YEREL HABERLER - 07 Ekim 2015 Çarşamba 18:04

Yedaş'ta Müşteri Temsilcilerine Eğitim

A
A
A
Yedaş'ta Müşteri Temsilcilerine Eğitim

Yeşilırmak Elektrik Dağıtım A.Ş. (YEDAŞ), müşterilerin ilk yüzü olan 186 Nolu Elektrik Arıza Hattı’nın müşteri temsilcilerini şirket kültürü ve stratejilerine uyumlu bir dizi eğitim programından geçirdi.
Samsun, Ordu, Çorum, Amasya ve Sinop İl ve İlçelerinde müşterilerine kaliteli ve kesintisiz elektrik enerjisi dağıtımı gerçekleştirmek amacıyla Avrupa standartlarındaki son teknolojiyi alt yapısına entegre eden YEDAŞ, ’Sürdürülebilir Müşteri Memnuniyeti’ için eğitimlerine ara vermeden devam ediyor. Şirketin, 2019 yılında kurumsal ve operasyonel mükemmellik alanında Avrupa’nın ilk 10 şirketi arasında olmak vizyonu doğrultusunda hazırladığı ’Yönetim Stratejileri’ arasında yer alan ve mükemmellik anlayışının olmazsa olmazı olarak görülen müşteri memnuniyetini kusursuz bir şekilde sağlamak isteyen YEDAŞ, sorumluluk bölgesindeki müşterilerin ilk temas noktası olan 186 Nolu Elektrik Arıza Hattı’nın müşteri temsilcilerini, şirket kültürü ve stratejilerine uyumlu bir dizi eğitim programından geçirdi.
HEM EĞİTİM ALDILAR HEM MOTİVE OLDULAR
Alanlarında uzman eğitimcilerle, çalışanlarının kişisel ve mesleki gelişimlerine sürekli katkı sağlayan YEDAŞ, Çağrı Merkezi çalışanlarına Dr. Zeki Yüksekbilgili’nin hazırladığı ’Telefonda Etkili İletişim’, ’Diksiyon ve Çağrı Mükemmelliği’ ve ’İş Hayatında Motivasyon’ konulu iç ve dış eğitimler verdi. İletişim, takımdaşlık ve hizmette mükemmellik yetkinliklerini geliştirmek üzere hazırlanan eğitimler iki hafta sürdü. Çağrı merkezi ekipleri, çeşitli eğitici oyunlarla eğlenceli anlar yaşadı.
YEDAŞ Genel Müdürü Nurettin Türkoğlu, "Sürdürülebilir Müşteri Memnuniyeti için 7 gün 24 saat çağrı cevaplayan ve müşterilerin ilk muhatabı olan 186 Nolu Elektrik Arıza Hattı’nın müşteri temsilcilerinin moral ve motivasyonunu artırmaya yönelik, kişisel ve mesleki gelişimlerine katkı sağlayacak eğitimlerden geçirdik. Eğitimlerin sonunda geçen yıl yüzde 92,73’lük orana sahip çağrı karşılama kalitesinde, yüzde 88,70 oranında olan ‘Müşteri Memnuniyeti’nde 2015 ve 2016 yılı içerisinde artış hedefliyoruz" dedi.
“EĞİTİMLERİMİZ ÇÖZÜM ORTAKLARIMIZI KAPSAYACAK”
YEDAŞ’ın 186 nolu Elektrik Arıza Hattı, her an ulaşılabilir bir iletişim merkezi olduğunun altını çizen Türkoğlu, "Müşterileriyle kontrollü ve kaliteli iletişim kurmak için hazırladığımız eğitimlerimiz çözüm ortağı firma çalışanlarımızı da kapsayacak şekilde devam edecek. Amacımız, hizmet kalitesini iyileştirmek, ’Sürdürülebilir Müşteri Memnuniyeti’ sağlamak" diye konuştu. Eğitim süreçleri hakkında bilgi veren Türkoğlu, "İki hafta süresince çalışanlarımız, telefonda müşterilerimizle nasıl iletişim kurmalı, sorunlarını nasıl çözümlemeli, zor insanlarla başa çıkmayı, takım olarak etkin hareket etme yöntemleri ve takım bilinci oluşturma, diksiyon gibi birçok farklı alanlarda eğitimler aldılar. Eğitimlerin çalışanlarımızın iş süreçlerine, moral ve motivasyonuna katkı sağladığına yönelik çıktılar aldık. Bu durum doğru ve etkili eğitim programının uygulandığının göstergesidir" ifadelerini kullandı.
“TÜRKİYE’NİN HER NOKTASINDAN YEDAŞ’A ULAŞABİLİRSİNİZ”
Müşteri memnuniyeti için proaktif bir yaklaşımı benimsediklerini kaydeden Genel Müdür Türkoğlu, "Şirketimize ait web sitesinde oluşturduğumuz öneri, talep ve şikayet formlarıyla, müşterilerimiz Türkiye’nin her noktasından bizimle iletişime geçebilmektedir. Müşteriye ve şirkete değer oluşturmak amacıyla kurduğumuz 186 nolu Elektrik Arıza Hattı, müşterimizle şirket arasında ’köprü görevi’ görmektedir. Gelen tüm çağrıları kontrollü ve kaliteli bir iletişimle karşılıyor, talep ve şikayetleri çözüme ulaştırıyoruz. İletişim merkezimiz, Avrupa standartlarındaki teknolojiye sahiptir. Müşteriyle doğru iletişim kuran çalışanlarımıza ayrıca teşekkür etmek istiyorum. Müşteri memnuniyetini önemseyen tüm ekip arkadaşlarımız, iletişim esnasında oldukça özverili, çözüm üreten ve müşterinin memnun ayrılması için güler yüzünü her daim hissettiriyor. Bu da müşterinin şirketimize olan bakış açısını değiştiriyor. Tüm çalışma arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum” şeklinde konuştu.
Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Muğla Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan Muğla ve Bodrum için yeni proje ve yatırım müjdesi Muğla’da çeşitli programlara katılan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Muğla genelinde devam eden ve planlanan projeleri de açıkladı. Ulaşımdan spora, içme suyundan sağlık tesislerine kadar birçok projenin haberini veren Erdoğan, Muğla ve ilçeleri için çok sayıda yatırım projesinin müjdesini verdi. Bodrum Stadı ve spor tesisi projeleri Cumhurbaşkanı Erdoğan, Bodrum Stadı ve spor salonu için arazi çalışmalarının tamamlandığını ve Fethiye Stadı için proje çalışmalarının bittiğini belirtti. Bu projelerin inşaatlarına başlanacağını vurgulayan Erdoğan, “İnşallah bu projelerin de ihalesini yapıp inşaatına başlayacağız” dedi. Muğla’daki diğer büyük projeler Erdoğan, Muğla’daki diğer projelerle ilgili de bilgi verdi. Marmaris’te 2 bin kişilik spor salonu, gençlik merkezi ve tenis kortlarının inşaatına devam ettiklerini belirten Erdoğan, Menteşe ilçesinde 6 bin seyirci kapasiteli stadyum ve tartan atletizm pisti yapımı için bu ayın 26’sında ihale yapılacağını açıkladı. “Şimdiden hayırlı olsun,” diyen Erdoğan, bu projelerin hayata geçmesinin Muğla’ya büyük katkı sağlayacağını ifade etti. Sağlık tesisleri ve millet bahçeleri Sağlık alanında büyük adımlar atıldığını belirten Erdoğan, Muğla’da 12 sağlık tesisinin plan, proje ve ihale çalışmalarının sürdüğünü söyledi. Ayrıca, Muğla’da 6 millet bahçesi projesi olduğunu belirten Erdoğan, “Yatağan ve Seydikemer millet bahçelerimiz açılışa hazır hale geldi. Dalaman, Ula’daki Akyaka, Köyceğiz ve Ortaca’daki Sarıgerme millet bahçelerimizin projelendirme çalışmalarımız devam ediyor” dedi. Su projeleri ve ulaşım yatırımları Bodrum’a yönelik su projelerini de açıklayan Erdoğan, Sandras İçme Suyu Projesi ile Muğla İl Merkezi’nin su ihtiyacını karşılayacaklarını belirterek “Toplam 7,6 milyar lira maliyetli proje ile 7,32 milyon metreküp su depolanacak, günlük 45 bin metreküp kapasiteli arıtma tesisi ve 80 kilometrelik isale hattı yapılacak” dedi. Ayrıca, Bodrum Barajı projesiyle yıllık 13,2 milyon metreküp su depolanacağını ve 135 bin metreküp arıtma kapasitesiyle Bodrum’un su sorununa çözüm getirileceğini açıkladı. Bodrum-Yalıkavak yolunun kalan 7 kilometrelik kısmının ihalesinin yapıldığını ve inşaat çalışmalarına başlandığını duyurdu. Erdoğan, Muğla’daki ulaşım projeleriyle ilgili de açıklamalarda bulundu. Muğla-Kale yolu üzerindeki çalışmalarının sürdüğünü belirten Erdoğan, Yalıkavak yolunu 2025’te, Seydi Kemer-Kalkan ve Didim-Milas yolunu 2026’da, Söğüt-Seydikemer arasını ise 2027’de bitirmeyi hedeflediklerini ifade etti. Yerel yönetimlere eleştiriler Cumhurbaşkanı Erdoğan, Muğla’daki yerel yönetimlerin içme suyu gibi temel sorunlara çözüm üretmediğini belirterek, “Görevi içme suyu sorununu çözmek olanlar, bunu görmezden geliyor” dedi. Erdoğan, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı döneminde su sorunlarıyla nasıl başa çıktıklarını hatırlatarak, Muğla’daki yerel yönetimlere bu konuda adım atmaları gerektiğini söyledi. Muğla’nın kalkınması için çalışmalar devam ediyor Erdoğan, Muğla’nın kalkınması adına önemli projelerin hayata geçirildiğini belirterek, “Muğla’nın doğal güzellikleri ve turizm potansiyeli çok yüksek. Ancak yerel yönetimler bu avantajları değerlendirme konusunda yetersiz kaldığını üzülerek görüyoruz. Biz ise Muğla’nın kalkınması ve sorunlarının çözümü için gece gündüz çalışmaya devam edeceğiz,” dedi. Cumhurbaşkanı Erdoğan, AK Parti Muğla İl Kongresi’nin ardından Marmaris’te sivil toplum kuruluşları, kanaat önderleri ve muhtarlarla bir araya geldi. Programda, Muğla Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Prof. Dr. Aydın Ayaydın, Muğla’nın sorunları hakkında bilgi sundu. Bodrum FK Asbaşkanı Selahattin Polat’ın da katılıdğı toplantıda Erdoğan’la aynı masada oturan Polat Bodrum FK hakkında bilgilendirmede bulundu.
İzmir Gece kulübünde alem yaptığı görüntüler ortaya çıkan SMA’lı bebeğin babası intihar etti İzmir’in Torbalı ilçesinde yaşayan ve 18 günlükken spinal müsküler atrofi (SMA) Tip 1 teşhisi konan İkbal bebeğin yaşam mücadelesi devam ederken, baba Umut Kardeş’in gece kulübünde eğlendiği videolar büyük tepki çekmişti. Tepkilerin ardından kısa bir video paylaşan şahıs intihar etti. Torbalı’da yaşayan 1 yaşındaki İkbal K.’ye 18 günlükken spinal müsküler atrofi (SMA) Tip 1 teşhisi kondu. İkbal bebeğin tek şansı olan zolgensma tedavisi için gereken 1 milyon 819 bin dolar için ise valilik onaylı kampanya hesabı oluşturuldu. Vatandaşlar ve sivil toplum kuruluşları da bu kampanyaya destek olurken, İkbal bebeğin babası Umut Kardeş’in gece kulüplerindeki videoları ortaya çıkmıştı. Tepkilerin ardından bir video yayımlayarak intihar etti Umut Kardeş’in gece kulüplerinde özel masalar ayırttığı, içki şişeleri açtırıp çalışanlara para saçtığı anların görüntüleri sosyal medyada da yayılınca vatandaşlar tarafından büyük tepki görmüştü. Umut Kardeş, tepkilerin ardından sosyal medyada yayımladığı videoda, “Hepiniz beni suçladınız, paraları orda burada yiyor, diye. Hesabı açın bakın, ben bir kuruş para yemiş miyim? Elden verip de dekont göndermediğim bir kişi gelip bana, ‘dekontum gelmedi’… Valiliğe her zaman götürdüğüm dokümanlar ortada. Gelen de belli giden de belli. Ben eşimi buradan kovmadım. 6 ay değil, 2 ay bile olmadı orada. Kavga edip gitmedi. Kardeşiyle beraber gülerek gitti, ondan sonra bir şeyler öğrendim evime gelmesini istemedim. Bir de bunun geçmişi de var. Bizi bilenler biliyor, neden tartıştığımı, neden istemediğimi. Kimse benim hakkımı ödeyemez. Benim kızım için neler yaptığımı gören gördü. Ben bu saatten sonra bu dünyada yokum ama hakkım hiçbirinize helal değil” ifadelerini kullanıp daha sonra araç içerisinde tabanca ile başına ateş etti. Ağır yaralı olarak hastaneye kaldırılan şahıs, buradaki tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybetti.