YEREL HABERLER - 07 Ekim 2015 Çarşamba 18:04

Yedaş'ta Müşteri Temsilcilerine Eğitim

A
A
A
Yedaş'ta Müşteri Temsilcilerine Eğitim

Yeşilırmak Elektrik Dağıtım A.Ş. (YEDAŞ), müşterilerin ilk yüzü olan 186 Nolu Elektrik Arıza Hattı’nın müşteri temsilcilerini şirket kültürü ve stratejilerine uyumlu bir dizi eğitim programından geçirdi.
Samsun, Ordu, Çorum, Amasya ve Sinop İl ve İlçelerinde müşterilerine kaliteli ve kesintisiz elektrik enerjisi dağıtımı gerçekleştirmek amacıyla Avrupa standartlarındaki son teknolojiyi alt yapısına entegre eden YEDAŞ, ’Sürdürülebilir Müşteri Memnuniyeti’ için eğitimlerine ara vermeden devam ediyor. Şirketin, 2019 yılında kurumsal ve operasyonel mükemmellik alanında Avrupa’nın ilk 10 şirketi arasında olmak vizyonu doğrultusunda hazırladığı ’Yönetim Stratejileri’ arasında yer alan ve mükemmellik anlayışının olmazsa olmazı olarak görülen müşteri memnuniyetini kusursuz bir şekilde sağlamak isteyen YEDAŞ, sorumluluk bölgesindeki müşterilerin ilk temas noktası olan 186 Nolu Elektrik Arıza Hattı’nın müşteri temsilcilerini, şirket kültürü ve stratejilerine uyumlu bir dizi eğitim programından geçirdi.
HEM EĞİTİM ALDILAR HEM MOTİVE OLDULAR
Alanlarında uzman eğitimcilerle, çalışanlarının kişisel ve mesleki gelişimlerine sürekli katkı sağlayan YEDAŞ, Çağrı Merkezi çalışanlarına Dr. Zeki Yüksekbilgili’nin hazırladığı ’Telefonda Etkili İletişim’, ’Diksiyon ve Çağrı Mükemmelliği’ ve ’İş Hayatında Motivasyon’ konulu iç ve dış eğitimler verdi. İletişim, takımdaşlık ve hizmette mükemmellik yetkinliklerini geliştirmek üzere hazırlanan eğitimler iki hafta sürdü. Çağrı merkezi ekipleri, çeşitli eğitici oyunlarla eğlenceli anlar yaşadı.
YEDAŞ Genel Müdürü Nurettin Türkoğlu, "Sürdürülebilir Müşteri Memnuniyeti için 7 gün 24 saat çağrı cevaplayan ve müşterilerin ilk muhatabı olan 186 Nolu Elektrik Arıza Hattı’nın müşteri temsilcilerinin moral ve motivasyonunu artırmaya yönelik, kişisel ve mesleki gelişimlerine katkı sağlayacak eğitimlerden geçirdik. Eğitimlerin sonunda geçen yıl yüzde 92,73’lük orana sahip çağrı karşılama kalitesinde, yüzde 88,70 oranında olan ‘Müşteri Memnuniyeti’nde 2015 ve 2016 yılı içerisinde artış hedefliyoruz" dedi.
“EĞİTİMLERİMİZ ÇÖZÜM ORTAKLARIMIZI KAPSAYACAK”
YEDAŞ’ın 186 nolu Elektrik Arıza Hattı, her an ulaşılabilir bir iletişim merkezi olduğunun altını çizen Türkoğlu, "Müşterileriyle kontrollü ve kaliteli iletişim kurmak için hazırladığımız eğitimlerimiz çözüm ortağı firma çalışanlarımızı da kapsayacak şekilde devam edecek. Amacımız, hizmet kalitesini iyileştirmek, ’Sürdürülebilir Müşteri Memnuniyeti’ sağlamak" diye konuştu. Eğitim süreçleri hakkında bilgi veren Türkoğlu, "İki hafta süresince çalışanlarımız, telefonda müşterilerimizle nasıl iletişim kurmalı, sorunlarını nasıl çözümlemeli, zor insanlarla başa çıkmayı, takım olarak etkin hareket etme yöntemleri ve takım bilinci oluşturma, diksiyon gibi birçok farklı alanlarda eğitimler aldılar. Eğitimlerin çalışanlarımızın iş süreçlerine, moral ve motivasyonuna katkı sağladığına yönelik çıktılar aldık. Bu durum doğru ve etkili eğitim programının uygulandığının göstergesidir" ifadelerini kullandı.
“TÜRKİYE’NİN HER NOKTASINDAN YEDAŞ’A ULAŞABİLİRSİNİZ”
Müşteri memnuniyeti için proaktif bir yaklaşımı benimsediklerini kaydeden Genel Müdür Türkoğlu, "Şirketimize ait web sitesinde oluşturduğumuz öneri, talep ve şikayet formlarıyla, müşterilerimiz Türkiye’nin her noktasından bizimle iletişime geçebilmektedir. Müşteriye ve şirkete değer oluşturmak amacıyla kurduğumuz 186 nolu Elektrik Arıza Hattı, müşterimizle şirket arasında ’köprü görevi’ görmektedir. Gelen tüm çağrıları kontrollü ve kaliteli bir iletişimle karşılıyor, talep ve şikayetleri çözüme ulaştırıyoruz. İletişim merkezimiz, Avrupa standartlarındaki teknolojiye sahiptir. Müşteriyle doğru iletişim kuran çalışanlarımıza ayrıca teşekkür etmek istiyorum. Müşteri memnuniyetini önemseyen tüm ekip arkadaşlarımız, iletişim esnasında oldukça özverili, çözüm üreten ve müşterinin memnun ayrılması için güler yüzünü her daim hissettiriyor. Bu da müşterinin şirketimize olan bakış açısını değiştiriyor. Tüm çalışma arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum” şeklinde konuştu.
Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Aksaray 5 yıl önce kaçmıştı, yine polisleri peşine taktı Aksaray’da 5 yıl önce alkollü araç kullanırken polise yakalanan ve polise sahte ehliyet verip kaçan şahıs yine Aksaray Emniyeti’ni alarma geçirdi. Bu kez de "dur" ikazına uymayarak kaçan sürücü kovalamaca sonucu arazide yakalanırken, ehliyetsiz sürücü 2.30 promil alkollü çıktı. Olay, Aksaray - Adana E-90 Karayolunda yaşandı. Edinilen bilgiye göre, rutin uygulama yapan İl Emniyet Müdürlüğü Bölge Trafik Denetleme Şubesi ekipleri şüphe üzerine Adana’dan Aksaray istikametine seyreden 68 AEB 392 plakalı suv tipi araca "dur" ihtarında bulundu. Polisin ihtarına uymayan sürücü hızla kaçmaya başlarken polis ekipleri de peşine düştü. Polisin telsizle haber merkezi ve diğer ekiplere plaka ile kaçış istikametini anons etmesi üzerine Aksaray Emniyeti adeta alarma geçti. E-90 Karayolu otogar ışıklı kavşaktan Tacin Mahallesi istikametine dönüş yapan sürücü ile polis arasında yaşanan kovalamaca kameralara da yansırken, sürücü çok geçmeden boş bir arazide polisin önünü kesmesi sonucu yakalandı. Araçtan indirilen sürücü S.B.’nin (40) ehliyetinin olmadığı ve alkollü olduğu belirlenirken, polis ekipleriyle ilginç diyaloglar yaşandı. "2008 yılında Ergenekon diye attınız beni" Argo kelimelerle polis memurlarına hitap eden S.B., "2008 yılında Ergenekon diye attınız beni. Sen ne anlatıyorsun bana?" dedi. Trafik ekiplerinin alkolmetre üfletmek istediği alkollü sürücü alkolmetreye üflemeyi de reddederken, bu nedenle polis ekipleri şahsı Aksaray Eğitim ve Araştırma Hastanesine götürmek istedi. Hastaneye gitmeyi de kabul etmeyen S.B., "Giderim hapishaneye yatarım, hastanede işim yok" ifadelerini kullandı. Polis memurlarına, "Ne istiyorsunuz benden?" diye soran sürücü, "En kıdemliniz kimse onunla görüşmek istiyorum. Ne istiyorsunuz benden? Ben bu saatten sonra hapishaneye giderim. Cezaevine götürsünler beni" dedi. Gazetecilerin kendini görüntülediğini fark eden sürücü arkasını dönerek, "Allah belasını versin, daha hala çekiyor" diye sitem etti. Ehliyetiz ve alkollü olarak polisten kaçtı, "Yanlış yapıyorsunuz" dedi Polis memurlarının uzun süre ısrarına rağmen hastaneye gitmemek için direnen S.B. güçlükle polis aracına bindirilirken, araca bindirilen sürücü alkollü ve ehliyetsiz olarak kullandığı araçla polis ekiplerinden kaçmasına rağmen memurlara "Yanlış yapıyorsunuz" diye isyan etti. Polis kontrolünde araca bindirilen S.B. sağlık kontörlü ve alkol muayenesi için Aksaray Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Servisine götürüldü. Burada yapılan muayede sürücünün 2.30 promil alkollü olduğu tespit edildi. Ehliyetinin alkollü araç kullanmaktan hala emniyette olduğu belirlenen şahsa, alkol ölçümünü reddetmek, dur ikazına uymamak, kırmızı ışıkta geçmek ve sürücü belgesine el konulduğu halde ehliyetsiz araç kullanmaktan toplam 51 bin 120 lira ceza kesildi ve araç otoparka çekildi. 2020 yılı pandemi döneminde de sahte ehliyet verip kaçmıştı Polisi peşine takan S.B. isimli sürücü 2020 yılında pandemi döneminde de sahte ehliyet verip polisin sahte ehliyeti fark etmesi üzerine kaçmış ve yine kovalamaca sonucu yakalanmıştı. 12 Aralık 2020 tarihinde yaşanan olay Yeni Sanayi Mahallesi Oto Sanayi Fatih Caddesi üzerinde yaşanmıştı. Koronavirüs nedeniyle sokağa çıkma kısıtlamasında aracıyla sokağa çıkıp alkol alarak polise yakalanmıştı. İşlemler için araçtan indirilen S.B., 1.14 promil alkollü çıkmış, polis ekiplerine de Hasan I. adına ehliyet vermişti. Polisin ehliyetin sahte olduğunu fark etmesi üzerine S.B. yaya olarak olay yerinden kaçmış, kısa süren kovalamaca sonucu yakalanarak gözaltına alınmıştı. Alkollü ve sahte ehliyetle polise yakalanan sürücü koronavirüs tedbirleri çerçevesinde ağzına takması gereken maskesini kendini gizlemek için yüzüne takarak basın mensuplarının "Neden alkollü ve sahte ehliyetle araç kullandınız?" sorusuna, "Saçmalama lan, aklını alırım. Sahtelik arıyorsan git basına bak. Sahteyle bizim işimiz olmaz" diyerek basın mensuplarını iftira atmakla suçlamıştı. O tarihte S.B. isimli sürücünün daha öncesinden de alkollü araç kullandığı ve bu nedenle ehliyetine polis ekiplerince el konulduğu ortaya çıkmış, sürücüye toplam 8 bin 96 TL para cezası kesilerek sahte belge düzenlemekten gözaltında alınmıştı.
İstanbul Okan Buruk ve Jose Mourinho, PFDK’ya sevk edildi Trendyol Süper Lig’in 25. haftasında oynanan Galatasaray-Fenerbahçe derbisi sonrası iki takımın teknik direktörleri Okan Buruk ve Jose Mourinho, PFDK’ya sevk edildi. Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Hukuk Müşavirliği, Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu’na sevk edilen takımları açıkladı. Galatasaray ile Fenerbahçe arasında oynanan mücadele başta olmak üzere Süper Lig’in 25. haftasında oynanan karşılaşmalar sonrası disiplin raporları şöyle: - Galatasaray, Fenerbahçe, Beşiktaş, Eyüpspor, Sivasspor, ’çirkin ve kötü tezahüratı’ - Galatasaray ve Fenerbahçe, ’saha olayları’ - Kayserispor, ’talimatlara aykırı hareketi’ - Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk, ’futbolun itibarını zedelemeye yönelik açıklamalar’ - Fenerbahçe Teknik Direktörü Jose Mourinho, ’sportmenliğe aykırı hareketi’ ve ’hakareti’ - Fenerbahçe Sportif Direktörü Mario Branco, ’talimatlara aykırı hareketi’ - Fenerbahçe Kulübü İdarecisi Okan Özkan, ’talimatlara aykırı hareketi’ - Galatasaraylı futbolcu Mauro Icardi, ’talimatlara aykırı hareketi’ - Galatasaray Antrenörü Serhat Doğan, ’sportmenliğe aykırı hareketi’ - Fenerbahçe Antrenörleri Stefano Rapetti, Ricardo Manuel Nunes Formosinho ve kaleci antrenörü Sandro Zufic, ’talimatlara aykırı hareketi’ - KayserisporKulübü BaşkanıNurettin Açıkalın ve kulüp idarecileri Gökhan Gülen, Rıza Erkut Yurdemi ’talimatlara aykırı hareketi’ nedeniyle PFDK’ya sevk edildi.