YEREL HABERLER - 19 Ocak 2013 Cumartesi 09:54

KUŞADASI TİCARET ODASI PERSONELİ STRES VE ÖFKE YÖNETİMİ EОİTİMİ ALDI

A
A
A
KUŞADASI TİCARET ODASI PERSONELİ STRES VE ÖFKE YÖNETİMİ EОİTİMİ ALDI

Kuşadası Ticaret Odası personeli, eğitmen Psikolog Besim Ogelman`dan Stres ve Öfke Yönetimi eğitimi aldı.
Eğitim, Kuşadası Ticaret Odası`nın üyelerine ve personeline yönelik düzenlediği eğitimler kapsamında gerçekleşti. İnsan davranışından, kronik stres kaynaklarına, stresin evrimsel öneminden, rahatlama uygulamalarına, öfke nedir ve nedenleri nelerdir sorularından, öfkenin kontrol edilmesine kadar çağımızın en güncel konularından birisi olan stres ve öfke hakkında alınan eğitim, oldukça verimli geçti.
Psikolog Besim Ogelman`ın Kuşadası Ticaret Odası eğitim salonunda verdiği eğitimin sonunda uygulamalı olarak gevşeme egzersizleri yapan, stres ve öfkeyi kontrol altına alma teknikleri konusunda bilgilendirilen Kuşadası Ticaret Odası personeli, bu tarz eğitimlerin iş ve sosyal hayatta çok önemli olduğunu vurguladı.
HEDEF ÜYELERE DAHA İYİ HİZMET VERMEK
Her fırsatta eğitimi desteklediğini belirten Kuşadası Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Serdar Akdoğan, personele ve üyelere yönelik eğitimlerin devam edeceğini belirtti ve eğitim konularının dikkatle seçildiğini, personelin aldığı eğitimlerin gelişim ve üyelere daha iyi hizmet vermeyi hedeflediğini belirtti.
Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Hatay Hatay Büyükşehir Belediyesi, Hatay’ın sorunlarına 153 beyaz masa ile çözüm buluyor Hatay Büyükşehir Belediyesi, 153 Beyaz Masa birimi ile vatandaşlarla iletişimi güçlendirerek sorunlara daha hızlı çözüm buluyor. Hatay Büyükşehir Belediyesi (HBB), vatandaşların taleplerini daha kolay iletebilmesi, taleplere hızlı çözümler üretilmesi ve daha kurumsal bir yapıya ulaşılması amacıyla çalışmalarına aralıksız devam ediyor. HBB Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Dairesi Başkanlığı, birimler arasındaki işbirliği ve koordinasyonu güçlendirmek amacıyla birim temsilcilerinin katılımıyla bir koordinasyon toplantısı düzenlendi. Büyükşehir Belediyesi Kisecik Yerleşkesi’nde yer alan Meclis Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen toplantıda, vatandaşlarla Büyükşehir arasındaki iletişimi güçlendirmek ve hizmet kalitesini artırmak adına önemli bir görev üstlenen 153 Beyaz Masa birimi yetkilileri, katılımcılara çalışmalarla ilgili bilgiler aktarıldı. Ayrıca vatandaşlardan gelen taleplerin ilgili birimlere daha hızlı iletilmesi ve vatandaşların bilgilendirilmesi amacıyla hayata geçirilen “İletişim Yönetim Sistemi” hakkında detaylı bir bilgilendirme yapıldı. Toplantıda konuşan HBB Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Dairesi Başkanı Melih Erginses, Hatay Büyükşehir Belediyesi’nin vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla çalışmalarını kararlılıkla sürdüreceğini ifade etti. Erginses, Başkan Öntürk’ün halkla ilişkiler konusundaki hassasiyetine dikkat çekerek, Başkan’ın sık sık 153 Beyaz Masa hattını arayıp denetimlerde bulunduğunu belirtti.