SPOR - 04 Ocak 2025 Cumartesi 16:19

Çağdaş Atan: “Maçın hakemi öncelikle Türk futboluna hizmet etmeli”

A
A
A
Çağdaş Atan: “Maçın hakemi öncelikle Türk futboluna hizmet etmeli”

Başakşehir Teknik Direktörü Çağdaş Atan, kazandıkları Adana Demirspor maçının ardından hakeme tepki göstererek, “Önceliğinin Türk futboluna hizmet olması gerektiğini bilmesi gerekir. Beni çok büyük hayal kırıklığına uğrattı” dedi.


Trendyol Süper Lig’in 18. haftasında Başakşehir deplasmanda karşılaştığı Adana Demirspor’u 1-0 mağlup etti. Maç sonu basın toplantısında konuşan Başakşehir Teknik Direktörü Çağdaş Atan, “Son iki haftadır galip gelen, özellikle Mustafa hocanın gelmesiyle daha derli toplu, cesur oynayan ve sahaya karakter koyan, genç bir oyuncu grubuna karşı bugün kazanmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Bu galibiyetle 26 puana ulaşıp, üst sıralara girdik. Bu başarıyı daha önce de yakalayabilirdik. Puan olarak daha fazlasını hak ettiğimiz bir dönemden geçmiştik. Geç de olsa özellikle ligin ikinci yarısında geri dönüş yapacağımızı düşünüyorum. Bu maçı kendimiz zora soktuk. Daha erken gol ve golleri bulabilirdik. Maalesef ikinci golü bulamadık ve son dakikalarda telaş yapsak da kazanmasını bildik” ifadelerini kullandı.



"Hakem hayal kırıklığına uğrattı"


Maçın hakemi Erkan Özdamar’a da sitemde bulunan Atan, “Normalde hakemlerle ilgili konuşan bir teknik adam değilim. Kazandığım bir maçtan sonra Erkan hocaya söylemek istediğim bazı şeyler var. Lütfen Türk futboluna hizmet etsin. Oyunu hızlandırmaya ve geliştirmeye, oyunculara ve teknik adamlara yardımcı olmaya çalışsın. Bunları kulübüm adına söylüyorum. Bugün aklının arkasındakileri herkesin okuduğunu bilmesini istiyorum. 5-6 sarı kart çıkardı ve 2 oyuncumu cezalı duruma düşürdü. O oyuncuları buldu. Önceliğinin Türk futboluna hizmet olması gerektiğini bilmesi gerekir. Beni çok büyük hayal kırıklığına uğrattı” diye konuştu.


Bunlar Da İlginizi Çekebilir
İzmir Başkan Tugay: “Atıklar evlerde ayrıştırılacak” İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, yeni haftaya Güzelbahçe’de başladı. Göreve geldiği günden bu yana istek, proje ve sorunları yerinde dinleyen Başkan Dr. Cemil Tugay, atıkların evlerde ayrıştırılması ve geri dönüştürülmesi uygulamasına başlayacaklarını belirterek, “Bu konuyu belki 1 ay içinde İzmir’de uygulanır hale getireceğiz. Hiç geri dönüştürülmeyen çöp kalmasın diye hayal ediyoruz” dedi. İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, koordinasyon toplantılarına Güzelbahçe’de devam etti. Güzelbahçe Belediye Başkanı Mustafa Günay ev sahipliğinde gerçekleşen toplantıya; CHP İzmir Milletvekili Ednan Arslan, İzmir Büyükşehir Belediyesi ve Güzelbahçe Belediyesi bürokratları katıldı. Başkan Dr. Cemil Tugay, ilçenin sorunlarını, ihtiyaçlarını dinledi ve gerekli çalışmaların hızla yapılacağını söyledi. Başkan Tugay, 2025 yılının projeler yılı olacağını kaydetti. Tugay: “2025’te hızlanacağız” İlçeler ile koordinasyon toplantılarını yılda iki kez yapacaklarını belirten İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, 2024’te planlamaları tamamladıklarını, 2025 yılında ise daha da hızlanacakları ve daha fazla sorunu çözeceklerini söyledi. İzmir’in 2030 yılına kadar karbon nötr bir kent olması için çalıştıklarını söyleyen Başkan Dr. Cemil Tugay, “Kendimizi motive ederek, 2030 yılında olabildiğince karbon emisyonumuzu düşürecek bir çalışma yapmamız lazım. Siyasi ve idari sorumluluk almış kişiler olarak bu konuda gerçeklerle yüzleşmeli ve etkili adımlar atmalıyız” dedi. Tugay, enerji tüketiminin makul seviyelere çekilmesi gerektiğini de belirterek, “Binaların dış cephelerinin aydınlatmaları ile ilgili bazı kurallar koyacağız ve bazı yasaklar getireceğiz. Enerji tüketiminde biraz daha dikkatli olmayı amaçladığımız bir çalışma olacak. Bir de atıkların geri dönüşümü ile ilgili bir çalışmayı yakında başlatacağız. Dünyaya baktığımızda insanların evlerinde çöpleri ayrıştırdığını ve ayrı ayrı toplandığını görüyoruz. Bu konuyu yakında, belki 1 ay içinde İzmir’de uygulanır hale getireceğiz. Farklı renk poşetler dağıtacağız, üzerinde barkodlar olacak. Bunları evlerden ayrı sistemle toplayacağız. Hiç geri dönüştürülmeyen çöp kalmasın diye hayal ediyoruz. Bu şekilde İzmir’de yapılabilecek en güzel işlerden birini yapmış ve Türkiye’ye örnek olmuş olacağız” ifadelerini kullandı. Günay: Güzelbahçe ailesi olarak her zaman yanınızdayız Güzelbahçe Belediye Başkanı Mustafa Günay da, “Biz Güzelbahçe ailesi olarak her zaman yanınızdayız. Bürokrat arkadaşlarımız size gelip görüşüyorlar, sıkıntı yaşamıyorlar. Olanları da çözeceğiz” diye konuştu. Mezarlık yeri için koordineli bir şekilde çalıştıklarını da belirten Günay, İzmir Büyükşehir Belediyesi bürokratlarına teşekkür etti. CHP İzmir Milletvekili Ednan Arslan da, İzmir Büyükşehir Belediyesi başta olmak üzere ilçe belediyelerinin çalışma ivmesinin giderek yükseldiğini belirterek, projeleri sonuna kadar desteklediklerini ifade etti.
Bursa Devletin sıcak eli Mustafakemalpaşa’yı sardı Geçtiğimiz Ağustos ayında göreve başlayan Mustafakemalpaşa Kaymakamı Mehmet Okur, ‘Vatandaş Buluşmaları’ çerçevesinde mahalle ziyaretlerini aralıksız sürdürürken, kısa sürede her yaştan insana kulak vererek devletin sıcak eli ve gülen yüzü oldu. Haftanın iki gününü, özellikle kırsalda yaşayan vatandaşlara ayıran Kaymakam Okur, kurum müdürleri ve muhtarlarında katıldığı geniş kapsamlı programlar düzenleyerek mahallelerin sorunlarının tespit edilmesine ve çözümüne ilişkin kurumlar arasındaki koordinasyona öncülük ediyor. Okur, geçtiğimiz Aralık ayında başladığı ziyaretlerinde bu zaman kadar 20 mahalleyi gezerken, son olarak yeni yılın ilk haftasında Tatkavaklı ve Ocaklı sakinleri ile buluştu. “Var gücümüzle çalışıyoruz” Vatandaşların ihtiyaç ve taleplerini dinleyerek, ilgili kurumlara iletilen sorunların yakından takibini yapan Kaymakam Mehmet Okur, “Bizler vatandaşlarımıza en iyi kamu hizmetini sunmak, talepleri karşılamak, eksiklikleri gidermek için görevimizin başındayız. Gayemiz Mustafakemalpaşa genelinde her bir vatandaşımızın imkânlar ölçüsünde en iyi yaşam standartlarına sahip olmasıdır. Bu doğrultuda insanımıza hizmet etmek için var gücümüzle çalışıyoruz” dedi. Mustafakemalpaşa’da görevdeki 5. ayını dolduran Kaymakam Mehmet Okur, ‘Vatandaş Buluşmaları’ programı ile sorunların çözümüneyönelik seferberlik başattı. Son bir ay içinde Yeşilova, Tepecik, Koşuboğazı, Çeltikçi, Ayaz, Karaoğlan, Yalıntaş, Sünlük, Demireli, Söğütalan, Ormankadı, Ovazatlı, Güllüce, Paşalar, Alpagut, Devecikonağı, Çaltlıbük ve Kestelek’e çıkarma yapan Okur, 2025 yılının ilk haftasında da Tatkavaklı ve Ocaklı mahallerinde vatandaşlarla buluştu. Okur’un heyetinde, birçok kurumun müdürü ve temsilcisi yer aldı. Vatandaş sordu, kurum müdürleri cevapladı İlk ziyaretini, 6 bine yaklaşan nüfusuyla Mustafakemalpaşa’nın en büyük 5. mahallesi olan Tatkavaklı’ya yapan Okur, Muhtar Mehmet Orak’tanbilgiler aldı. Mahalle sakinlerinin de söz alarak, istek ve şikâyetlerini dile getirdikleri toplantıda başta altyapı olmak üzere mesire alanı, deprem tatbikatı, rampa ve kantar sorunları, mera ıslahı, imar planları, mevsimlik işçiler ve tarımsal sulamada ani yaşanan elektik kesintilerinin üreticilere yüklediği maliyetler ile hastaneye ulaşımın sağlandığı mahalle içi altgeçitlerin aydınlatılması gündeme geldi. İlgili kurum temsilcilerinin, çözüm eksenli görüşlerini vatandaşlara anlattıkları buluşmada, özellikle Devlet Hastanesi önünde kazalara engel olunması için trafik düzenlemesi, halk otobüsü ve taksi duraklarının da yerlerinin değiştirtilmesi talep edildi. Günün ikinci ziyareti için daha sonra Ocaklı’ya geçen Kaymakam Mehmet Okur ve beraberindeki heyete, Muhtar Ali Kemal Aydın tarafından mahalle hakkında bilgilendirmede bulunuldu. BUSKİ’nin hizmet alanı ve yeni yerleşim yerlerine ilişkin sorunların ele alındığı toplantıda Ocaklı sakinleri, toplulaştırma sonrası tarımsal yaşanan su sıkıntılarına dikkat çekti. ‘İnsan odaklı kamu hizmeti’ vurgusu Tüm ziyaretlerinde sorunları ve önerileri not alan Kaymakam Mehmet Okur, kurumlar arasında kurulacak güçlü bir koordinasyonla sıkıntılara neşter vurmak için çaba sarf ettiklerini kaydetti. Her görüş ve önerinin kendileri için değerli olduğunu belirten Okur; “Mülki idare amiri olarak her zaman vatandaşlarımızın yanındayız. Kapımız herkese açık. Vatandaş memnuniyetini esas alan bir anlayışla Mustafakemalpaşa’da insan odaklı kamu hizmetlerinin sunulmasına önem veriyoruz. Verimli geçen toplantılardaki esas gayemizde bu. Her mahallemizin kendine özgü sorunları olduğu gibi ayrı sıkıntılarda mevcut. Tüm kurum müdürlerimiz belli bir plan ve program doğrultusunda çalışacak, bizlerde bunların takipçisi olacağız. Acil sorunların çözümü içinde bizzat devrede olacağız Toplantılarımızı her hafta gerçekleştirmeye özen göstererek devletimizin sunduğu kaynakları vatandaşlarımıza ulaştıracağız ”diye konuştu. Bağları güçlendiren yaklaşım Vatandaşın, devleti yanında hissetmesinin önemine vurgu yapan Okur; “Vatandaşlarımızın kendisini huzur ve güven içinde hissetmesini temin etmek, ihtiyaçlarını zamanında giderebilmek ve devletimizin şefkatini, hoşgörüsünü ve adaletini hissettirmek en önemli vazifemizdir” dedi. Toplantılara ilgi gösteren mahalle sakinleri de, çözüm odaklı anlayışı ve vatandaş ile devlet arasındaki bağları güçlendiren yaklaşımı ile takdir kazanan Kaymakam Mehmet Okur’a teşekkür etti.