8 dalda ödül kazandı. Kristal Elma Ödülleri’nin 36’ncısı gerçekleştirildi. Turkcell farklı kategorilerde toplam 13 ödül aldı. Turkcell GNÇ uygulamasının “Nasıl Anlatsak Çalışır” kampanyası 4 dalda, “Yatay Koysak Bile Çalışır” kampanyası ise bir dalda Kristal Elma ödülü kazandı. Turkcell aynı zamanda, Kristal üyelerinin belirlediği ve 10 reklam verene yönelik verilen ödülü kazanan markalardan da biri oldu. “Turkcell’in ‘yeni kalma’ becerisinin ve ‘hep daha iyiyi bulma’ isteğinin bir sonucu” Turkcell Kurumsal İletişim, Medya ve Marka Yönetimi Direktörü Mustafa Alcan da böylesi prestijli bir organizasyonda 13 ödül kazanmaktan ötürü duydukları mutluluğu ifade ederek şöyle dedi: “Günümüzde tüketiciler çok sayıda gürültülü mesaja maruz kalıyor. Bu durumda hedef kitlede gönül ve zihin payını istenen seviyede tutmamın, doğru içgörülerden beslenen üretici içerikler üretmekten geçtiğini düşünüyorum. Kendi yol haritamızın her bir parçasını creativiteyi önemseyen motivasyonla çalışıyoruz. Nihayetinde hedeflediğimiz algıya hizmet eden bu çalışmaları hem etkisi hem de bütçesi açısından ‘iletişim yatırımı’ olarak tanımlıyoruz. Sonuçları itibariyle ‘iletişim yatırımları’nı da altyapı yatırımları kadar önemsiyoruz. Kristal Elma organizasyonunda kazandığımız 13 ödül hem bu ciddiyetin hem de Turkcell’in ‘yeni kalma’ becerisinin ve ‘hep daha iyiyi bulma’ isteğinin bir sonucu. Bu başarı yolculuğunda katkısı olan tüm çalışma arkadaşlarıma, birlikte yol yürüdüğümüz ajansımıza ve değerli yöneticilerimize teşekkür ediyorum.” Her yıl Reklamcılar Derneği tarafından düzenlenen ve birçok dalda reklam sektöründeki başarılı çalışmaların ödüllendirildiği Kristal Elma’da Turkcell; 3 kristal, 5 gümüş ve 4 bronz ödül aldı.
İstanbul Hepsiburada bin 500 iş ortağıyla buluştu ’Hepsiburada İş Ortağım Buluşmaları’nın son durağı İstanbul oldu. İzmir, Ankara ve İstanbul’da gerçekleşen buluşmalarda e-ticaretle işini büyütmek isteyen 4 bin KOBİ, Hepsiburada İş Ortağım programıyla sunulan çözümlerle buluştu. KOBİ’ler başta olmak üzere, e-ticaret ile işini büyütmek isteyenlere sunduğu yenilikçi uygulamaları, avantaj ve fırsatları "Hepsiburada İş Ortağım Buluşmaları" ile duyuran Hepsiburada, İzmir ve Ankara’nın ardından bu kez İstanbul’daki KOBİ’lerle bir araya geldi. Hepsiburada CEO’su Nilhan Onal Gökçetekin ve Hepsiburada Ticari Grup Başkanı Ender Özgün’ün ev sahipliğinde dün gerçekleşen Hepsiburada İş Ortağım Buluşmaları’nın üçüncüsü yaklaşık 2 bin katılımcıyı ağırladı. 3 ilde toplamda 4 bin katılımcıya ulaşan etkinliklerde Hepsiburada ile dijitalleşme yolculuğuna çıkan KOBİ’lere özel fırsatlar ve çözümler paylaşılırken, girişimcilere e-ticarette satışların en yoğun olduğu Kasım ayı öncesinde cirolarını artırmak için kullanılabilecek stratejiler de aktarıldı. Nilhan Onal Gökçetekin: "E-ticaret sınırları kaldırıyor" Etkinlikle e-ticaret sektörünün ekonomiye olan katkısına değinen Hepsiburada CEO’su Nilhan Onal Gökçetekin, “Hepsiburada olarak ticareti dijitalleştirerek esnaf ve KOBİ’lerin e-ticaretle büyümesini kendimize misyon edinmiş bir şirketiz. Türkiye’de e-ticaret büyürken biz de bu büyümeyi sunduğunuz anahtar teslim çözümlerle destekliyoruz. Türkiye’nin dört bir yanından KOBİ’ler, aile işletmeleri, kooperatifler e-ticaretle Hepsiburada sayesinde işlerini büyütüyor. Hepsiburada çatısı altındaki girişimci kadınların sayısı da her geçen gün artıyor. 56 bin girişimci kadını e-ticarete kazandırdığımız Girişimci Kadınlara Teknoloji Gücü programıyla da amacımız, kadınların girişimci olmasının önündeki bariyerleri kaldırmak, e-ticaretle büyümelerini kolaylaştırmak, Türkiye ekonomisine değer katacak, dünyaya açılacak kadın markaları oluşturmak.” Ender Özgün: "Hepsiburada İş Ortağım ile girişimcilere 2 saatte hızlı satış imkânı ve büyük fırsatlar dünyası" Hepsiburada İş Ortağım Buluşmaları’yla ilgili açıklamalarda bulunan Hepsiburada Ticari Grup Başkanı Ender Özgün, “E-ticaretin toplam perakende içindeki payı hızla artıyor. Bu durum, KOBİ’ler başta olmak üzere tüm girişimcilerin ülkemizde başarı hikayesi oluşturması ve farklı pazarlara açılması için yeni fırsatları beraberinde getiriyor” dedi. Bu başarı hikayesinde Hepsiburada’nın da çözüm ve fırsatlarıyla girişimcilerin yanında olmayı hedeflediğini açıklayan Özgün, şöyle devam etti: “Bu amaçla oluşturduğumuz Hepsiburada İş Ortağım dünyasında satıcılarımızın ihtiyaç duyduğu operasyonel, dijital, finansal, sosyal ve ticari avantajlar yer alıyor. Ayrıca, iş ortaklarımızın ürünlerini sadece 2 saat içinde satışa açarak hızlı bir şekilde satış yapmalarına olanak sağlıyoruz. Bu dünyayı kapsamlı bir şekilde tanıtmak ve Hepsiburada ekosistemindeki girişimci sayısını artırmak amacıyla yola çıktık. Sadece İstanbul değil, diğer büyük illerimizde de Hepsiburada’nın sunduğu bu ayrıcalıklı fırsatları daha yakından keşfetme ve özel avantajlardan nasıl yararlanabileceklerini öğrenme olanağı sunduk. Bu etkinliklerle; sektördeki en son trendler, stratejiler ve çözümler hakkında bilgi paylaşımına ve iş ortaklarımızla birebir iletişim fırsatları oluşturmak odağımızdı. Amacımız, Hepsiburada’nın tüm kabiliyetlerini iş ortaklarımıza sunarak, onların başarı ivmesini artırırken, kendi işlerine odaklanıp markalarını büyütme şansı sağlamak. Bu amaç doğrultusunda sunduğumuz tüm çözümleri artırarak bu dünyayı büyütmeyi hedefliyoruz.” E-ticaretin kalbi İstanbul Türkiye’de e-ticaret sektörü hızla büyümeye devam ederken, bu büyümenin merkezi İstanbul olarak öne çıkıyor. 2023 ve 2024 yıllarında kaydedilen büyüme ivmesinin 2025 yılında da sürmesi bekleniyor. Bu büyümenin sürdürülebilirliği açısından, perakende sektöründeki işletmelere e-ticaretin sunduğu fırsatların sunulması büyük önem taşıyor. 2024 yılı için iş ortaklarının başarılarına odaklanılmış durumda. E-ticaretin en yoğun yaşandığı şehir İstanbul, Marmara Bölgesi’ndeki satışların yüzde 90’ını gerçekleştiriyor. Aynı zamanda, İstanbul, Marmara bölgesindeki kadın girişimcilerin yüzde 74’ünü oluşturarak iş dünyasında güçlü bir kadın girişimci varlığına sahip. Hepsiburada, yeni iş ortaklarına ilk 3 ay boyunca komisyonlarda yüzde 50 indirim imkanı sunacağını duyurdu. Ayrıca, iş ortaklarının ürünleri sadece 2 saat içinde satışa açılarak hızlı bir şekilde satışa başlama imkânı da sağlanıyor. Hepsiburada hem yeni hem de mevcut iş ortaklarına yönelik sunduğu diğer avantajlar da geniş pazarlama ve reklam ağı desteği veriyor. Bu sayede iş ortakları satışlarını 4 kat artırma fırsatını elde ederken, operasyonlarını da haftada sadece 1 fatura ile kolaylaştırabiliyor. Aynı zamanda, kredi veya erken ödeme seçenekleriyle finansman desteğinden sunarak nakit akışını yönetmeyi de kolaylaştırıyor. Hepsiburada’nın başarılı iş ortaklarına plaketleri sunuldu Hepsiburada Ticari Grup Başkanı Ender Özgün, İstanbul’da bulunan ve Hepsiburada ile işlerini başarılı bir şekilde büyüten iş ortaklarına da plaketlerini takdim etti. “Kampanya Araçları ile En Yüksek Ciro” ödülünü Ramtechdonanim Semih Özmaden, “En Fazla Kampanya Oluşturan” ödülünü Decoraktiv Mobilya Serkan Günüşen ve “Kampanya Araçları İle En Yüksek Ciro Yapan Girişimci Kadın” ödülünü Moon Milk markasının kurucusu Eda Ece aldı.
Isparta Öğrenciler sıfır atık konusunda bilinçlendiriliyor Isparta Belediyesi önceki yıllarda olduğu gibi bu yıl da okullarda atık pil kampanyası düzenliyor. Bu kapsamda okullarda sıfır atık konusunda eğitimler veriliyor, atık pil toplanıyor. Talep eden okullarda atık yağ toplama çalışmaları da gerçekleştiriliyor. Isparta Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü geçen yıllarda olduğu gibi 2024-2025 eğitim öğretim yılında da şehirlerdeki okullarda sıfır atık kapsamında pil toplama kampanyası başlattı. Kampanyada okullarda atık piller toplanırken, atık pil toplayan okullara yıl sonunda hediyeler verilecek. Geçen eğitim öğretim yılında okullardan toplam 1.215 kilogram atık pil toplandı. Bu yıl için ise daha fazla atık pil toplanması hedefleniyor. Isparta Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü tarafından sıfır atık konusunda farkındalık oluşturmak amacıyla ilkokullarda öğrencilere yönelik eğitimler de düzenleniyor. Eğitimlerde atıkların dönüştürülmesinin ülkeye katkıları, su ve toprak temizliği ile çevre sağlığı bilinci anlatılıyor. 2023-2024 eğitim öğretim yılında toplam 2 bin 400 öğrenciye eğitim verilirken, 2024-2025 eğitim öğretim yılının ilk eğitimi Hafız İbrahim Demiralay İlkokulu’nda gerçekleştirildi. Eğitimlerde Isparta Belediyesi ekipleri tarafından öğrencilere sıfır atığın önemi ve atıkların dönüştürülmesi konularında bilgiler aktarıldı. Eğitimin sonunda öğrencilere boyama kitabı, boya kalemi, tohumlu kalem ve not defteri hediye edilirken, öğrenciler de evlerinden getirdikleri atık pilleri özel hazırlanan kutulara attı. Ayrıca Hafız İbrahim Demiralay İlkokulu’nun talebi üzerine okulda atık yağ da toplanıyor. Öğrenciler evlerinden getirdikleri atık yağları hazırlanan özel bidonlara bırakıyor. Okullarda sıfır atık konusunda bu çalışmalar gerçekleştirilirken vatandaşlar da toplamış oldukları atık pilleri 1. Sınıf Atık Getirme Merkezi, Belediye Mobil Atık Getirme Merkezlerine ve tüm muhtarlıklara teslim edebilirler.