YEREL HABERLER - 07 Aralık 2011 Çarşamba 16:30

VALİ SODAN, İL GENEL MECLİS ÜYELERİ VE İL ÖZEL İDARE PERSONELİYLE BİRARAYA GELDİ

A
A
A
VALİ SODAN, İL GENEL MECLİS ÜYELERİ VE İL ÖZEL İDARE PERSONELİYLE BİRARAYA GELDİ

Adıyaman İl Özel İdare Müdürlüğü’nün 2012 yılı gelir ve gider bütçesinin İl Genel Meclisi tarafından onaylanmasının ardından Vali Ramazan Sodan, il genel meclis üyeleri ve idari personelle biraraya geldi.
Paşa konağında düzenlenen yemekte İl Genel Meclis Başkanı Necmi Baykan, İl Özel İdare Genel Sekreteri Kenan Doğan, meclis üyeleri ve birim müdürleriyle biraraya gelen Vali Ramazan Sodan, yapılan çalışmalardan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Vali Ramazan Sodan, bir aylık süren zorlu çalışmayla bütçenin düzenlenerek kabul edildiğini belirterek, İl Özel İdarelerin belediyeler sınırları dışında kalan bölgelerin alt yapı ve üst yapılarını yapmakla sorumlu olduğunu söyledi. Eğitim, sağlık, çevre gibi
konularda ise tüm il genelinden sorumlu olunduğunu dile getiren Sodan, 2011 yılında gerçekleştirilen güzel çalışmanın 2012 yılında da yapılması temennisinde bulundu.
Sodan yapılan çalışmalar hakkında şunları söyledi:
"2011 yılı İl Özel İdaresi bütçesi 33 milyon 500 bin TL iken, KÖYDES ve diğer bakanlıklardan alınan yardımlarla bu bütçenin üzerinde iş yapılmıştır. İl Özel İdare bütcesi ve KÖYDES’ten 2011 yılı içerisinde 191 kilometre 1. kat asfalt, 152 kilometre 2. kat asfalt, 95 kilometre stabilize yol, 44 bin 346 metrekare kilitli parke yapılarak, 1 adet köprü ihale aşamasına getirilmiştir. İl Özel İdaresinin 420 köy, 424 mezrasında şebekeli içme suyu mevcuttur. Adıyaman genelinde 124 köy ve 24 mezrada kanalizasyon
mevcuttur."
İl Genel Meclis Başkanı Necmi Baykan ise, 5202 sayılı yasayla merkezi yönetimden mahalli yönetime birçok yetkinini geçtiğini ve mahalli yönetimin daha etkin olduğunu dile getirdi. Baykan, 2012 yılı bütçesini hazırlayan idare ve kabul eden il genel meclis üyelerine teşekkür ederek, İl Özel İdare’nin kentin en ücra köşelerine hizmet götürdüğüne dikkat çekti.
Bunlar Da İlginizi Çekebilir